18.08.2010
Często komentowane 18 Komentarze

gamescom 2010: Brink: Co nieco o systemie SMART, czyli „brinkowej” odpowiedzi na Mirror´s Edge [WIDEO]

gamescom 2010: Brink: Co nieco o systemie SMART, czyli „brinkowej” odpowiedzi na Mirror´s Edge [WIDEO]
Przy okazji trwających właśnie targów gamescom studio Splash Damage opublikowało nowy filmik "Z dziennika developera" poświęcony grze Brink. Tym razem twórcy opowiadają o jednym z najważniejszych "ficzerów" gry - parkourowym systemie poruszania się SMART.

Twórcy o Brink:

§

18 odpowiedzi do “gamescom 2010: Brink: Co nieco o systemie SMART, czyli „brinkowej” odpowiedzi na Mirror´s Edge [WIDEO]”

  1. Wygląda o wiele, wieeele lepiej niż pseudoparkourowy system z Gun Loco. No i jest na peceta =D Może się skuszę.

  2. Fajnie, fajnie, coraz lepiej…

  3. Wielka szkoda, ze odsunęli tę grę tak daleko w czasie; wygląda jakby była gotowa.

  4. Pomimo tego że sam klimat gry nie odpowiada moim gustom jest to jedyna gra na która czekam z niecierpliwością, prawdopodobnie dlatego że tworzy ją Splash Damage, a to pozwala mi wierzyć że ta produkcja wciągnie mnie równie mocno co ET.

  5. Sądze że gdyby zatrudnili do gry takich ludzi jak David Belle to ten system by był zrobiony dużo lepiej. To mi się wydaję jakieś nie realne i nie realistyczne. Parkour trenuję już 1,5 roku żeby nie było zstrzeżeń.

  6. No dobrze, ale to przecież tylko gra. W dodatku nie symulator. Spokojnie, grało się będzie w to naprawdę fajnie 🙂

  7. Fajne tylko to wspinanie jedną ręką jakoś tak nie wygląda.

  8. Ten system poruszania się bardzo wpłynie na gameplay. Wszędzie trzeba będzie uważać, bo może wróg poszedł tędy, może tamtędy, a może dachem, albo inną dziurą w ścianie i zaraz zeskoczy mi na plecy? Fajnie, fajnie, bardzo fajnie. Enemy Territory + Mirror’s Edge. Nie mogę się doczekać.

  9. No dobra, ale to co wyczynają ci żołnierze jest dobre, aczkolwiek nie które rzeczy nie realne.

  10. Wiadomo, wygląda super, ale aż mam ciary, kiedy pomyślę jak newbie jakiś rok po wydaniu gry wbija na serv. Spawn, mały rekonesans po mapie, po 5 sekundach ze szpary wypada koleś i head. Respawn, tym razem całe 10 sekund życia, dziura w podłodze i już ktoś mu wbija nóż między łopatki. Za to walka między klanami – pewnie miodzio. Ja się modlę o to, żeby to wyglądało tak, jak na trailerze – nic więcej. Nazwa Splash Damage gwarantuje świetne multi.

  11. Bluegardo, samo to, że koleś w pełnym ekwipunku z bronią skacze sobie po ścianach jest nierealne. Bez przesady z tą realnością – w takim Dead Space nagle bohater ginie, bo promieniowanie go zabiło, kogo by to nie wkurzyło 😛

  12. Co wy tu o realności? To ma być grywalny shooter, a nie symulator parkouru 😛 W Enemy Territory medyk podnosił umarłych strzykawką, ale grywalne jest do dziś jak cholera :f

  13. Tzn. w pełnym ekwipunku – po ścianach w pełni będą mogli skakać tylko postaci wagi „light”, jak mnie pamięć nie myli, a ich uzbrojenie będzie ograniczone do SMG i pistoletów. Mobilność medium i heavy będzie mocniej ograniczona. Tak mi przynajmniej coś świta z jednego z wywiadów.

  14. Chodziło mi o to że nie realnie wyglądają jego akrobacje. Ale ogólnie spox.

  15. Ciekawie to wszystko wygląda ale wydaje mi się ze będę musiał wybierać pomiędzy grą Brink a Bullerstorm.Myślę że w ostatnim rozrachunku jednak przychylę się do gry Bulletstorm.

  16. @Cyrax22 Brink i Bulletstorm cały czas walczą u mnie o to, którą grę wybiorę. Patrzać na Gameplaye Bulletstorm wydaje się zbyt powolny. Brink dzięki takiemu movementowi może posiąść to coś czym zachwyciła mnie seria Unreal Tournament.

  17. moving and shooting? OMFG and whats next? strafing and shooting?

  18. @fartuess, jeszcze niedawno mnóstwo znawców (lolcopter), twierdziło, ze gra nie ma przyszłości jest nudna i brak jej dynamiki. Teraz gdy widzą nowe gameplaye (których ja nie musiałem oglądać by wiedzieć co drzemie w tej grze) krzyczą robiąc oh i ah. Moim skromnym zdaniem nie zastanawiaj się, wybierz Brink (choć możesz wziąć obie)

Dodaj komentarz