Fortnite popularniejszy niż PUBG, FIFA, DOTA 2 i Minecraft razem wzięte

O szalonej popularności Fortnite’a napisano już tyle, że przeciętnego odbiorcę niewiele jest już w stanie zdziwić. Charytatywny turniej z udziałem gwiazd muzyki i sportu miał większą oglądalność niż profesjonalne rozgrywki CS-a, a francuski piłkarz świętował strzelenie gola w finale mistrzostw świata, oddając się zaczerpniętym z gry pląsom. O prawdziwej skali popularności dzieła Epic Games najlepiej świadczą jednak najnowsze dane dotyczące liczby jednocześnie zalogowanych graczy.
Jak donosi serwis VG247, Sung Chul Park z koreańskiego oddziału Epic Games, komentując niedawną premierę Battle Royale w swoim kraju, poinformował, że przy grze w szczytowym momencie bawiło się ostatnio ponad 8,3 miliona osób. To więcej niż kiedykolwiek osiągnął LoL (7,5 miliona), PUBG (3,2 miliona) czy DOTA 2 (1,3 miliona). Zerknijcie zresztą na poniższy wpis, który przygotował Shanti Bergel z zajmującej się rynkiem gier mobilnych firmy FunPlus:
Hugely impressive. For context:
— Shanti Bergel (@sbergel) November 9, 2018
▫️ Fortnite 8.3M
▫️ Crossfire 8M
▫️ LoL 7.5M
▫️ PUBG 3.2M
▫️ Roblox 2.3M
▫️ FIFA 1.6M
▫️ Minecraft 1.4M
▫️ DOTA2 1.3M
▫️ Destiny2 1.2M
▫️ CoD BlackOps 1.1M
▫️ World of Tanks 1.1M https://t.co/DbgWbXzzFF
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Fortnite popularniejszy niż PUBG, FIFA, DOTA 2 i Minecraft razem wzięte”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Roblox Kimowi się znudził ?:V
Uuh, to tylko względem rynku mobilnego. Całe szczęście.
Niestety news nie podaje, czy te liczby zliczają również urządzenia mobilne czy nie.Do tego dane są bardzo stare, 7.5mln graczy LoLa w tym samym czasie to są dane z 2014 roku, gdzie aktywna liczba użytkowników wynosiła 67 mln. W 2016 roku aktywna liczba kont to 100 mln (ale danych na temat jednocześnie zalogowanych graczy Riot Games nie udostępniło, ale można śmiało założyć, że więcej niż 7.5mln).Ogólnie dane mocno z dupy, bo nie licząc Steama, to reszta danych jest przestarzała.
@Centek96|Nie bardzo rozumiem? 8,3 miliona osób grało jednocześnie na wszystkich platformach a nie tylko na mobilnej. Co ciekawe w tym samym czasie we w.s.z.y.s.t.k.i.e gry oferowane na Steamie grało „tylko” 5 mln graczy.
@le-Fey „przygotował Shanti Bergel z zajmującej się rynkiem gier mobilnych firmy FunPlus”. Dlatego tak napisałem i do tego w pracy na przerwie, więc wyszło tak, że nie przeczytałem twita.
@Centek96|Spoko, ja tez nie zauważyłem info w twitcie o Steamie i „poleciałem” z „ciekawostką” 😛 |Mam nadzieję, że kończysz o 15:00 bo ja tak i lecę na RDR2 😀
Chyba muszę zakończyć wizyty na portalach gamingowych, bo newsy o Fortnajcie już mi wyłażą uszami.
Overwatch czy Fortnite dwie ważne marki ale sukces jeden. Kolorowa komiksowa grafika oraz system walki przyjazny dla gracza. Overwatch ma bohaterów i podział na klasy. Każdy kto gra ma satysfakcję z każdej postaci. Jedna z niewielu gier sieciowych (Overwatch) wspierający graczy pełniących wsparcie dla drużyny.