20.08.2010
Często komentowane 67 Komentarze

gamescom 2010: F1 2010 – system zniszczeń w slo-mo [WIDEO]

gamescom 2010: F1 2010 – system zniszczeń w slo-mo [WIDEO]
Scheckter w 1973, Coulthard w 1998, Fittipaldi w 1993, Kubica w 2007. Kraksy to równie fascynujący element Formuły 1, jak rywalizacja o pole position, czy miejsce na mecie. W sieci pojawił się nakręcony kamerką filmik z gamescomu, przedstawiający system zniszczeń nadchodzącej gry F1 2010.

System zniszczeń w F1 2010:

§

67 odpowiedzi do “gamescom 2010: F1 2010 – system zniszczeń w slo-mo [WIDEO]”

  1. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 11:08

    @bartez1000 – i to mnie bardzo martwi. Chcialbym miec efektowne kraksy, ktore dodatkowo oddzialowuja na warunki jezde (ile razy trzeba podczas wyscigow usuwac jakies metale i szklo z toru…), a moze sie okazac, ze tak sie stanie tylko na wysokich poziomach trudnosci, na ktorych nie bede sobie nawet radzil bez kierownicy i kilkuset godzin cwiczen. W ogole mam nadzieje, ze poziomu trudnosci w ogole nie bedzie, a jedynie kilka/kilkanascie roznych wskaznikow 'realnosci’ tak jak w np. Silent Hunterach.

  2. @Profesor- jakiego szkła?:D Wiadomo coś o aucie bezpieczeństwa? Będzie?

  3. Auta nie będzie, Parade lap nie będzie, popsutych silników nie będzie, startowanie z pitlane nie będzie, replayów wszystkich aut nie bedzie, dema nie będzie. Ciekawe co zrobią z koreańskim torem. Są opuźnienia, tor może nie zdążyc. Z filmików w internecie wynika że tor w grze jest już gotowy. I co gdyby, ogłoszono że nie zdążą wybudować toru? Zrobia z niego DLC? A jesli stanie się to po premierze, to wydadzą pacha blokujacego?

  4. jak w kazdej formule, nie duzo mozna zniszczyc, zawsze kola ci odpadaja i koniec, phi wl;asnie tego sie spodziewałem.

  5. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 11:41

    @Paveloo951 – no fakt, tam nie ma szkla. Pomylilem sie, bo ilekroc cos odpadnie od jakiegos bolidu (a odpada zazwyczaj sporo 'drobinek’), to komentatorzy porownuja to do szkla; w sensie, ze bardzo ostre etc. Wiec napisalem 'szklo’.:D

  6. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 11:53

    http:www.youtube.com/watch?v=CNs_OamVu3U|Wlasnie ogladam ten gameplay. Jak widac roznych 'pomocy’ do wylaczenia jest sporo. Mam tylko nadzieje, ze tworzac gre w multi bede mogl samemu ustalic, jakie pomoce gracze moga uzywac, a jakich nie. W komentarzu slychac np. ze na wyzszych poziomach trudnosci niektore pomoce beda niedostepne. Zeby jeszcze dalo sie po zalezeniu gry ustalic wszystko od poczatku do konca. Troche tak jak w TDU, ktory pozwalal np. wybrac klase samochodu, model jazdy etc.

  7. To co to za formuła bez awarii mechanicznych? Rozwalona skrzynia, silnik, hamulce… Grać bez tego? No way. Spada w dół mojej listy musthave’wów i to baaardzo nisko.

  8. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 12:00

    🙁 'Przeanalizowalem’ ten filmik dokladniej. Nie myslalem, ze Codies dadza nam cos tak rewolucyjnego jak punkty doswiadczenia w powaznej grze, ale jednak bardzo im zalezy na zrobieniu NFS z tego tworu. Mam nadzieje, ze to bedzie tylko w singlu, a w multi nie bedzie zadnych glupich rang a la kal of sruty, bo to bedzie po prostu glupie.

  9. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 12:04

    @Paveloo951 – zdecydowali sie pewnie usunac awarie mechaniczne, bo spolecznosc kazualowa by sie bardzo obrazila, gdyby bez zadnego powodu samochod odmowil posluszenstwa. Moim zdaniem nie jest to tak wazny element, ale przydalaby sie mozliwosc wlaczenia tego za pomoca dodatkowych opcji, tak aby bardziej ambitni gracze chcacy jak najbardziej przyblizyc sie do realu mogli sobie poszalec. Co do braku safety cara – odnosze wrazenie, ze on moze sie pojawic w jakims DLC.:D Nie zebym jakies DLC do F1 kupil…

  10. Awarie powinno się w opcjach włączać, tak jak to ma miejsce w wielu innych produkcjach. Tak samo jak zasady flag, safetycarów (tego jeszcze nigdzie nie widzialem), czy jakiś suwak z podatnością bolidu na uszkodzenia. Każuale by to sobie wyłączyli, a hardkorowce mieli by ubaw.

  11. Niech dadzą wszystkie realistyczne opcje dla hardkorowych graczy i już. Każualowie będą mogli to wszystko powyłączać i już. Dziękuję bardzo jeżeli kraksy mają zależeć od poziomu levelu. Zresztą. Tutaj to specjalnie wjechał tak by mu koło odpadło, lecz dziwi Mnie jedno: czemu skasowało mu tylko nos i koło? Powinno więcej i jak wjechał tamtemu w tyłek to też mu powinien go skasować, jakoś trochę sztywnie to wyglądało. A pojechał dalej bo go trochę uniosło nad ziemią. Oby to poprawili. I ma być cała lista

  12. innych rzeczy, a mianowicie: ustawienia przyczepności, włącz/wyłącz trakcję, linia toru jazdy on/off, flagi on/off, wszystkie rules /on/off, okrążenie formujące on/off, SAFETY CAR, włącz/wyłącz uszkodzenia bolidu, pogoda – deszcz, słońce, mgła, inne. Wiadomo – pits-stopy, flagi, poziom AL przeciwników. Co do ustawień bolidu: opony, tylne i przednie skrzydło, balans, paliwo, trakcja (a raczej jej brak), wszystkie inne opcje które można będzie na treningach wypróbować. Podsumowując: Jeśli to ma być NAJBAR

  13. cd. Podsumowując: Jeśli to ma być NAJBARDZIEJ REALISTYCZNY SYMULATOR F1 to niech WSZYSTKO MA BYĆ REALISTYCZNE, z uwzględnieniem włączenia/wyłączenia tych czy tamtych opcji. I już. ;]I SAFETY CAR! 🙂

  14. To symulator nie będzie i ja się na to przygotowałem, choć pali się u mnie iskierka nadziei, że się mylę. Na filmikach są ubogie funkcje ustawienia bolidu. Same proste suwaki. Brak pewnie podstawowych rzeczy jak ustawień skrzyni biegów dla każdego biegu, dyferencjału, nachylenia kół i balansu bolidu i hamulców, o bardziej zaawansowanych rzeczach nawet nie ma co wspominać.

  15. Jeśli kogoś to interesuje tu (http:tvgry.pl/) znajdziecie co nieco odnośnie tego jak gra spisuje się w praniu, oraz sporo innych materiałów z Gamescomu. Chociaż pewno wszyscy zainteresowani dawno już to widzieli.

  16. Professor00179 21 sierpnia 2010 o 21:40

    @eustachy80 – serdeczne dzieki!

  17. fakt ja śledzę na bieżąco i już widziałem

Dodaj komentarz