rek
14.08.2012
Często komentowane 22 Komentarze

gamescom ´12: Dark Souls: Prepare to Die Edition – trailer przypominający o wersji PC [WIDEO]

gamescom ´12: Dark Souls: Prepare to Die Edition – trailer przypominający o wersji PC [WIDEO]
W trakcie gamescomu Namco Bandai postanowiło przypomnieć wszystkim posiadaczom komputerów (i nie tylko) o nadchodzącej coraz większymi krokami – premiera 24 sierpnia – Dark Souls w wersji PC, która zostanie wydana w edycji Prepare to Die. Przed wami – nowy zwiastun.

Trailer Dark Souls: Prepare to Die Edition:

22 odpowiedzi do “gamescom ´12: Dark Souls: Prepare to Die Edition – trailer przypominający o wersji PC [WIDEO]”

  1. W trakcie gamescomu Namco Bandai postanowiło przypomnieć wszystkim posiadaczom komputerów (i nie tylko) o nadchodzącej coraz większymi krokami – premiera 24 sierpnia – Dark Souls w wersji PC, która zostanie wydana w edycji Prepare to Die. Przed wami – nowy zwiastun.

  2. Wygląda apetycznie 🙂

  3. Ponoć gra działa w max 1024×768 – to prawda?

  4. @Fanatik |Podobno prawda. W dodatku w 30fpsach. Sami się przyznali że nie umieli zoptymalizować.

  5. Szkoda, że mi nie pójdzie.

  6. Te 1024 x 768 to było tylko w wersji „testowej” dla recenzentów. A 30fps to prawda, ponoć animacje są robione przy 30fpsach i by wyglądało dziwnie – nie wiem ile w tych animacjach prawdy, wszystko dziwnie to brzmi. Ale nie dziwmy się – sami przyznawali się, że nie mają doświadczenia w portach z konsol, i że to ich pierwsze takie przedsięwzięcie. Sami chcieliście – teraz macie. Nie narzekajcie.

  7. @down nie rozumiem co piszesz, za duzo slowa dziwnie 😛 JAka jest roznica, czy bedzie 30 fps, czy 60, jak odswiezanie monitora i tak ma 60 hz przecietnie a ludzkie oko i tak tylko do pewnego momentu ogarnia klatki? Nie lubie takich gier z reguly, ale widzialem jedna zmudna walke z bossem i jaram sie, tym bardziej, ze to podobno jedna z najtrudniejszych gier w historii. To jest w ogole ktora czesc?

  8. Ten miecz dosyć mocno przypomina Ostrze Mrozu ^^

  9. ale przynajmniej się przyznali od razu, nie umieją i już. Nie bawią się jak niektórzy ” my tam problemu nie widzimy”

  10. Dobrze, że mam PS3 od tygodnia. Wolę kupić i zagrać na konsoli ; )

  11. @zhpzhp – druga, ale to nie ma zbyt dużego znaczenia – nawiązań do jedynki nie odnotowałem. Polecam ze wszech miar.

  12. @ down dzieki, przymierzam sie wlasnie do tej gierki tylko asasyna skoncze 🙂 Co do konwersji to wazne zeby byla plynna,ale gadanie „inaczej nie umiemy” tez mi sie srednio podoba. Mimo wszystko fajnie, ze nie bedzie to juz exem i pokaze sie na pc. Chociaz wyczytalem wlasnie, ze ma byc latwiejsza niz jedynka :/

  13. 30fps to może być granica której chcą się trzymać, bo nie chcą skoków płynności a równocześnie żeby to na słabym sprzęcie działało (dlatego 30 a nie 60). Przy portach robi się często limity z tego względu że to nie jest konsola – kompy są różne a gra nie jest przystosowana do sprzętu o różnej mocy. Prosty zabieg żeby gra nie zaczęła np. chodzić w 300fps bo tak przy portach bywa.

