gamescom 2010: Dead Space 2 – gameplay z konferencji EA. „Entering Zero-G”
Co prawda fragment rozgrywki z Dead Space 2, zaprezentowany na konferencji Electronic Arts na gamescomie, potwierdza obawy tych, którzy sądzą, że "to już nie będzie straszyć", natomiast ci którzy wierzą, że będzie to "efektowna strzelanina w kosmosie" powinni być z niego zadowoleni.
Sekwencje rozgrywane w przestrzeni kosmicznej – przy warunkach zerowej grawitacji – będą w Dead Space 2, jak widać poniżej, dużo bardziej rozbudowane, dużo bardziej dynamiczne i dużo bardziej spektakularne.
§Nowe screeny – w GALERII.
Czytaj dalej
-
Red Dead Redemption na Xboksie, Switchu 2 i za darmo dla abonentów...
-
Phil Spencer gratuluje Steamowi. „Przyszłość oparta na wyborze to fundamentalna wartość...
-
Ubisoft zostanie sprzedany? Firma wstrzymuje obrót akcjami oraz publikację wyników...
-
2. sezon „Fallouta” na oficjalnym zwiastunie. Lucy i Ghoul powrócą już...
34 odpowiedzi do “gamescom 2010: Dead Space 2 – gameplay z konferencji EA. „Entering Zero-G””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Co prawda fragment rozgrywki z Dead Space 2, zaprezentowany na konferencji Electronic Arts na gamescomie, potwierdza obawy tych, którzy sądzą, że „to już nie będzie straszyć”, ci którzy wierzą, że będzie to „efektowna strzelanina w kosmosie” powinni być z niego zadowoleni.
super
Ta gra będzie czymś wielkim.
Wygląda świetnie, problem w tym, że jak robi się grę, w której jedną głównych części jest przebywanie w kosmosie, należy to dopracować. Natomiast twórcy zapomnieli o tym, że w próżni jaką jest przestrzeń kosmiczna dźwięk się nie rozchodzi. Nie słychać absolutnie niczego. Bardzo dobrze zrobili to twórcy Mass Effect 2, podczas poziomu, w trakcie którego została zaatakowana Normandia 1.
No, to dziękuję bardzo za wersje tylko konsolową. Ja pierniczę, ale mnie takie rzeczy strasznie wnerwiają.
No i kolejna seria marnuje się po to, żeby więcej ludzi ją kupiło. Nie mogli zrobić jakiegoś spin-offa napełnionego akcją?
Omg, on potrafi mówić jednak. Pierwszy DS zamiast przestraszyć mnie zanudził.
@nwcrw – bo to ma być gra a nie symulator próżni. Realistyczna i tak nie jest, to po co kombinować z dźwiękiem?
Wygląda całkiem nieźle. Będzie więcej akcji, co według mnie jest świetnym posunięciem. DS był nieco zbyt nudny.|Jedyne co mi nie pasuje to ten głos: „Entering zero g”|Lepiej mi się podobał tekst: entering zero gravity
sweet
Wygląda świetnie, jedna sprawa: „entering zero gravity” brzmiało lepiej 🙂
Wow, ale widoczki, ciekawe czy mój komputer to pociągnie chociażby na najniższych detalach. No i wreszcie Isaac przemówił (i poleciał „w stronę światła”)! Zaś co do zaniku momentów strasznych – znając życie, to ja i tak się będę bała 🙂 W każdym razie czekam, nieważne czy nowy DS będzie bardziej nastawiony na akcji, chcę poznać dalszy ciąg historii. Czy wziął ktoś pod uwagę, że może celowo nie pokazują strasznych momentów? Żeby graczy zaskoczyć? Isaac ma mieć ponoć problemy z głową. Halucynacje, mmm!
Powiem tak w ta gre trzeba grac ale pod wieczor bez rodziny latajacej na boki najlepiej na podlosnionych sluchawkach.Pamietam jeszcze pierwsze spotkanie z obcym w dead space 😀 Pierwszy raz naprawde zareagowalem tak odruchowo w grze(co dodatkowo wyszlo niesamowicie filmowo). Slysze „isac run”.Pedem drzwiami,nawet sie nie rozgladam bo slysze za soba ryki obcego, bieg,winda zamykam. ufff.Jeszcze nie przestalo mi serce bic z wrazenia tutaj JEBS obcy sie dobija. Wrazenie bylo niesamowite.
revan – dokladnie… to jedyna rzecz do ktorej mozna byloby sie przyczepic
Super! Żadna gra (survival horror) nie ma szans z tym cudeńkiem. Już to chce! Wady to jak już wspomniane zostało: Głos Entering Zero G oraz moim zdaniem głos Issaca! Nie pasuje do niego Ale po za tym super!
