20.08.2011
Często komentowane 133 Komentarze

gamescom 2011: Guild Wars 2: „- Nie pokonałeś jeszcze smoka?; – Nie za to mi płacą…”

gamescom 2011: Guild Wars 2: „- Nie pokonałeś jeszcze smoka?; – Nie za to mi płacą…”
Przyznam się - zaczynam szaleć. Moja blaszana bestia jest na drugim końcu Polski, więc nie bardzo mam teraz w co grać. A taki gameplay z Guild Wars 2 sprawia, że chęć zagrania w nowe MMO od ArenaNet jest jeszcze silniejsza od pragnienia przejścia drugi raz Wiedźmina 2. Na takiego bombowego smoka nie mogliśmy liczyć w ekranizacji dzieła Sapkowskiego...

Walka ze smokiem w Guild Wars 2:

133 odpowiedzi do “gamescom 2011: Guild Wars 2: „- Nie pokonałeś jeszcze smoka?; – Nie za to mi płacą…””

  1. A mi się podoba 🙂 ) I to bardzo.

  2. na 100% premiera w przyszłym roku, nawet nie wspominali o beta testach…

  3. Premiera w tym roku? Nie, raczej jest to mało prawdopodobne patrząc na to, że nawet bety jeszcze nie ma:) Ale jak to ktoś gdzieś napisał, na zapytanie dlaczego nie pokazali trybu WvWvW odpowiedzieli, że na to potrzebują większej ilości graczy, ale pokarzą je już nie długo. Czyli można by z tego wywnioskować, że beta tuż tuż.

  4. Nawet Gamescomowe demo, dla lowleveli miało epickiego bossa – Duke Barradin jak wielka żywa statua. <3 Nie mogę się doczekać tej gry... Nawet wróciłem do pierwszego GW, żeby jeszcze trochę powiększyć swój dorobek w HOMie.

  5. Cóż, MMO bez abonamentu…martwię się jak to wpłynie na mój pobyt w Aionie i strukturę mojego legionu 😛 |Jak tylko będzie kasa na zakup to chyba się szarpnę

  6. Fajnie to wygląda. Naprawdę fajnie. Ale z drugiej strony – interface jest paskudny, skillbar najbardziej. I gdzie są dodatkowe skillbary?? Nie mówcie mi że to MMO gdzie się używa kilku skilli, że 1-0 wystarczy 😀 . Jak tak to to nie jest MMO 😀 (przynajmniej dla mnie – już się wyćwiczyłem w Aionie na 3 skillbarach głównych [jeden dla własnych skilli od obrażeń i feara, drugi dla skilli peta, trzeci dla skilli przyzywających i CC], 2 dodatkowych [summon petow i potki/scrolle]…50 slotów opanowane 🙂 )

  7. w GW1 było 8 slotów więc jeszcze mniej, a to dlatego, żeby gra wymuszała myślenie i utworzenie odpowiedniego buildu:)

  8. Znaczy jest 8 slotów.

  9. Na demie specjalnie prezentują jak najmniej i nie wspominali nic o modyfikacji interfejsu, zobaczymy 🙂

  10. @KafarPL|Chyba nie grałeś w WoW-a. Ja tam miałem zrobione 10 skillbarow 🙂 Czasy dzieciństwa kiedy to jeszcze tylko TBC było

  11. @Lumin|ale w GW2 większość skilli jest narzucona, więc ta kreatywność, która była fajna w GW1 jest bardzo ograniczona.

  12. Strzelaj w stojącego w miejscu smoka…i od czasu do czasu użyj jednego ze swoich 10 skilli…

  13. A i zapomniałem…rezz w trakcie walki jak gdyby nic się nie stało…

  14. No niestety Yasieq, z tym muszę się zgodzić. Jednak to nie zmienia faktu, że ta gra będzie ciekawa i warta zagrania w nią:) Nie obchodzi mnie czy pobije popularność WoWa, czy będzie miała więcej graczy niż SW:TOR, kto nie chce ten nie musi, ale ja chcę i muszę w to zagrać, chodźby z sentymentu do GW1:)

  15. Deamon92 Człowieku, czy ty nie rozumiesz, że to jest DEMO gdzie poziom trudności jest obniżony, aby każdy mógł w to pograć i zapoznać się z tą grą? Nie hejtuj bo to nawet nie jest gameplay z bety, że możesz wygłaszać swoje wywody jaka ta gra jest nijaka i dla „każuali” przez poziom trudności jaki prezentuje…

  16. Model smoka niezły, ale wolę tego z Wiedźmina 2. Ten z Guild Wars 2 wygląda na jakiegoś anorektyka, ten z Wieśka to kawał cielska, nie jakiś tam sdzkielet 😉 .

  17. Nie trawię MMO, ale to o dziwo mi się podoba i kto wie, może się jednak skuszę. Póty co się waham, ale brak abonamentu to solidny argument przemawiający na korzyść gry. Jeśli jeszcze całość będzie podana w rodzimym języku, to czemu nie?

  18. Jak tak patrze po newsach i gameplayach to GW2 będzie najlepszym MMO na rynku (głównie dlatego bo nieche mi się płacić 30zł na miesiąc)@goliat|Ten smok ma tak wyglądać. Z tego co zauważyłem to po czarach wnioskuje, że jest nekromantą.A jak wiadomo niektórym nekrosi ożywiają trupy.

