From Software zainteresowane stworzeniem gry battle royale

Nie jest tajemnicą, że gracze pokochali zabawę w stylu battle royale. By się o tym przekonać, wystarczy spojrzeć na rekordowe wyniki Fortnite’a (popularność oraz generowane przychody). Konkurencyjne Apex Legends również przekonało do siebie ogromną rzeszę graczy. Nic więc dziwnego, że studio From Software (seria Dark Souls, a także naprawdę udane Bloodborne), japońscy specjaliści od „symulatorów umierania”, jest zainteresowane stworzeniem przedstawiciela wspomnianego gatunku.
Hidetaka Miyazaki, reżyser cyklu Dark Souls, w rozmowie z The Telegraph, przyznał, że japońskie ekipa może w przyszłości pracować nad projektami battle royale. Developer dostrzega także dużą popularność gier-usług (np. Destiny, Anthem, The Division):
Zawsze istnieje taka możliwość. Produkcje battle royale są zdecydowanie zabawne i interesują nas ich schematy. Jeśli mielibyśmy to zrobić, to może zrobilibyśmy to nieco inaczej! Niemniej jesteśmy zdecydowanie zainteresowani [stworzeniem gry battle royale – dop. red] i jest taka możliwość w przyszłości.
Miyazaki-san wierzy, iż gry singlowe pozostają integralną częścią branży interaktywnej rozrywki:
Premiery gier akcji dla jednego gracza nie wydają się obecnie zbyt rzadkie. Podczas gdy Devil May Cry 5 posiada kilka elementów online, zadebiutowało na rynku [dokładnie dzisiaj – dop. red] na dwa tygodnie przed naszą grą [premiera Sekiro Shadows Die Twice została zaplanowana na 22 marca – dop. red], która, podobnie jak DMC 5, mocno koncentruje się na singlowej zabawie. Mieliśmy też God of War i Spider-Mana. Obie gry sprzedały się w ponad 9 milionach egzemplarzy w 2018 roku. Potrzebujemy różnorodności w branży. Niezależnie od tego, co robi From Software, potrzebujemy ludzi [developerów – dop. red], którzy tworzą produkcje battle royale i gry-usługi, i potrzebujemy ludzi, którzy zajmą się produkcją singlowych doświadczeń.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “From Software zainteresowane stworzeniem gry battle royale”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oni mają problemy z ciągłymi lagami podczas walk pvp w Dark Souls, a chcą robić grę, gdzie walczyć będzie jeszcze więcej ludzi jednocześnie. Coś tu nie gra.
Mogło by to być ciekawe 😀
Pls don’t.
@Scorpix Wynika to z tego, że tryb multiplayer w Dark Souls opiera się na modelu P2P. Nie ma żadnych serwerów per se, dlatego wszystko zależy od jakości połączenia danych graczy. Myślę, że można śmiało założyć, iż w przypadku stworzenia przez FromSoftware gry battle royale, powstaną jednocześnie normalne serwery, a model P2P zostanie porzucony.
Nie wiem natomiast, jak wygląda sytuacja w przypadku Ringed City, gdzie areny pvp stoją na serwerach dedykowanych.
@47 stawiam, że areny też nie są dedykowane, wnioskując po tym, że jak trafisz na Argentynę/Brazylię/Azję to możesz już walić Alt + F4, bo grać się nie da
Miyazaki-sensei, nie san
Ich kod sieciowy nie poradził by sobie nawet z 10 osobami na raz, gdzie z tym do battle royale ;D