Ciąg dalszy robienia zupy z kosmitów :]
Z tego trailera mało mozna się dowiedzieć o klimacie, zaprezentowano jedynie znaczące nowości takie jak sterowane przemieszczanie się w zerowej grawitacji, inny głos Isaaca, jak i bardziej karkołomny sposób przemieszczania 🙂
Ja się doczekać nie mogę xD
Jedyneczka to mnie dopiero pozytywnie zaskoczyła … pozostaje tylko czekać
@Bluegrado – bo zaden powazny survival horror nie musi nawet konkurowac ze zwykla strzelanka… Jakby DS2 byl survival horrorem, to jeszcze mozna by bylo mowic o konkurencji, ale tak? Ta gra jest konkurencja dla Uncharted, a nie dobrych horrorow/survival horrorow.|@zglina – szcze watpie, zeby granie saemu o 1 w nocy cos dalo. Poza tym dobry horror straszy tez w dzien w glosnym domu bez prob zbudowania atmosfery 'wlasnorecznie’.
Jak mnie irytuje to, że w grach i filmach słychać dźwięki z otoczenia w przestrzeni kosmicznej, jak w próżni nie ma rozchodzenia się fal dźwiękowych(kopniak w głowę realistyczności).
Nie jesteście na czasie teraz mówi się Entering Zero G ziąąąąą.
@Bacardi – ciekawe słowo: realistyczność ;] ja uważam, że ta gra będzie dobra także pod względem „straszenia”. Pożyjemy, zobaczymy.
Jedynka była niesamowita i szykuje się jeszcze lepsza dwójka. A to dobrze, ponieważ do kontynuacji podchodziłem sceptycznie z racji paskudnej polityki EA. Co do realistyczności- uważam, że każda gra powinna mieć idealne wyważenie między prawdą a fikcją. Rzeczywiście, w próżni nie rozchodzi się dźwięk, ale czy chcielibyśmy wtedy słyszeć całkowitą ciszę? Zresztą słychać bicie serca, oddech bohatera, więc dźwięki te można uważać za pojawiające się wewnątrz kombinezonu. To jest moje zdanie
dlatego uważam Dead Space za świetnie zrobioną i równie dobrze wyważoną gierkę. I chyba dwójka zapowiada się tak samo X>
Fenomen – słychać wytarzały, działanie silników manewrujących na kombinezonie i to wszytko jest na zewnątrz, a w próżni nie ma żadnych cząstek więc dźwięk nie ma jak się przenosić. Czy całkowita cisza byłą by zła, słychać ciężki oddech, bicie serca i jąkać klimatyczna muzykę.
Bacardi: Nie bądź taki pewien, że próżnia jest pusta. Kiedyś czytałem pewną pracę, która wskazywała na to, iż próznia wcale taka pusta nie jest. Nie chce pisać jakichś bzdur, bo za bardzo już jej nie pamietam :/ Abstrahując od tego, dźwięk może przemieszczać się także w innych ośrodkach, więc wnioskując z tej tezy uważam, że fala dźwiękowa rozeszła się od pistoletu do skafandra, dzięki czemu możemy ją słyszeć. A sama gra wygląda całkiem fajnie, poczekam na recenzje w CDA i sie zobaczy.|Pozdro
Ciekawe czy to będzie straszne…
Aktualnie składa się tak, że studiuje fizykę. I możemy zacząć od tego, że jest parencie rodzajów próżni zależnej od ciśnienia występującego, np. w termosferze gdzie latają wahadłowce i ISS występuje od 10^7 do 10^14 cząsteczek na cm3, a w przestrzeni miedzy planetami występuje 10 cząsteczek na cm3. Dla przykładu w ciśnieniu atmosferycznym występuje 2,7·10^19, co też jest zależne od wysokości.
A ja się powtórzę po raz kolejny i powiem, że gdyby jedynka nie miała akcji, to by wiało nudą, bo „straszyła” jedynie na początku, jak uciekało się do windy bez broni. Prawda jest taka, że jak możesz się broni, masz czym, to każda maszkara przestaje być straszna. Więc im więcej dobrej akcji w DS2 tym lepiej dla mnie.
2:52 od tego momentu ta gra trochę przypomina mi Iron Mana. 🙂
Iron Man w kosmosie z nekroformami ? To mi się podoba 😀 Takie latanie w kosmosie wprowadza poczucie ogromnej swobody względem pierwszej części, tam ciągle te korytarze i windy..
-Synku, czy aby na pewno chcesz tą grę?|-Tak, ale…|-Ale, co?|-Ale, Mamo! TO Mówi!!
To Isac potrafi mówić?|Potwierdzam Janek91728. Im więcej akcji, tym lepiej dla gry.