rek
25.07.2012
3 Komentarze

Firemonkeys: EA tworzy superstudio do projektów specjalnych

Firemonkeys: EA tworzy superstudio do projektów specjalnych
Zamknięcia, transformacje i łączenia studiów developerskich nie są w branży niczym nowym, rzadko jednak odbywają się w tak przyjacielskiej atmosferze. Firemonkeys to nowe studio należące do EA, powstałe z połączenia dwóch wiodących ekip zajmujących się grami mobilnym. Od teraz twórcy Real Racing i Mass Effect: Inflitrator tworzą jeden zespół.

Firemonkeys to nowe studio powstałe z połączenia ekip Firemint (twórcy każualowych Flight ControlSpy Mouse oraz najlepszej gry wyścigowej na urządzenia mobilne – serii Real Racing) oraz Iron Monkey (odpowiadają za świetnego Dead Space’a na smartfony oraz za grę Mass Effect: Inflitrator). Obie ekipy od dawna pracowały w jednym budynku i pomagały sobie wzajemnie, więc takie połączenie – jak mówi Tony Lay, menadżer Iron Monkey„miało sens”.

Podkreśla jednak, że mimo korporacyjnego podejścia do biznesu, nic nie zmieni się w kwestiach kreatywnych:

„Zawsze mieliśmy kontrolę nad kreatywnymi aspektami naszych produkcji i to się nie zmieni. Będziemy dzielić się wiedzą, doświadczeniem i zasobami, dzięki czemu staniemy się jednym z najlepszych developerów gier mobilnych na świecie”

Nic nie wiadomo o najbliższym projekcie zespołu Firemonkeys. Real Flight: Dead Inflitrator?

3 odpowiedzi do “Firemonkeys: EA tworzy superstudio do projektów specjalnych”

  1. Zamknięcia, transformacje i łączenia studiów developerskich nie są w branży niczym nowym, rzadko jednak odbywają się w tak przyjacielskiej atmosferze. Firemonkeys to nowe studio należące do EA, powstałe z połączenia dwóch wiodących ekip zajmujących się grami mobilnym. Od teraz twórcy Real Racing i Mass Effect: Inflitrator tworzą jeden zespół.

  2. Dead Space bardzo fajny był na telefon. Tylko tyle, że mój nie bardzo go udźwignął 😛

  3. Doborowa ekipa. Zupełnie czyni zadość uśmierceniu Pandemic, Westwood, Bullfrog, Origins, itp. :>

Dodaj komentarz