Forza Horizon 4: Obietnica dobrej optymalizacji na PC, nowy gameplay z Xboksa [WIDEO]
![Forza Horizon 4: Obietnica dobrej optymalizacji na PC, nowy gameplay z Xboksa [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/cce11288-547e-471d-a081-2acae45f88c9.jpeg)
Forza Horizon 4 zadebiutuje 2 października na PC i XBO. I choć na razie nie znamy jeszcze wymagań sprzętowych gry, to z informacji przekazywanych przez przedstawicieli studia Playground Games można wywnioskować, że zaletą pecetowej wersji będzie dobra optymalizacja.
Według Kotaku UK dyrektor kreatywny Ralph Fulton miał zapewnić, że minimalne wymagania sprzętowe Forzy Horizon 4 będą niższe od minimalnych wymagań trzeciej odsłony cyklu. Jak podaje sklep Microsoftu, Forzę Horizon 3 uruchomimy natomiast już na komputerze z procesorem i3-4170 3,7 Ghz, kartą GeForce GT 740 2 GB i 8 GB pamięci operacyjnej.
To nie koniec dobrych informacji. Dyrektor artystyczny Benjamin Penrose w rozmowie z PC Gamerem potwierdził, że „czwórka” będzie działać w upragnionych 60 fps-ach na konfiguracji zalecanej:
Obecnie celujemy z naszą konfiguracją zalecaną w 60 klatek na sekundę, a nie 30, co stanowi zmianę w stosunku do Forzy Horizon 3. Tym razem jesteśmy bardzo zadowoleni ze stabilności i wydajności premierowego buildu. (…) [Pecetowa Forza Horizon 3 – dop. red] wiele nas nauczyła. Wiedzieliśmy, że nie była tak dopracowana, jak mogła być. W chwili premiery pojawiły się problemy. Właśnie dlatego teraz poświęciliśmy wiele czasu na upewnienie się, że wszystko zostało zrobione, jak należy.
Pecetowa wersja Forzy Horizon 4 wspiera też technologię HDR oraz „całą masę nowych opcji”, które pozwolą – oczywiście na odpowiednio wydajnych komputerach – podwyższyć jakość oprawy graficznej ponad ustawienia Ultra.
Poniżej możecie obejrzeć nową prezentację rozgrywki. Gameplay został przechwycony z Xboksa One X. Swoją drogą, ta wersja gry obsługuje dwa ustawienia graficzne – 1080p i 60 fps-ów oraz 4K z 30 fps-ami.
Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Forza Horizon 4: Obietnica dobrej optymalizacji na PC, nowy gameplay z Xboksa [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Patrząc na to, że RTX 2080 nie będzie w stanie odpalić nowego TR na uber grafie, to nie wiem czy zdanie „Grę uruchomimy podobno na pececie, który lata świetności ma już za sobą” jest dobre. 😛
PC już dawno umarło jako platforma do grania. Nie ma sensownej karty do grania w full HD/60 fps.|Sama karta kosztuje tyle co XBox X albo ps4. A jeszcze mają problemy z uciągnięciem grafiki. Do tego macie drm , bawienie się z 3 sklepami, loginy, hasła. Ja kupuję płytkę, przechodzę i sprzedaję. Wcale nie jest drogo na konsoli.
Mam nadzieję że na podstawowej wersji XO oraz XOS możemy liczyć na 1080p@30fps z taką samą ilością detali ? Jeśli tak to jestem pod wrażeniem. Wygląda to lepiej niż poprzedniczki, a nawet lepiej niż ten cały Driveclub
Najpierw niech naprawią swój śmieszny sklep. Po problemach jakie miałem przy instalacji, uruchomieniu i odinstalowaniu GoW4 już żadnej gry tam nie kupiłem.
@Renzov Co ty za brednie wypisujesz ? Piszesz o karcie i grze które obsługują nową technologię, która zrobiła wielki krok naprzód i to cud że chociażby na jednym 2080Ti ograsz TR w 40fpsach z rtx’em. FH 4 takiej technologii nie będzie posiadać, także zdanie „Grę uruchomimy podobno na pececie, który lata świetności ma już za sobą” jest w pełni prawdziwe, jeżeli optymalizację poprawili względem FH 3.
