Fallout 76: Nasze pierwsze godziny z grą [WIDEO]
![Fallout 76: Nasze pierwsze godziny z grą [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/ecd2fc3f-3116-4e02-b975-f9a203936059.jpeg)
Na zaproszenie Bethesdy Allor wybrał się do Wirginii Zachodniej, by wziąć udział w prezentacji najnowszej części Fallouta. Miejsce pokazu nie było przypadkowe – spotkanie miało miejsce w bunkrze atomowym w Greenbrier, który na czas eventu został zamieniony w Kryptę 76. Cały pobyt i wszystko to, co z nim związane, relacjonowaliśmy na bieżąco na naszym koncie na Instagramie, gdzie wciąż dostępne są wszystkie podsyłane przez Allora materiały.
Poza wspomnieniami i jet lagiem nasz wysłannik przywiózł ze sobą blisko trzygodzinny gameplay, który zgrabnie przybliża to, co czeka na nas przy okazji powrotu na Pustkowia.
Premiera Fallouta 76 już 14 listopada na PC, PS4 i XBO. W dostępnym obecnie w kioskach wydaniu CD-Action (11/2018) znaleźć możecie wszystkie najważniejsze informacje na temat gry. Natomiast w nadchodzącym CDA 12/2018 (w sprzedaży od 23 października) opublikujemy obszerny artykuł o grze autorstwa Allora, któremu teraz oddamy głos tylko na chwilę:
Czy było fajnie? I to jeszcze jak! Fallout 76 ma klimat poprzedników, a mimo braku enpeców pełno w nim czekających na odkrycie historii, i to co najmniej równie wzruszających, co w poprzedniej części. Jest rozbudowany crafting ze zbieraniem surowców oraz planów. Bazujący na kartach perków system rozwoju postaci daje dużą swobodę. A choć przy okazji wprowadza pewną losowość (część z nich dostajemy z automatu przy levelowaniu, część jest jednak losowana), podczas grania w betę zupełnie mi to nie przeszkadzało. Do tego wersja na Xboksa One X (a właśnie na tych konsolach uruchomiono Fallouta 76 podczas eventu w Wirginii Zachodniej) nie tylko wygląda lepiej od poprzedniczek, ale dodatkowo ani razu się mi nie zawiesiła, nie było też problemów z płynnością – a przecież to dopiero beta. Jeśli dodać do tego opcję całkowitego wyłączenia PvP (wystarczy kliknąć w menu opcję „pacyfista”) i możliwość grania solo… cóż, wygląda na to, że jeśli tylko nie masz problemu z dostępem do netu (bo ten do uruchomienia gry będzie niezbędny), nowa odsłona Fallouta będzie co najmniej równie dobra, co poprzednie.
Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “Fallout 76: Nasze pierwsze godziny z grą [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Troszkę śmiesznie to wygląda jak po wyjściu z krypty stoi tam tyle postaci XD
Gdzie można dostać taką podstawkę do kontrolera?
Chyba Bethesda musi popracować nad podpowiedziami gdy gracz jest jeszcze w Schronie, bo jak widać Allorowi udało się ominąć wszystkie znajdźki poza kartami do perków (nawet ten cały C.A.M.P., bez którego chyba nie da się niczego budować…). Jeżeli stał mu za plecami jakiś dev z Bethesdy, to zapewne trochę się załamywał. 🙂
@kozworld W Wirginii Zachodniej 🙂
Czy było fajnie? I to jeszcze jak! Fallout 76 ma klimat poprzedników, a mimo braku enpeców pełno w nim czekających na odkrycie historii, i to co najmniej równie wzruszających, co w poprzedniej części.Serio? Ciężko mi w to uwierzyć. Zwłaszcza biorąc pod uwagę to jak beznadziejne były 3 i 4. Wzruszające historię? Jakiś szkielet przytulający misia?Podziękuję, bugthesda nie umie robić RPGów a już zwłaszcza Fallout.
Nuda…
W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować pewnemu producentowi kawy, bo gdyby nie podwójne espresso, nie dałbym rady odpierać nieustannych ataków senności towarzyszących śledzeniu zmagań redaktora Allora. Jeśli tak ma wyglądać dobra zabawa, to najwyraźniej znamy jej dwie kompletnie różne definicje, choć z drugiej strony nie zdziwiłbym się, gdyby redaktorowi po prostu udzieliła się atmosfera eventu, za sprawą której nawet trącąca myszką na kilometr oprawa zasłużyła na słowo uznania.
