gamescom ´12: Cities in Motion 2 – zostań królem wirtualnego transportu publicznego

W Cities in Motion 2 zadanie będzie takie samo – celem graczy będzie zaprojektowanie wydajnego transportu publicznego. W sequelu miasta mają cały czas się rozwijać, dostosowując się do już wybudowanych dróg i węzłów komunikacyjnych. Pojawi się też cykl dnia i nocy.
W grze nie zabraknie również nowych pojazdów i opcji budowy publicznej komunikacji – pojawią się m.in. drogi z wydzielonymi pasami dla autobusów i zarządzany przez graczy harmonogram systemu tranzytowego. Zupełną nowością jest tryb kooperacji, który pozwoli nam we współpracy ze znajomymi rozwijać swoje imperium komunikacyjne. A jeśli znudzi nam się wzajemna pomoc, będziemy mogli rywalizować z przyjaciółmi w multi.
Cities in Motion 2 ukaże się w drugim kwartale 2013 roku na PC i Macintoshach. Trailer – TUTAJ.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “gamescom ´12: Cities in Motion 2 – zostań królem wirtualnego transportu publicznego”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Kolejna informacja wprost z Kolonii – Paradox Interactive zapowiedziało Cities in Motion 2, sequel ciekawego symulatora transportu publicznego, w którym zadaniem graczy było stworzenie imperium komunikacyjnego dla największych miast na świecie.
Rywalizacja między graczami w transporcie miejskim.. Jak szanuję Paradox Interactive, to Cities in Motion (szczególnie ta druga część) wydaje się być tandetą na miarę Symulatora Śmieciarki..
Tandetą? Pierwsza część była rewelacyjna.