Fallout 76: Mody? Bethesda pozwoli, ale…

Fallout 76: Mody? Bethesda pozwoli, ale…
Jeśli nic nie ulegnie zmianie, modyfikacje uruchomimy tylko na prywatnych serwerach.

Źródłem informacji jest serwis gamespot.com, którego pracownicy mieli okazję porozmawiać na ten temat z Pete’em Hinesem – wiceprezesem Bethesdy i szefem jej działu marketingu. Jak się okazuje, firma prowadzi prace nad wsparciem dla modów i prywatnymi serwerami równolegle, a tematy te są ze sobą ściśle związane.

Interesująca wydaje się również deklaracja, którą Hines poczynił przy okazji wyjaśniania, dlaczego Bethesda nie chce modów na serwerach publicznych:

Ty będziesz decydował, jakie mody włączasz i uruchamiasz [na swoim serwerze – dop. red.], a wszyscy uczestniczący w zabawie gracze będą grali z użyciem tych samych modyfikacji.


Wydaje się więc, że z modami grzebiącymi w ustawieniach jedynie po stronie gracza możemy się pożegnać. Przynajmniej oficjalnie – w praktyce wszyscy wiemy, dlaczego gra się w gry Bethesdy nawet kilka lat po premierze, prawda? Niestety, ze względu na prace nad serwerami prywatnymi obsługi modów nie dostaniemy przed pierwszym kwartałem 2019 roku i dopiero wtedy dowiemy się, czy online’owy Fallout z modami ma potencjał na stanie się nowym wcieleniem szaleństwa, jakiego można było doświadczyć na serwerach pokroju SAMP. Przypomnijmy, że sama gra będzie miała premierę już 14 listopada na PC, PS4 i XBO.

6 odpowiedzi do “Fallout 76: Mody? Bethesda pozwoli, ale…”

  1. Niech lepiej naprawią Fallouta 4, bo do dziś, po niemal roku, nie można grać na konsoli będąc online.

  2. O tak, Hines i jego „Mini-Dlc”. Pragnę tylko zaznaczyć, że wszelkie mody w Fallout 76 będą dostępne TYLKO z creation clubu, za mocno wygórowaną cenę i wątpliwej jakości, patrz przykład 1 – Hellfire Armor do Fallout 4, dostępny w Creation Club i w Nexusie, wersja z kluby nie umywa sie do darmowej wersji.

  3. @Depakiniarz na PC jest ten sam problem. Przez ten ich cholerny Social Club nie można grać ani w Fallouta 4 ani w Skyrima jeśli się uprzednio nie zablokuje im dostępu do internetu w firewallu. Tysiące wątków na forach, tysiące próśb o naprawę błędu, a przedstawiciele Bethesdy dalej twierdzą, że to nie ich wina i zalecają sterowniki do karty graficznej zaktualizować.

  4. Ehhh Bethesda i jej „dobre zmiany” aż ręce opadają, szkoda słów.

  5. @DonKozunio|Wiem, sam do nich pisałem kilkukrotnie. Za każdym razem odpowiadali, że problem jest znany, oraz że pracują nad jego rozwiązaniem. Wydaje mi się, że jest to spowodowane tym, że z jakiegos powodu nie chcą, aby ktokolwiek korzystał z modów. Ale jest na to sposób – wystarczy udostępnić neta z komórki i wszystko działa.

Dodaj komentarz