Final Fantasy XIII-2: Azrael, łuk na wyłączność X360 [WIDEO]
![Final Fantasy XIII-2: Azrael, łuk na wyłączność X360 [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/d95cd313-b161-4fd9-977b-f95fa245609d.jpeg)
Square Enix ujawniło, że Final Fantasy XIII-2 w wersji na Xboksa 360 doczeka się dodatku na wyłączność. DLC przyniesie ze sobą łuk Azrael, który będzie mogła wykorzystać w walce Serah. Rozszerzenie pojawi się 10 stycznia i kosztować będzie 80 MSP.
Azrael w Final Fantasy XIII-2:
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Final Fantasy XIII-2: Azrael, łuk na wyłączność X360 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Square Enix ujawniło, że Final Fantasy XIII-2 w wersji na Xboksa 360 doczeka się dodatku na wyłączność. DLC przyniesie ze sobą łuk Azrael, który będzie mogła wykorzystać w walce Serah. Rozszerzenie pojawi się 10 stycznia i kosztować będzie 80 MSP.
Zbroja dla konia
Zgadzam się z panem Wcogram.
zbędny bajer skoro wersja na ps3 i tak będzie wygladać dużo lepiej
@Kopek – Sytuacja z pierwszej ”trzynastki” się nie powtórzy. Microsoft nie dopuszcza na swoją konsolę gier, które mają inną zawartość na płycie niż konkurencja (a także tych, które już na PS3 czy Wii chyba, że będą to w zasadzie inne gry np. niedawny Joe Danger). Dlatego też praktycznie każda multiplatforma ma jako priorytetową konsolę X360 i trudno wykorzystać m.in. pojemność bluray. Square-Enix już zrezygnowało w XIII-2 z cut scenek renderowanych w 1080p co widać w japońskiej wersji gry.
Polecam ten artykuł, który na szybko ukazuje niektóre mało poważne aspekty polityki konkurencji, które w zasadzie ograniczają twórców bardziej niż moc przerobowa konsol. http:www.eurogamer.net/articles/2011-08-24-why-microsoft-wont-publish-psn-firsts
lubro – nie do konca. Pod wzgledem produkcji to PS3 dominuje, wersje Xbox to porty.
@MeSSer – Nie wiem, o jakich ty produkcjach mówisz. Bo w większości przypadków jest odwrotnie, z tego powodu że na X-a programuje się o wiele łatwiej.
valOOr20 – masz racje, ale jesli chcesz ( jako wydawca ) obier wersje takie same to pisze sie gre pod PS3, bo port na Xboxa wyglada tak samo, natomiast z X36 na PS3 to katastrofa ( COD Black OPS przykladem)