GaiKai: Pełne wersje gier za trzy miesiące

Jedna z dwóch wiodących usług streamingu gier - GaiKai - w chwili obecnej pozwala tylko na zabawę demami. Ale już niedługo – twórca serwisu wyjawił, że jego usługa jest gotowa, by oferować pełne wersje.
W rozmowie z serwisem GameIndustry Perry wyjawił, że GaiKai jest już gotowe na streaming pełnych wersji gier. Opcja zostanie jednak udostępniona dopiero za trzy miesiące – przy okazji startu wersji na Facebooka.
Perry wyjaśnił również na czym polega różnica w funkcjonowaniu GaiKai, a OnLive. Okazuje się, że konkurencyjna usługa wymaga ingerencji w kod gry (stąd pewnie nie można grać w multi z nabywcami wersji z OnLive), a jego serwis nie posiada takich ograniczeń. Jako przykład podał Wiedźmina 2: Zabójcy Królów – GaiKai udostępniło demo produkcji CD Projekt RED niemal natychmiastowo, a na OnLive nadal jej nie ma, mimo że prace nad nią trwają już od pięciu miesięcy.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “GaiKai: Pełne wersje gier za trzy miesiące”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tym, co różni OnLive i GaiKai jest fakt, że druga usługa pozwala tylko na streaming dem. Ale już niedługo – twórca serwisu, David Perry, wyjawił, że portal jest gotowy, by oferować pełne wersje gier.
Czy jest możliwość rejestracji i grania w demo teraz czy będzie trzeba czekać?
http:www.gaikai.com/games|Wchodzisz na stronkę i po prostu odpalasz bez rejestracji.
Dobra na IE mi wchodzi a na Operze nie łee…
U mnie to wygląda tak: http:img193.imageshack.us/img193/1247/gaikai.png|Nie czuję się zachęcony do korzystania z usługi;p
@buggeer Jak szybkie masz łącze? U mnie ładnie działa, ale przyznam, że mam łącze 16Mbit. Wcześniej miałem 4Mbit i OnLive np. w miarę działał, a teraz to poezja.
Podejrzewam, że to nie kwestia szybkości, bo to nie było jakieś klatkowanie. Pierwsze intra przeleciały bez zająknięcia, ale po jakiejś sekundzie menu pojawiło się coś takiego.
2mb od Orange nie daje rady 🙁
Grałem na onlive w któregoś z Assassinów, niestety 10MB łącze i odległość od serwerów robi swoje, miałem jakieś 15-20fps. Ale wkrótce cóż, to może być przyszłość.
Odpaliłem demo Wiedźmina 2 mimo, że posiadam swój egzemplarz, aby mieć jakieś porównanie. Różnicy w płynności nie uświadczyłem. Za to wizualnie tak, ze znaczna przewagą dla mojego PC. Osobiście nie zamierzam kupować gier „w chmurze”. Dalej będę kupował wersje pudełkowe bo taka forma mi najbardziej odpowiada. Aaa jeszcze jedna sprawa. W FF wyskakuje komunikat, że łącze jest niewystarczające, natomiast w IE usługa odpala się bez najmniejszych problemów.
Mam internet 16mb i w Wiedźmina 2 zupełnie nie da się grać. Opóźnienie około 2 sekund(!). OnLive sprawuje się dużo lepiej i w kwesti Cloud gamingu jest na razie bezkonkurencyjny (chociaż też jeszcze nie jest doprawcowany)
@ Geralt10 ja ma 1.2 mb i grałem w crysis’a 2 płynnie i bez żadnych większych kłopotów. Jak dla świetny pomysł i przyszłość jeśli chodzi o gry.