Swoją drogą, tu aż prosi się o odgrzebanie od dawna martwego mema: „Cześć, stary. Słyszałem, że lubisz crafting, dlatego wsadziliśmy warsztat do twego warsztatu, żebyś mógł majsterkować podczas majsterkowania”. Ilość i rozmieszczenie wszelkiego rodzaju „stołów do craftingu” po prostu musi budzić śmiech, ale z drugiej strony jasno pokazuje, do kogo właściwie kierowana jest ta gra. Fani Fallouta uprzejmie proszeni są o ustąpienie miejsca wielbicielom Minecrafta, bo Bethesda też chce mieć swą kopalnię złota.
Bethesda od lat nie umie zrobić dobrego RPGa. Nic dobrego po tym Falloucie się nie spodziewam. Materiał zaprezentowany przez Allora kompletnie nie przekonuje mnie do zmiany zdania.
Bethesda z roku na rok robi coraz to słabsze gry takie mam wrażenie a i nie tylko ja pewnie 🙂
Boże, Boże, Boże… Czemu Bethesda nie mogła po prostu produkować seryjnie swoich kolejnych, nijakich i bezpłciowych TES-ów, tylko musiała się wziąć za psucie Fallouta – od byle jakiej 3 poczynając, przez będącą grą dla ludzi po lobotomii 4, po to zaprezentowane wyżej falloutopodobne „coś”. Nosz kurrr…
Szanuję zdanie ludzi,którym to coś się podoba.A ze swojej strony dodam tylko że jeżeli wszystkie gry,które do tej pory stały trybem single player pójdą w kierunku durnego multi to ja je pierniczę.Nie twierdzę że gry multi player są złe ale wciskanie multi do wszystkiego to nieporozumienie.
Ohh, Fallout 76 jest taki fajny no po prostu orgazm. Ohh Fallout 76 ma taki klimat poprzedników, normalnie wylewa się z ekranu. Generalnie Bethesda Softworks z Toddem Howardzikiem na czele to najlepsza firma na świecie… Uwielbiam ją, trzeba zamawiać preordery i wspierać tą firmę, tylko oni wiedzą jak stworzyć najlepszego falloucika. A tak poważnie, przykra sprawa, ale to wina graczy no i też redaktorów typu Allor. Gracze naiwni kupują, a redaktorzy omamieni piszą bzdury.
Jak oglądam fragmenty gameplayu z tej gry to już zaczynam się obawiać o jakość nadchodzącej kolejnej części The Elder Scrolls
@lastmanstanding|Wyluzuj, redaktor Allor napisał, co myśli i ma do tego pełne prawo, nawet, jeśli sami po zobaczeniu udostępnionych materiałów mamy zupełnie inne odczucia. Rzecz jasna stwierdzenie, że 76 przypomina klimatem poprzednie Fallouty może być odczytywane zarówno jako pochwała, jak i sarkastyczna szpila – wszystko zależy od tego, jaki kto miał stosunek do owych gier.
„…nie było problemów z płynnością” Taa… Widziałem gameplay, ciężko się to oglądało.Ale faktycznie, jeśli 20 fps jest grywalne dla recenzenta, to pewnie że nie było problemów. Co do 76, nie podoba mi się to co widzę. Głównie z powodu tego że gra nie wydaje się mieć nic do zaoferowania oprócz rzeczy które mnie w FO4 po prostu nudziły. Zobaczymy co z tego będzie jak publika będzie mogła w to zagrać.(1/2)
Pewnie będzie podobnie jak przy BFV gdzie recenzenci grali w alfę i później wypowiadali się jaka to genialna gra a później podczas bety okazało się że nie jest tak kolorowo… Cóż, zobaczymy, może faktycznie będzie to dobra gra, ale ja osobiście wątpię. No, przynajmniej nie będzie dla mnie. Jedną dobrą rzecz którą mogę o 76 powiedzieć jest to że nie wygląda kompletnie nijako, tyle że nie jest to raczej ogromny komplement.
@lastmanstanding Myślę że redaktor Allor odnosi się do Falloutów wydanych/stworzonych przez Bethesdę, co by się zgadzało bo jest wśród nich także Fallout Shelter.
