rek
20.08.2009
Często komentowane 54 Komentarze

gamescom ´09: Twórcy Assassin´s Creed II odkrywają karty.

gamescom ´09: Twórcy Assassin´s Creed II odkrywają karty.
Patrice Desilets, dyrektor kreatywny projektu, ujawnił na tegorocznym gamescomie sporo ciekawych informacji na temat nowej gry Ubisoftu. Dla wszystkich, którzy wyczekują niecierpliwie kolejnego asasyna - lektura obowiązkowa!

Technologia

Silnik gry Assassin’s Creed II (Anvil) ma przede wszystkim wpłynąć na większe zróżnicowanie rozgrywki i misji niż mogliśmy doświadczyć w części pierwszej. Zobaczymy też mocno podrasowane pościgi i ucieczki (akrobacje podobne do parkouru). Co do grafiki – będzie zapierała dech w piersiach, ponieważ:

  • wprowadzono cykl dnia i nocy
  • dalekie obszary będą odwzorowane bardziej szczegółowo
  • zastosowano technologię renderowania roślinności użytą w Far Cry 2
  • ulepszono system oświetlenia, refleksów i efektów specjalnych
  • zaimplementowano nowy system związany z 'zachowaniem się’ materiału
  • Technologia użyta w Assasin’s Creed II pozwoli nam poczuć piękno oszałamiających widoków renesansowych miast. Twórcy odwzorowali szczegółowo nie tylko samą architekturę takich miejsc jak Wenecja czy Florencja, ale także szczegóły, jak np. specyficzne oświetlenie w Wenecji czy kolorowe, karnawałowe przebrania.

    Regiony i miasta

    Przygodę rozpoczniemy we Florencji, kolebce renesansu, gdzie gracz będzie miał okazję poznać przyjaciół, rodzinę i wrogów Ezio. Twórcy gry odwzorowali pieczołowicie znane zabytki jak Santa Maria del Fiore, Palazzo Vecchio, Santa Croce, Santa Maria Novella i inne.

    W dalszej części gry zwiedzimy oczywiście Wenecję, do której w czasie pierwszej podróży będziemy musieli przedostać się przez obszary górskie. W grze znajdą się również: region Toskanii i miasto San Gimignano.

    Na zachód od Florencji napotkamy wilgotne obszary z centralnym miastem – Forli. Na tych podmokłych terenach pochmurna pogoda i różne rośliny wodne to motyw przewodni.

    Każdy z regionów i miast ma odgrywać ważną rolę w grze i będą one wymagały od graczy zainwestowania w nie czasu – co oznacza misje główne, poboczne i sporo sekretów do odkrycia.

    Ukryte Lokacje

    To wnętrza znanych budowli, których zwiedzanie nie będzie powiązane z głównym zadaniem. W nagrodę za pokonanie wyzwania (łączącego w sobie zagadki, trochę skradania i akrobatyki) otrzymamy specjalne nagrody oraz informacje dotyczące historii wojny asasynów i templariuszy.

    System upgrade’u zbroi

    Ulepszać będzie można różne części pancerza, jak np. buty, naramienniki czy napierśnik. System rang elementów zbroi umożliwi zdobywanie coraz lepszej ochrony, którą zauważymy w wyglądzie Ezio. Dle estetów – Ezio będzie mógł odwiedzać krawców, gdzie zmieni kolor swojego ubrania.

    Zatrute ostrze

    Jest to ulepszenie ukrytego ostrza, które dostaniemy od Leonarda Da Vinci, w postaci przymocowanej do przedramienia igły. Użycie jest dla ofiary niewyczuwalne. Trucizna powoduje, że raniony wpada w chwilowy szał rzucając się na wszystkich wokoło, po czym umiera. Jest do doskonały sposób odwracania uwagi, dzięki któremu Ezio będzie mógł wykonać swoją misję niezauważony. Truciznę nabędziemy u lekarzy, którzy w Assassin’s Creed II odgrywają bardzo ważną rolę – będą leczyć rany głównego bohatera.

    Pościg

    To jedna z niespodzianek przygotowanych przez twórców – do szybszego podróżowania (oraz eskortowania ludzi) po wiejskich terenach Ezio posłuży się powozem. Jednak strażnicy będa próbowali zatrzymać go wskakując na pojazd.

    Baza danych animusa

    Poza rolą znaną z pierwszej części, animus będzie tym razem dostarczał także dodatkowych informacji – np. o głównych lokacjach czy postaciach. Wszystko za naciśnięciem jednego przycisku. Niestety reszta szczegółów dotyczących zawartości bazy pozostaje na razie tajemnicą.

    Jeśli to wszystko dla was za mało, oto krótki gameplay – SWEET!

    54 odpowiedzi do “gamescom ´09: Twórcy Assassin´s Creed II odkrywają karty.”

    1. Widziałem już ten gameplay 🙂 Bardzo mnie ucieszyła, również informacja o tym, że AC 2 nie będzie już takie next-genowe, co sprawi, że gra będzie trudniejsza niż poprzednia część AC.

    2. Czekam na tą grę !! Będzie świetna . W jedynkę grałem z przyjemnością 😉

    3. widze czytam i ta gra to będzie to samo na zasadzie wiecej lepiej a tak jak w jedynce zrob kilka misji aby dotrzec do glownego kolesia zabij ucieknij tylko w innych plenerach a system chandlu bedzie zkapcony pewnie tak samo jak lekarzy, to moje zdanie.

    4. Gra zapowiada się na duuużo lepszą od AC1 , więc na pewno mnie zauroczy :] (pierwszy Assassin był według mnie super ! Przeszedłem go 4 razy i wcale nie narzekałem na liniowość , powtarzalność misji , po których to trzeba było rozprawić się z celem )

    Dodaj komentarz