rek
15.08.2012
3 Komentarze

gamescom ´12: The Last of Us – sesje motion-capture w pigułce [WIDEO]

gamescom ´12: The Last of Us – sesje motion-capture w pigułce [WIDEO]
Przerywniki filmowe w The Last of Us robią doskonałe wrażenie (o czym mogliśmy się przekonać chociażby na wczorajszym zwiastunie), choć są generowane „tylko” na silniku gry. Ale jak one powstają? Sony udostępniło serię filmów, na których twórcy produkcji pokazują, jak przebiegały sesje motion-capture na potrzeby The Last of Us.

Tak powstają przerywniki filmowe w The Last of Us:

#1:

#2:

#3:

3 odpowiedzi do “gamescom ´12: The Last of Us – sesje motion-capture w pigułce [WIDEO]”

  1. Przerywniki filmowe w The Last of Us robią ogromne wrażenie (o czym mogliśmy się przekonać chociażby na wczorajszym zwiastunie), choć są generowane „tylko” na silniku gry. Ale jak one powstają? Sony udostępniło serię filmów, na których twórcy produkcji pokazują, jak przebiegały sesje motion-capture na potrzeby The Last of Us.

  2. tylko mis ie wydaje,ze lighting pass wyglada lepiej niz final? poza tym widze,ze dobieraja aktorow juz na podstawie wygladu,postaci sa niemal identyczne,kiedys starczal glos i ruchy,reszte wymyslal grafik. Gry ida w strone przemyslu filmowego

  3. Lighting Pass faktycznie sprawia wrażenie lepszego, kolory są mocniejsze, wszystko wygląda bardziej filmowo, dziwne, że final jest taki hmm… wyblakły i też jakby traci na ostrości.

Dodaj komentarz