10.06.2009
Często komentowane 17 Komentarze

Gameplay Left 4 Dead 2, czyli krótkie scenki z życia pozbawiacza (nie)życia

Gameplay Left 4 Dead 2, czyli krótkie scenki z życia pozbawiacza (nie)życia
Czego możemy się dowiedzieć z pięciominutowego filmiku prezentującego rozgrywkę L4D2? A - w świetle dnia wyraźniej widać brak pielęgnacji cery u zainfekowanych. B - toporek jest skuteczniejszy od patelni.

Tak się złożyło, że trafiłem na poniższy filmik jakieś dziesięć minut po tym, jak zakończyłem grać w L4D – grę, w którą zaopatrzyłem się ledwie przedwczoraj i która wessała mnie całą swą mocą (co-op to jest to!). Czujnym, choć nieco zmęczonym, okiem wypatrzyłem w filmie nową snajperkę, nowy pistolet, pociski zapalające (niezłe!), toporek, patelnię typu ręka-głowa oraz efekt wybuchu „rurki z bombą”, który po przyciągnięciu grupki zainfekowanych i eksplozji wysyła część z nich wysoko w morowe powietrze Nowego Orleanu.

Od petycji 22 tysięcy (and counting…) fanów o zbojkotowanie gry odcinam się, twierdząc, iż Valve ma prawo robić ze swoimi produkcjami co chce. Że cztery godzinne kampanie to mało? Mało. Ale niech mi ktoś powie, że pomysł na czteroosobową kooperację jest nietrafiony.

Gameplay Left 4 Dead 2:

17 odpowiedzi do “Gameplay Left 4 Dead 2, czyli krótkie scenki z życia pozbawiacza (nie)życia”

  1. Czego możemy się dowiedzieć z pięciominutowego filmiku prezentującego rozgrywkę L4D2? Toporek jest skuteczniejszy od patelni, w świetle dnia wyraźniej widać brak pielęgnacji cery u zainfekowanych, którzy – przy okazji – po spotkaniu pipe bomb nauczą się latać.

  2. Podoba mi się to co się dzieje między pierwszą a drugą minutą. A tak na marginesie – kiedy doczekam się w grach o zombie kosiarki, na modłę Martwicy Mózgu?

  3. Hehe Enki 😉 Niedługo Ci się znudzi. Wiemy, że co – op jest świetny ale powaznie, gra się nudzi bardzo szybko, bo za mało jest lokacji. Osobiście stoję za dodaniem czegoś nowego do L4D, a na Left 4 Dead 2 jeszcze będie czas 😉

  4. Ludzie ta gra nie ma teraz w ogóle klimatu połączmy siły i jedźmy strajkować pod siedzibę WaLwE(specjalnie tak napisałem).

    A tak na poważnie to to będzie największe [beeep] jakie kiedykolwiek wypuściło Valve no nie licząc HL Source

  5. Value = H-l, H-l 2 oraz Portal. Kropka.

  6. Za dużo tego światła słonecznego…

  7. Wrogów w jednym metrze kwadratowym jest prawie tyle ile w Sacred Underworld:)

  8. Podobał mi się dźwięk uderzanej patelni o głowę zombie 🙂

  9. Mi się tam podoba ogółem, tylko przeciwników jakoś ciut za dużo.

    Chciaż może mi się podoba dlatego, że nie widziałem gameplaya z części 1.

  10. Czemu wszyscy mówia o co-op dla 4 osób?, jest w tej grze także tryb versus-a, który bierze udział w lidze ESL,CB i ten tryb trzyma L4D żywą, co-op w tym trybie też jest, ale za to po dwóch stronach !(ocalałych i zarażonych), ten tryb nigdy sie nie nudzi

  11. A ja odniosłem dziwne wrażenie że gra jest taka pusta.

    Otoczenie jest puste.Rozfrywka nie jest ciekawa tak bardzo jak w częscie 1. Ale to otoczenie jest dziwne prawda ? 😉

  12. Tressela a TF2? JA nie moge się od tej gry odkleić! 😀

  13. to jest gra typowa po sieci na singla sie nienadaje

  14. od 1:40 to to bardziej przypommina Postal. . . . .. za bardzo . . .

  15. eee tam jedynka tylko że jest nowa lokalizacja no i wygląda jak z modami

  16. Śmiercionośna patelnia zemsty… Dali nową mapke dziejącą się za dnia dodali nowego zombiaka, pare broni ręcznych, zmodyfikowali wygląd broni lekko, dali nowe postacie, których łosy czasem wydają mi się znajome =/ To powinien być dodatek a nie sequel.

  17. narazie to jakby beta zobaczymy jak bedzie to wygladac pozniej

Dodaj komentarz