FIFA 13: Zabawa i trening w trybie Skill Games [WIDEO]
![FIFA 13: Zabawa i trening w trybie Skill Games [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/160a93ff-a6fe-4f5f-8a6e-5cd6b0ede94f.jpeg)
Jedną z nowości w FIFIE 13 będzie tryb Skill Games, który pozwoli nauczyć się podstawowych ruchów i trików do wykorzystania w czasie właściwych meczy. A to wszystko za pomocą serii coraz trudniejszych wyzwań. Jak to wygląda w praktyce? Obejrzyjcie nowy trailer gry.
Skill Games w FIFA 13:
Czytaj dalej
32 odpowiedzi do “FIFA 13: Zabawa i trening w trybie Skill Games [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedną z nowości w FIFIE 13 będzie tryb Skill Games, który pozwoli nauczyć się podstawowych ruchów i trików do wykorzystania w czasie właściwych meczy. A to wszystko za pomocą serii coraz to bardziej trudniejszych wyzwań. Jak to wygląda w praktyce, prezentuje nowy trailer gry.
Jestem na tak 🙂
gra w dziada – kupuję !
super pomysł, wreszcie będzie jak sobie potrenować 😛
No i fajnie, zawsze to jakieś urozmaicenie rozgrywki. Na pewno spędzę trochę czasu nad tymi wyzwaniami, bo czuję fun ^^
KamciolCMG|Jak chciałeś pograć w dziada to masz PES 2012 z taką opcją.
Fajne urozmaicenie. Coś jak w Virtua Tennis
Kurde podoba mi sie to ! Trzeba powoli zamawiac na gram.pl 😀
W Euro 2000 było coś podobnego. Na prawdę twórcy Fify wpadli na wspaniały pomysł. Może nauczę się w końcu strzelać wolne 😀
Zapowiada się wspaniale ! 😀
Jak zobaczyłem możliwość gry w dziada to aż się usmiechnalem 😀
Wygląda fajnie,tyle że zbyt dużo innowacji w najnowszej odsłonie zapewne nie ujrzymy.Szkoda mi trochę Pesa jak się stoczył,ale w sumie nie żałuję że przerzuciłem się na Fifę.Ogólnie najlepiej się gra z żywym przeciwnikiem po drugiej stronie,grając z Pc/Konsolą na poziomie Legendarnym prowadząc np.2:1 w 86 min. gdy drużyna przeciwna jest w natarciu to piłki jej raczej nie odbierzemy…Co często konczy się remisem i frustracją z naszej strony.
Uff, nareszcie. Do tej pory w FIFIe brakowało porządnego treningu/samouczka. Teraz wreszcie będzie. Tylko chyba będę musiał się przez to zaopatrzyć w FIFĘ 13 co podoba mi się mniej 🙂
Ahhhh przypominają mi się poprzednie(jeszcze dobre) części ProEvo z takim treningiem. Momentami dawało to więcej frajdy niż same mecze.
To już od dawna powinno być standardem.
@Avalanche – jeszcze bardziej frustrujące jest, gdy grasz sobie w np. takim Man City i w jednym sezonie na legendarnym dochodzisz do półfinału LM, zdobywasz puchar ligi i ten jeszcze jeden F.A. chyba czy coś, zostajesz na drugi sezon i okazuje się, że cały team wywiało i grasz z typami co mają w granicach 40 punktów umiejętności, co skutkuje zmniejszeniem poziomu trudności do średniego, żeby była jakakolwiek szansa samemu przebiegnięcia boiska, bo podawać do nich sensu nie ma.
Chodzi mi ofc o tryb gwiazdy. Albo sytuacja, gdy grając w tym trybie bramkarzem zdejmują cię na ławkę mimo tego, że w 14 na 16 meczy zachowujesz czyste kont, bo obrona gra tak dobrze, że masz góra 3 interwencje na mecz, jak i brak jakiejkolwiek informacji o taktyce czy zmianach w rozstawieniu podczas meczu oraz to, że mimo kontuzji i braku siły nadal biegasz po boisku z zerową skutecznością, bo nie da się zrobić zmiany postaci sterowanej…
a w trybie trenera zarząd stawia ci warunek, że wygrasz ligę mimo tego, że sterujesz najbiedniejszą i najsłabszą drużyną i jest to nierealne na wyższych poziomach trudności, a także fakt, że piłkarze przeciwnika w momencie wciśnięcia przycisku wślizgu reagują (gdzie fizycznie ludzka reakcja nie jest tak szybka), czy umiejętność obrony przeciwnika do wykopania piłki podczas obrotu o 180 stopni dokładnie pod nogi swojego zawodnika.
