rek
19.07.2012
11 Komentarze

Fortnite: DRM wymagający stałego połączenia z siecią? Niewykluczone

Fortnite: DRM wymagający stałego połączenia z siecią? Niewykluczone
Na liście "TOP 5 pomysłów, których nie da się nie kochać" gdzieś w okolicach pierwszego miejsca znalazłyby się na pewno DRM-y wymagające stałego połączenia z internetem. Przedstawicielka Epic w wywiadzie dla serwisu RPS stwierdziła, że jej firma nie ma pojęcia czy zdecyduje się zaimplementować ten rodzaj zabezpieczeń w swoim nadchodzącym Fortnite. Może trzeba im pomóc w podjęciu decyzji?

„W dniu dzisiejszym nie jestem w stanie powiedzieć żadnych konkretów na ten temat. Fortnite jest w trakcie produkcji i powstaje głównie z myślą o zabawie w co-opie, to gra w którą będziecie chcieli grać ze znajomymi i najlepiej będzie się w nią grało ze znajomymi. Dlatego też cokolwiek na co się zdecydujemy będzie związane bardziej z uprzyjemnieniem rozgrywki niż ze zwalczaniem piractwa, ale nic jeszcze nie jest pewne”

Tanya Jessen zdradziła też, że jeżeli gracze będą mieli ochotę na zabawę w samotności, to nic nie stanie im na przeszkodzie: „Singe-player na pewno będzie superfajny, ale mimo wszystko gra powstaje z myślą o co-opie. Nie będzie on jednak na pewno niezbędny do prowadzenia rozgrywki”.

Fortnite powstaje jako exclusive dla PC i jeżeli sprzeda się dobrze, to niewykluczone że trafi na inne platformy. Będzie też pierwszą grą, która wykorzysta Unreal Engine 4.

11 odpowiedzi do “Fortnite: DRM wymagający stałego połączenia z siecią? Niewykluczone”

  1. Odpuszczę sobie tą grę ? Niewykluczone 😉

  2. Niech jeszcze w ramach genialnym pomysłów na dobry start nowego silnika dodadzą dużo dlc dających przewagę w grze i wymuszenie używania win 8.

  3. Nie. Nie. NieNieNieNieNie. I nie.

  4. „Dlatego też cokolwiek na co się zdecydujemy będzie związane bardziej z uprzyjemnieniem rozgrywki niż ze zwalczaniem piractwa, ale nic jeszcze nie jest pewne”. Oczywiście DRMy wcale nie będą wprowadzone, aby (niby) zwalczać piractwo, lecz, aby nam się lepiej grało w co-op’a. You see this logic, right?

  5. Norma w graniu na PC. Polecam się przyzwyczajać.

  6. Czy zamierzam w to grać? Zapewne nie. Czy stały dostęp do internetu ma z tym coś wspólnego? Na pewno nie. Nie wiem czy to norma, ale ja osobiście jestem przyzwyczajony już do tego. A jak pokazało Diablo 3 (w którym to ma jeszcze inne plusy) – ma to sens.

  7. JA bym tam wolał nowego U3 na UE4 lub UT2014/15 na UE4

  8. @Jakobeks Poruszyłeś dobry temat jeżeli gra jest sponsorowana przez MS tak jak GoW to może tak być że bez GFWL nie pogramy, na win8 gra osiągnie swoje wyżyny wydajności itp. itd. A później jak MS zarobi na licencji to się zastanowią czy wydać multiplatforme. Całkiem możliwe. Gra może być ciekawa ale tylko w CO-Op, nawet nie wiadomo czy tam się przejmuję jakieś terytoria, czy odpiera się fale np. 10/15 i koniec.

  9. @Vantage – Jestem w stanie grać na konsoli we wszystko jeśli nie jest podpięta do sieci. Tu nie chodzi o to, żeby się całkiem od świata odciąć. Chodzi o to, żeby nie drżeć o swoje połączenie grając w single. Jeszcze gorzej jeśli mam się bać o serwery gry grając w single (yup, Diablo).

  10. Czy stałem połączenie z internetem mi przeszkadza? Nie. Nie widzę żadnego problemu w tym aby w trakcie gry być podpiętym do sieci. Moim zdaniem na siłę szukanie problemu.|W Polsce korzystam z internetu bezprzewodowego, starsza technologia od LTE a mianowicie CDMA. Na palcach jednej ręki zliczę ile razy byłem bez internetu w ciągu ostatnich 3 lat.|Do tego, gdyby jednak sieć padła, co się nie zdarza ale gdyby, to mam telefon i darmowy internet, wolny bo wolny ale do samego wymogu „bycia podłączonym” wystarcza

  11. „DRM wymagający stałego połączenia z siecią” (tłumaczenie na język graczy: Proszę o piracenie)

Dodaj komentarz