Allor, screeny!
Jedyną możliwością w której w ogóle dopuszczam możliwość zakupu tej gry to kooperacja ze znajomymi. I TYLKO I WYŁĄCZNIE ZNAJOMYMI. Za długo na tym świecie żyje i gram w gry by nie wiedzieć jak się granie z randomowymi graczami kończy. Zwyczajnie szkoda mi czasu na ludzi polujących na mnie na każdym kroku jak w Dayz, trolli i cheaterów.Nie definiuje tego jako dobrą zabawę, i pobożne życzenia Beshesdy tego nie zmienią. |”Wspólne budowanie społeczności z napotkanymi graczami” – dawno sie tak nie uśmiałem.
Debosy,|Sama idea jest równie piękna jak komunizm. Problem w tym, że nie tylko są tak samo piękne, ale i równie utopijne, bo dla niektórych graczy nie ma lepszej zabawy niż psucie zabawy innym.
Najgorsze to jest, że i tak to się sprzeda i odniesie sukces. Na moje oko ta gierka wygląda jak jakaś tania modyfikacja na wielu graczy do TESa.
Fallout skończył się na dwójce. To już tylko popłuczyny.
@Agnieszka W zasadzie zgodziłbym się gdyby nie naprawdę dobry New Vegas. Jak lubilem F1 i 2 tak ten mimo setek bogow bardzo polubilem. No ale robil go Obsidian więc czuc róznice. 🙂
Losowe perki , gra z losowymi ludźmi ( wiadomo jak się kończy ) , recykling 4-tej odsłony , pip boy mimo starszego modelu menu wygląda identycznie jak w nowszym , lenistwo twórców by cokolwiek zmienić. Dużo mam zarzutów no ale uwielbiam Fallout-y za ich świat ( nie mylić z zadaniami bo te od Bethesdy to zło ) i historie jakie opowiadają sobą więc jak cena trochę spadnie pewnie kupię. Bo jak na razie nie wart tych pieniędzy.
„nowa odsłona Fallouta będzie co najmniej równie dobra, co poprzednie.”. Czyli co najmniej słaba…
Tak tylko w kwestii tego tandetnego wybuchu atomówki, mod do Crysis’a 1 robił to 100 razy lepiej – m.youtube.com/watch?v=rQLIr5vUuOs
@Debosy trójka też jest mega, nie rozumiem niechęci do tej gry. Za to 4…
@Debosy, przeczytaj artykuł ze zrozumieniem, jest w nim napisane, że jeśli nie chcesz grać PVP, to możesz wyłączyć to w opcjach.
@YogoWafel niechec jest z tego samego powodu co twoja do 4 to jest splycenie gry w stosunku do poprzedniczek. Smiem twierdzic ze bardziej splycono 3 w stosunku do 1 i 2 niz 4 do 3 bo trojka to za gleboka nie byla.
@Vixart – zmienic dla zmieniania? Czy ulepszyc? Bo PipBoy jest ok wiec nie ma sensu czegokolwiek zmieniac.
@lukaszsa|Bethesda za sprawą trzeciego Fallouta nie tylko reanimowała martwą serię, ale gładko wprowadziła ją w nową epokę zapewniając nie przetrwanie na granicy opłacalności a ogromną popularność i bazę nowych graczy. Kto jeszcze może pochwalić się takim osiągnięciem? I tak, Fallout 3 był bardzo uproszczony względem poprzedniczek, ale koniec końców dopiero przy „czwórce” posunięto się w tej kwestii o krok za daleko czyniąc z niej momentami parodię RPG.
@lukaszsa Pip boy w Fallout 76 jest z serii 2000 a w F4 z serii 3000 . Nie wiem może komuś to nie przeszkadza no ale ja zwracam na takie szczegóły uwagę więc przynajmniej wygląd menu mogli by zmienić . Nie mówię że jest złe ale to recykling jest na potęgę i nie trzyma się kupy . Przydały by się jakieś zmiany w oprawie wizualnej , nowe tekstury czy też nowe bronie. To nie jest ulepszenie a zmiana , przynajmniej czymś by się odróżniała od F4 bo tak mamy to samo z modem na multi.
tak nowoczesne i postępowe jak pedofilia. pewnych rzeczy nie powinno się robić.