A co do nowych opcji, to bardzo fajnie, ale mam dziwne wrażenie, że to samo robiłem w Pro Evo w 2005 roku.
Powiem tak, jako wielki fan PES’a (kiedyś, bo teraz gram w FIFE) tamte treningi były fajne, ale przy tych z FIFY 13 mogą się schować. Tu naprawdę będzie liczył się skill. Mam nadzieję, że będą jakieś zaawansowane treningi z dryblingu i może coś dla bramkarzy (obrona sam na sam, obrona rzutów wolnych itd.) Fajnie jakby pomyśleli o obrońcach np. zastosowanie pułapki offside’owych. Wygląda to naprawdę obiecująco a gra w dziada mnie rozwaliła na plus 🙂
Hmmm… Dlaczego Messi ma numer 9?Przecież z 9 w Barcy gra Alexis Sanchez,błąd twórców czy ja o czymś nie wiem?
Kurde przy samej grze w dziada spedze kupe czasu ;D|btw tak jak juz ktos wspomnial, takie rzeczy powinny byc juz dawno zaimplementowane w serii..
@AoS|Nie mówiąc już o tym, że przeciwnik na legendarnym praktycznie zawsze wie gdzie będziesz podawał piłkę. I tak jak dla mnie najlepsze jest w tym wszystkim to, że wszyscy zawodnicy komputera potrafią dryblować jak Maradona. Obojętnie kto by to nie był, bo już nawet jakiś dwu metrowy leszcz z 3 ligi angielskiej, potrafi biegać z piłką przy nodze przez całą szerokość boiska, przedryblować kilku zawodników i jeszcze podać piłkę na czystą pozycję koledze z drużyny. To jest chyba najbardziej frustrujące.
Bo jak tu idzie nie wyjść z siebie, jak biega ci jakieś drewno pokroju A. Carolla i potrafi przedryblować z łatwością twoich obrońców, a jeszcze żeby było mało, to jest wielki i silny, przez co tym bardziej nie do zatrzymania. Jacyś mali, ruchliwi zawodnicy są najgorsi, rozumiem, że normalnie też potrafią dryblować i są udręką dla obrońców, ale w FIFIE jak dostaną podanie to muszą dryblować przez co najmniej minutę. A żeby było śmieszniej, to w 13 mają poprawić AI, by lepiej dryblowali i reagowali…
Mimo że w FIFĘ gram od paru ładnych lat, to aby wygrywać coś na legendarnym musiałem poświecić kilka miesięcy na opanowanie nowego systemu obrony. Dalej także nie potrafią jakoś normalnie ustawić doliczonego czasu, bo często jest tak, że sędzia doliczy 2 minuty, a potrafią wpaść jeszcze z 2-3 bramki, a sam doliczony czas trwa z 5 razy więcej niż powinien. Na dodatek komputer wtedy szaleje i odpieprza takie akcje, że aż głowa boli. Z 80% bramek straciłem w przeciągu 40-45 minuty i 80-90 minuty.
Co do nowych trybów, to fajnie, że powstają, zawsze jakieś nowości, ale wolałbym dobrze zrobiony tryb kariery, czy wirtualnej gwiazdy oraz normalne tryb sieciowy. Priorytetem powinny być tryby, w które gra 90% osób i od lat czekają na poprawki oraz innowacje.
Niedosc ze zerzniete z PESa to jeszcze nie udolnie. sekunda 50 – 1 minuta przeciez tam nie potrzeba skilla wystarczy naprowadzic kolko na cel :/ zero wysilku. W PES nie bylo takich ulatwien. Tez mi nowosc jzu gdzies sie w to bawilem a tak w PES 3, jak zrobia szybsza gre o 5x i nie usztywnia gry wtedy zagram i wtedy bedzie to nowosc.
@Cyrax22|Celownik można zawsze wyłączyć. Na padzie zdaje się, że to jest spust LT.
Gdyby połączyć dynamikę ruchów zawodników z fify z zachowaniem piłki z pesa byłaby niezła gra, no i jeszcze speedx3.
dobre
@Cyrax22-nie wydaję mi sie żeby ten trening polegał tylko na wskazaniu kursorem celu i naciśnięciem jednego guzika-strzału. Wydaje mi się, że to będzie rozwiązane w ten sposób, że kursorem wskażemy, w który punkt zamierzamy trafić, a czy trafimy to już zależy od naszych manualnych zdolności. Gracz będzie musiał odpowiednio wycelować i dobrać siłę strzał ewentualnie podkręcić. Tak ja to odbieram, chociaż fakt, że z tego materiału nie do końca jest to pewne. Ale inaczej byłoby to zbyt proste i mijało z celem.
Genialny pomysł. Z coraz większą niecierpliwością czekam na ten tytuł.