  14. @execor – co? „Sami chcieliście – teraz macie. Nie narzekajcie” – co to ma być? Nikt nie chce crapu, albo robisz coś dobrze ale inaczej będzie złe i będzie crapem na który ludzie będą narzekać, nie jest żadną łaską że robią to na PC. Kurdę nawet jak się podejmuje wolontariat, to zazwyczaj tylko wtedy kiedy ma to sens – czyli efekt nie będzie beznadziejny i bezsensowny. Albo się uczysz coś robić tak długo aż umiesz to zrobić dobrze, albo wynajmujesz do pracy kogoś innego, inaczej to nie interes.

  15. Oj tam, kiedyś w gothicu 2 w połowie gry mi się save wykopyrtnął tak że się nie dało zloadować. Podobno wewnętrzna rozdzielczość faktycznie ma być zablokowana na 1024×720. Jeżeli ustawimy na przykład 1680×1050 to obraz będzie po prostu przeskalowany. Do tego mogą wystąpić spadki płyności. Mi to osobiście nie przeszkadza, po wypłacie w przyszłym miesiącu biorę wersję z artbookiem.

  16. Nie obchodzi mnie blokada fps, skalowana rozdziałka itp. Ważne, że jest, zresztą już zamówione. To był jeden z trzech tytułów jakich zazdrościłem posiadaczom konsol, ale to już przeszłość. Chociaż jeśli się trafią spadki fps’ów, to chyba wyjdę z siebie. Na moim sprzęcie zwyczajnie nie ma prawa, zdecydowanie za mocny, nie podam specyfikacji, bo wyjdzie, że szczeniacko szpanuję sprzętem, niemniej aktualnie, to b. solidna maszyna, tzn. będzie jak tylko kurier dowiezie nową kartę w miejsce wysłużonego HD4870.

  17. Chciałem kupić, ale…zapowiedzieli Game for Windows Live. Później ucieszyłem się, że jednak ma być Steam. Znów się zasmuciłem, bo okazało się, że GfWL dalej tam jest! Nie ma to jak 2 potrzebne sieci do gry. -_-

  18. Najlepsza komedia? Noob/każual grający w tą grę!! xD

  19. Ojojoj, nie czaję czemu ludzie narzekają na ograniczenie FPS do 30, jeśli różnica między odczuwalną płynnością 30 a 300 jest bliska zeru (a każdy kto ją widzi doświadcza efektu placebo – jest to niemożliwe z tego względu, że ludzki wzrok rejestruje średnio 10 klatek na sekundę, więc już praktycznie od 20FPS (stabilnych) jest dobrze).|Przecież z tej gry benchmarka nie będzie.|Zaskakuje mnie natomiast powód zablokowania rodzielczości… czy użyty przez nich silnik graficzny jest naprawdę tak ułomny?

  20. @Vimess. Ciekawe gdzie takich głupot uczą ;d Mówiąc językiem potocznym: Ludzkie oko ogarnia obraz stały z częstotliwością ~60hz, a w ruchu ~75hz. To są średnie, które w zależności od wieku, chorób i genów są większe lub mniejsze. Zdrowe oczy mogą odróżnić 60 od 100fps (widać minimalną zmianę płynności), natomiast różnicę między 30 a 60fps widzi każdy. 300 i więcej klatek osiąga się jedynie do slowmotion (wówczas możemy płynnie zwolnić dany film 5 lub 10x i będzie płynny).

  21. Chciałem kupić w dzień premiery ale po tym jak się przyznali że parafrazując „pewnie schrzanią konwersję” to lepiej poczekam z tydzień na opinie. W końcu będę miał Darksiders II i Guild Wars 2 żeby mnie zając.

  22. Vimess, to że gra przy 30 fps jest komfortowa, nie znaczy, ze są to warunki idealne. Dodatkowo ograniczenie do 30 znaczy tylko tyle, że 30 to max. Ale mniej już jak najbardziej może być, wtedy zaś każdy zauważy problemy. Martwi to tym bardziej, ze optymalizacja raczej nikogo nie wprawi w zachwyt.

Dodaj komentarz