From Dust: Udany eksperyment. Pół miliona egzemplarzy na konsolach

Thomas Paincon, menadżer Ubisoftu zajmujący się cyfrową dystrybucją, przyznał, że wprowadzenie nowej marki w ten sposób jest mniej ryzykowne. Jak mówi:
Wydawanie nowej gry w formie cyfrowej jest mniej ryzykowne […] Jeśli chodzi o tradycyjny rynek, jeżeli nie cieszysz się średnią 90% na Metacritic i nie masz wielomilionowej rzeszy fanów, wypuszczenie nowego tytułu jest bardzo ryzykowne. […] Popatrzcie na From Dust, który sprzedaliśmy w liczbie pół miliona egzemplarzy na XBLA i PSN. Dlaczego? Z jednej strony ceny były niższe, a z drugiej to nowe doświadczenie w rozgrywce, a ludzie korzystający z cyfrowych platform chętniej sprawdzają nową markę.
Paincon stwierdził też, że gry wydawane w sieciach cyfrowej dystrybucji zyskują również na datach premiery, które są ustalone poza późnojesiennym i zimowym boomem na nowe produkcje.
Ustalenie premier gier, które można pobrać w pierwszej połowie roku lub w okolicach września, zanim nadejdą pudełkowe hity, jest trafne ze względów strategicznych. Trudniej jest zawalczyć o pieniądze graczy, kiedy wokół nadchodzi tak dużo produkcji z kategorii AAA.
Czytaj dalej
-
Premiera Terminator 2D: No Fate opóźniona. Powodem problemy z zawartością edycji...
-
„Skyrimowa babcia” znów kończy karierę. To ma być definitywny koniec jej...
-
Twórcy Resident Evil Requiem mają wątpliwości, czy ich gra straszy....
-
Powstaje nowa gra ze świata „Władcy Pierścieni”? Szykuje się konkurencja...
9 odpowiedzi do “From Dust: Udany eksperyment. Pół miliona egzemplarzy na konsolach”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tegoroczna zabawa w boga, czyli gra From Dust, rozeszła się w liczbie 500 tysięcy egzemplarzy na PlayStation Network i Xbox Live. Dobry wynik sprzedażowy utwierdził Ubisoft w przekonaniu, że dystrybucja cyfrowa to dobry sposób na wprowadzenie nowej marki.
Cieszę się. Mam sentyment do Erica Chahi .
Tia, biorąc pod uwagę że nawet Steam był gotów zwracać pieniądze za tą grę ( co trochę świadczy o jej wykonaniu ) to te pół miliona faktycznie robi wrażenie,
@rumbur – na konsolach podobno tak zbugowana nie była. Inna sprawa, że nie wiem czy to taki ogromny sukces. Dwie platformy, gra przyciągająca uwagę choćby ze względu na twórcę. Terraria, Magicka czy Frozen Synapse takich luksusów nie mają a wynik Terrari jest dwukrotnie lepszy, Magicki niedługo taki będzie, Frozena niewiele gorszy.
powiem tyle gralem przeszedlem i spodiewalem sie po tej grze wiecej wrecz duzo wiecej to najgozej wydane pieniadze jesli chodi o gry ta gra na platforme pc to jeden wielki bug i nic ozatym nie umywa sie do blck 1 ,czy2 nawet jej nie przypomina owszem ma duzy potencjal ktury tu zmarnowanoi tyle gra godnapozalowania kilka misji banalnie prostych gdie idziemy jak po sznurku a mielismy byc bogiem i co nic raczej jakims bozkiem i to podzednym w dodatku
Jeeeeej! Mój ulubiony symulator koparki! A serio, to bez rewelacji, są lepsze gry w tej cenie. Nie wspominająć o stareńkim Black & White.
miałem możliwość, ale i tak wybrałem raymana 2 i tekkena 2… Trial tej „gry” mi w ogóle nie przypadł do gustu.
bez rewelecji…|pamiętam premierę takiego raymana 2 i raymana 3 kiedy tamte gry były zupełnym szałem i zagrywałem się nimi całe dnie. |From Dusta zobaczyłem na gameplayach i nie mogłem uwierzyć że twórcy raymana czy serii Assassin’s Creed mogli stworzyć grę, po odinstalowaniu której mój kumpel nie mógł sobie przypomnieć tytułu !!! |I nie powiem- mocno się wkur**ł tym że wydał kasę na jakiegoś gniota…
Na PC wszyscy kupowali aby mieć czapke do tf2 ;P