rek
14.08.2012
Często komentowane 14 Komentarze

gamescom ´12: Dead Space 3 – Krew, obcy i „groza” po raz wtóry [WIDEO]

gamescom ´12: Dead Space 3 – Krew, obcy i „groza” po raz wtóry [WIDEO]
Zaczynam się zastanawiać, co sugeruje pokazywanie po raz kolejny, że główną treścią Dead Space 3 są zdeformowani obcy i wiecznie niedoświetlone otoczenie. Czy tego chcą fani, czy gra po prostu nie ma nic więcej do zaoferowania? Obejrzyjcie zwiastun i pomóżcie mi rozwiązać ten dylemat.

Nowy trailer Dead Space 3:

14 odpowiedzi do “gamescom ´12: Dead Space 3 – Krew, obcy i „groza” po raz wtóry [WIDEO]”

  1. Ciekawie czy znów wyruchają PC z Dodatkiem.

  2. Jedno pytanie. Kiedy premiera?

  3. CZEKAM !………… . . . . . . . . . . . . .

  4. Premiera w lutym. Chyba jednak zakupię z faktu iż dwie poprzednie części przypadły mi do gustu choć wątpię żeby gra mogła przestraszyć mnie czymś innymi niż zagrywki z poprzedniczek.

  5. Nowy Tomb Raider i Dead Space 3 to gry które kupię na pewno, a co do video to gra zapowiada się podobnie jak Dead Space 2 więc będzie więcej akcji.

  6. EA jak to EA z gry o wielkim potencjale i wspaniałym klimacie zrobi crap. Ta część ni jak nie ma się do DS1.

  7. nie ma jak DS1 z … twinkle twinkle , little star ….

  8. A mi się podoba. Dla mnie od pierwszej części DS to bardziej klimatyczna gra akcji niż horror. No bo na dobrą sprawę co tu ma straszyć? Klimat gore? Nekromorfy? Nagłe wyskakiwanie potworków z ciemnych dziur? To samo oferował Doom3 (ale, oczywiście, fabularnie był w przeciwieństwie do DS mocno ubogi). A jeśli ktokolwiek sądzi że DS był horrorem- chyba nie grał w 'Amnesia The Dark Descent’. Siriusli.

  9. Było by straszne jakby nie trzeba było cały czas zabijać, tylko rzadko zabijanie ale polegające na strachu a to będzie bezsensowna śmierć

  10. Ja poproszę o mniejszą widoczność w grze oraz o dodanie latarki, która będzie odgrywać ważną rolę.|Także proszę o zabranie tego drugiego gościa by przez całą grę nikt z nami nie chodził.

  11. E co chcecie fajny i klimatyczny zwiastun, który nieco poprawił wizerunek gr w moich oczach. Dla mnie Dead Spece nigdy nie był straszny, no może w niektórych lokacjach zwłaszcza w jedynce. Jedyne czego się martwię to o tego drugiego gościa, nie ze względu na fabułę, lecz na jego sztuczną inteligencje zwłaszcza jeśli ma nam towarzyszyć przez większość gr. Z tym elementem zawsze jakoś gry cierpiały, moje zdanie 😀

  12. Z ciężkim sercem to powiem, ale to nie jest już ten sam Dead Space po odejściu z Visceral Games Glen’a Shofield’a. Steve Papototulos( Jak ten z Godzilli) zle prowadzi tą marke a do białej gorączki doprowadza mnie używane przez niego często w kontekscie do DS3 słowo „Awesome”. Najwyrazniej zmienia nam się ta gra w Army of Two (Tego samego studia) Lub w Gears Of Space jak zwykłem tą część nieoficjalnie nazywać. Zagram jednak, by zobaczyć jak to to się skończy. Thanks again EA.

  13. Jak twierdzicie, że DS1 nie był straszny, to spróbujcie wyższej pułki trudności. Tak się takie gry przechodzi.

  14. By the way. After PewDiePie played Amnesia… It’s no longer scary.

Dodaj komentarz