@djmuza11 widać, że chłoniesz marketingowe slogany Nvidii jak gąbka ;). Technologia, która powstaje głównie po to, żeby wycofać poprzednią generację kart z obiegu i dojechać konkurencję, to dla mnie żadna technologia.
@gamingman dokładnie ten Sklep działa tak samo tragicznie jak nie sławne Wondows For games Live a w dodatku te Astronomiczne ceny. Taki Foraz horizon 3 do teraz ponad 2 stówy kosztuje czy Quantum Breake nadal 280 zł kosztuje W dodatku ta tragiczna optymalizacja.
@ermo3 a to myślałeś, że w tym biznesie do tej pory ideologicznie walczono o postęp, a nie wykoszenie konkurencji? :)|”Tell me more about it.” 😀
Jaki jest to odpowiednik ustawień graficznych na PC? Wysokie?
„Tym razem jesteśmy bardzo zadowoleni ze stabilności” czekalem az to powiedza.
@asasyn12334 Z tym pierwszym zdaniem to poleciałeś ostro. Piszesz to w czasach, w których gry F2P czy takie molochy jak PUBG (obecny również na konsolach, ale nie w takiej skali jak na PC), Fortnite czy CS:GO posiadają wielomilionową rzeszę (często wiernych) graczy.
Co do FH4 – jeśli faktycznie optymalizacja będzie dawać radę to może się tym razem skuszę na kupno. Na FH3 pod tym względem bardzo się zawiodłem.
@asasyn12334|A jednak wierność pecetowa owocuje: już teraz mam więcej gier, niż będę prawdopodobnie w stanie przejść przez najbliższe kilka lat. Poza tym nie miałbym nic do grania na konsolach, pod warunkiem, że mógłbym zawsze bezproblemowo podłączyć klawiaturę i mysz do grania w FPSy. 🙂
Ludzie co wy gadacie sklep w w10 juz dawno nie ma zadnych problemow xd wiem bo pare gier ostatnio sie testowalo. To juz dawno nieaktualne. Ostatnio testowalem cuphead gow4 sot czy re7 dzialaly bez problemu malo tego w taka gre moze grac jednoczesnie 5 czy tam nawet 10 graczy podpisanych do jednego konta co powoduje ze niekotrzy maja gry tam za grosze malo tego zeby weryfikowac licencje jak masz gre nie musisz laczyc sie z netem wiec tu jest nawet lepiej nize ze steamem
Quantum Break jest na STEAMie, szkoda, że reszta gier tam nie trafi 🙁
@ermo3, przesadzasz. O T&L tez tak mowiono a jednak wprowadzilo nowa jakosc. To dopiero poczatki RTX i za 2-3 generacje byc moze zacznie to dzialac z sensowna wydajnoscia. Narazie to taka przyjemna dla oka pokazowka. Mozna miec nadzieje, ze AMD nadgoni b niestetety od dluzszeg czasu sa z tylu.
@migot to tylko peasanci, nie zwracaj uwagi. Niech zajmą się swoimi sprawami. ;)|BTW, MS: Store jest do bani, tak btw.
FM7 też miało być optymalizacyjnym cudem na premierę, a pierwszy miesiąc po premierze upłynął mi na rozglądaniu się za Xboxem One, bo przez memory leak bug nie dało się grać.
Nigdy nie miałem problemów z FH3, powiedziałbym nawet, że to moja ulubiona ściganka. Czekam!!!
A jak tak z innej beczki. Czy tylko mnie bawi to, że w przedstawionym materiale wszystkie kwestie wewnątrz-growe są wypowiadane przez syntezator mowy?xd Rozumiem, że wynika to z faktu iż gra wciąż jest w produkcji, ale jednak to pozbawione emocji kwestie są tak cudownie płaskie i podobne do lektora w polskich filmach, że aż trudno się nie zaśmiać