Fallout 76: Plany na najbliższą przyszłość

Publikowanie szczegółowych rozpisek o planowanych na najbliższy czas darmowych aktualizacjach to jeden z nowszych trendów związanych z grami wysokobudżetowymi. Obszerne plany odnoszące się do update’ów publikuje zarówno starające się ugłaskać graczy po echach afery lootboksowej EA, jak i każda większa firma produkująca tytuły oferujące multiplayer. Nie inaczej postępuje Bethesda, która w obliczu afery z udziałem nylonowych toreb oraz niezachwycającej sprzedaży Fallouta 76 robi dobrą minę do złej gry i – jak gdyby nigdy nic – zapewnia jej obiecane „dożywotnie wsparcie”. Jakie perspektywy czekają więc spustoszoną dosłownie i w przenośni wirtualną Wirginię Zachodnią?
4 grudnia opublikowano nowego patcha poprawiającego błędy i modyfikującego rozmiar skrytki.
Bethesda stanęła na głowie po raz drugi – najpierw odblokowała fps-y w swoim nieśmiertelnym silniku (co zajęło programistom około siedmiu lat), a teraz udało się jej wypuścić łatkę ważącą zaledwie 36 megabajtów w wersji na PC. Patch oznaczony numerem 1.0.2.0 poprawia masę błędów, oficjalnie potwierdza obecność odblokowanego framerate’u oraz, co najistotniejsze, zwiększa pojemność skrytki o 50%. Do tego developerzy zarzekają się, że ewentualna kolejna większa zmiana w objętości schowka (hola, hola!) to kwestia jedynie stabilności gry, a nie widzimisię programistów.
11 grudnia otrzymamy ulepszone systemy S.P.E.C.I.A.L oraz C.A.M.P.
Zarówno system budowy bazy, jak i rozdawania perków otrzymają delikatny szlif. Po osiągnięciu 50. poziomu – napomknijmy, że to naprawdę późna faza gry – dostaniemy szansę na redystrybucję punktów umiejętności. Podczas budowy fortu otrzymamy natomiast zupełnie nową funkcję kasowania drobnych, przeszkadzających w budowie obiektów. Koniec z małym kamyczkiem czy ćwiartką konara, która nie pozwala nam na ustawienie ściany!
…twórcy nie ujawniają co i jak. Ale wiemy, że będzie.
W styczniu w Falloucie 76 zadebiutują cotygodniowe, zmieniające się cyklicznie wydarzenia. Gwoździem programu mają być tymczasowe zmiany mechaniki gry oraz wariacje na temat wzmocnień.
Na koniec dorzucamy szczerą deklarację od autorów:
Jak zwykle zapraszamy do dzielenia się z nami opiniami na temat gry. Choć możemy już brzmieć jak zacięta płyta, powtarzamy, że wasze rozmowy i przemyślenia są i dalej będą niezwykle pomocne w naszych staraniach, by Fallout 76 był jak najlepszym i jak najciekawszym dziełem.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Fallout 76: Plany na najbliższą przyszłość”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bethesda wypada śmiesznie jak porówna się ja z deweloperami gier które miały/mają problemy na starcie. Owlcat, inXile i Egosoft to małe studia a były w stanie w ciągu kilku dni wydać aktualizacje które naprawiały dziesiątki/setki błędów, Bethesda potrzebuje prawie miesiąca żeby wydać aktualizacje z dziesięcioma linijkami zmian. Wygląda to jakby nad F76 pracowała jedną osoba.
Mounty! Skrzydła! Magię powinni dodać. To byłby piękny gwóźdź
Oto jak dziala sztandarowy mechanizm Fallouta VATS https:www.youtube.com/watch?v=rHqY1HJx_dc Ahahahahahahahahahahahaha to mogl wymyslic tylko kretyn
Czyli przyznają, że gra wyszła o rok za wcześnie? Fajnie.
@Henryk_Kwiatek Jeszcze companiony! Każdy chciałby małego ghula zwierzaczka xD
@Scytian,|Wiekszemu wolno wiecej. Zasada stara jak swiat.
@Victarion … zastanów się nad sobą …Tylko *obraźliwa nazwa* daje linki do zamkniętej bety i twierdzi że tak wygląda finalny produkt….
Plany na przyszłość powinny wyglądać następująco: zwracamy pieniądze graczom, którzy się tego domagają, zabieramy grę z półek, zamykamy serwery i team odpowiedzialny za wsparcie tegoż cuda zostaje przeniesiony do pracy nad tes vi. Ech, marzenie ściętej głowy. Zamiast tego będą marnować zasoby na usprawnienie gniota o którego nikt nie prosił. Wiem że Beth też chce mieć swój odpowiednik onlinenowego fpsa, ale nie tędy droga. W takim razie powinni się skupić na strzelaniu a nie po trochu tego i tego.