Fallout 76: A może dzięki NPC-om to będzie dobra gra? Wastelanders na gameplayu [WIDEO]
![Fallout 76: A może dzięki NPC-om to będzie dobra gra? Wastelanders na gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/d6ec7a04-d74d-4e2b-b380-ac325311574e.jpeg)
Bethesda popełniła w ciągu swojego blisko 34-letniego życia naprawdę sporo błędów. Jasne, mam przede wszystkim na myśli tradycyjne bugi, od których ich gry aż się roją, ale firmie zdarzyło się też niemało pomyłek już na etapie projektowym (jak przy pobocznych projektach z serii The Elder Scrolls). Mimo naszego doświadczenia z tym developerem i tak nie byliśmy przygotowani na to, co zaprezentował Todd Howard podczas E3 2018 – pomysł Fallouta bez NPC-ów wydawał się tak absurdalnie nietrafiony, że „siedemdziesiątka szóstka” po prostu nie mogła się udać.
I się nie udała – acz w sposób tak spektakularny, iż w sumie mało kto chyba żałował. Twórcy – niechętnie, bo niechętnie – przyznali w końcu, że być może nie tędy droga, a w Fallout 76 pojawią się w końcu postaci niezależne. Aktualizacja Wastelanders odmieni oblicze tej ziemi nie w mniejszym stopniu niż nuklearna zagłada – zobaczcie więc, jak gra powinna wyglądać od samego początku (fragment gameplayu już znany, lecz tym razem bez irytującego, zagłuszającego samą rozgrywkę komentarza):
Trzymamy kciuki, aby dzięki Wastelanders Fallout 76 stał się w końcu Falloutem. Aktualizacja na serwery trafi 7 kwietnia.
Swoją drogą: wiedzieliście, że Bethesda była zaskoczona małą popularnością PvP?
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Fallout 76: A może dzięki NPC-om to będzie dobra gra? Wastelanders na gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak chodziła po ~20 zł to kupiłem, celem sprawdzenia o co ten cały raban. Jakoś do Falloutów nigdy mnie nie ciągnęło, klimat postapo nie przyciąga mnie tak bardzo. Włączyłem i pograłem tak ze 2-3 godziny. Tej gry nie uratuje nic, bo jej podstawy są przerdzewiałe i chwieją się w posadach. Jak można grać w RPG bez fabuły, z pokracznymi animacjami, tonami bugów, które wręcz wylewają się z ekranu, brzydką grafiką i do tego tak pustym światem, że aż dech zapiera. Powinni po cichu zamknąć serwery i tyle.
Mam taką prywatną teorię, że The Outer Worlds odniosło sukces właśnie dzięki Falloutowi. Umówmy się, gra też nie jest niczym szczególnym. Ot rzemieślnicza robota, która też mnie osobiście znudziła po 10 godzinach. W porównaniu natomiast do Fallouta wypada niczym perła. Gracze spragnieni tych klimatów rzucili się na to co było pod ręką i docenili to, że gra Obsidianu nie ma za wiele błędów, wygląda w miarę fajnie, i pozwala pograć w singlu. Dodatkowo chcieli pokazać, czego chcą od twórców Fallouta.
@Equisetum – To nie jest teoria, tylko fakt. Obecnie nie ma innych opinii na temat tej gry. Zoverhypowany średniak, który odniósł gigantyczny sukces przez wtope Bethesdy.
Ja jestem psychofanem oryginalnych fallotów, i Outer Wolds mi sie nie podobało w ogóle. Ba, dwa fanowskie mody, Ressurection i New Vegas dały mi nieporównywalnie więcej fanu z gry jak i z historii.
Biorąc pod uwagę, że bugthesda nie jest w stanie zapanować nad hakerami, którzy wypuszczają coraz to nowe exploity rujnujące gry, to na PC ta gra NIGDY nie będzie nic warta.