  19. To w takim razie po co takie demo, które pokazuje jakieś nudy. Teoretycznie demo powinno być esencją rozgrywki. Jeżeli to jest ta esencja, to współczuję „biedakom” aka „nie mam 30 zeta na miesiąc, bo potrzebuję na alko i fajki”.

  20. @gaweyn|Nie no oczywiście demko jak najbardziej przenudne, lepszy byłby filmik z plastikową walką z ragnarosem, który macha swoją maczugą na zmiane z wychuchem wulkanów pod nim. To dopiero nudy. Powstaje właśnie najlepsze MMO od czasów WoW, które ma ogromną szansę zdmuchnąc dominatora z tronu

  21. @Gieszu|jedynymi grami jakie mogą odebrać sporą liczbę graczy WoWowi są Diablo 3 i SWToR, przy czym zaznaczam że tylko odebrać a nie zdetronizować, bo raczej nic już nie zbierze ponad 12 milionów graczy, chyba że nowe MMO od blizza.

  22. Może obrażę fanów MMO ale to co widzę na ekranie w żaden sposób mi się nie podoba… fakt byłem zainteresowany tą produkcją, po obejrzeniu filmików z prezentacjami pięknych barwnych miast lecz to co widzę tutaj to zupełne nieporozumienie ;/

  23. Nie chciałem się wypowiadać, ale co tam. Po zobaczeniu jak postać gracza się poruszała poczułem się zażenowany. Ci sami ludzie wychwalający TE animacje mówią, że ToR jest drętwy. Może i jest trochę gorzej, jednak z każdym gameplayem tam wygląda wszystko coraz lepiej, a w gw2 coraz gorzej. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Nie żebym specjalnie narzekał, ale po włączeniu filmiku i obejrzeniu pierwszej minuty musiałem sprawdzić czy na pewno włączyłem rozdziałkę HD, bo myślałem że jadę na 360p :

  24. Takie gw 1,5 i nic więcej… spodziewałbym się graficznie trochę więcej od gry, która powstaje grubo ponad 4 lata. Oczywiście to mmo i ten proces jest znacznie dłuższy, ale tak ciężko było oddelegować ekipę do stworzenia dobrego silnika/zakupienie czegoś sensownego? Mi to wygląda na lekko usprawniony engine z gw. No i wydawać by się mogło, że anet strasznie retuszuje wystawiane przez siebie gameplaye, bo to demo z perspektywy jakiegoś gracza wygląda nieporównywalnie gorzej niż to wcześniejsze i to nie tylko

  25. graficznie… Ludzie biegają dookoła jakby nie rozumieli co się dzieje. Czy jest tak trudno zrozumieć komunikat z gry o tym, że pan smok zieje ogniem i należy się odsunąć? Osoba prowadząca tą postać kompletnie nie ogarnia… Jak można było zauważyć przeczytała kilka skilli dopiero jak boss miał zjechane 3/4 hp Oo Raz czegoś użyła i znowu bieganie dookoła bez większego sensu. Jak widzisz opisy skilli to tak ciężko je ogarnąć w ciągu tych paru minut? Szczególnie, że masz je z góry narzucone, a nie musisz

  26. wybierać ze spellbooka i je selekcjonować. Każdy sobie od funu bije bez szczególnej roli, oprócz plucia wieżyczkami. Tak myślałem jak zaprezentują brak podziału na role healer/tank/dps, który może bardzo uproszczony to wszędzie sprawdza się świetnie. Smok zadaje tak mało normalnego dmg, iż żeby paść trzeba być idiotą. Heal też słabiutki. W przypadku tej osoby 2k? Z ponad 10, zero hota i długi cd. Biednie trochę. Smok nie targetuje nikogo, bo nie ma tanka i sobie sypie dookoła czym popadnie. Nawet w gw1

  27. był jakiś upośledzony rodzaj aggro i ludzie dawali radę. Padasz i zostajesz cofnięty do „waypointu” jeśli przegrasz jakąś głupią minigrę, której to ta osoba kompletnie nie ogarnęła. Sobie wracasz i bijesz tak po prostu? To jak będą wyglądać raidy? Z tego co pamiętam jakieś miały być, ale jeżeli się mylę to mnie naprostujcie. Grupka random klas miałaby sobie biegać dookoła jak głupi i używać czasem skilla? Plus tam jakieś uproszczone taktyki jak ubij dodatkowy element ; Na raidzie padniesz i co? Wstajesz

  28. od rez shrina i biegniesz walczyć dalej jak gdyby nigdy nic? Wipe jako taki pewnie też nie następuje, bo boss będzie miał cały czas pozostawioną po śmierci party liczbę hp aż do ubicia albo jakąś tam regenerację jak w gw. Widocznej kary za śmierć też nie zauważyłem u gościa z filmiku. Więc raid będzie polegał na padaniu i podnoszeniu się tak długo aż ubijemy bossa? 😀 Oczywiście to są tylko wnioski jakie wyciągnąłem z tego „dema” i sam mam nadzieję, że jakoś lepiej to zaplanują w przypadku większych wypadów

  29. Akurat widziałem gameplay z z komentarzami twórców gidze wyraźnie mówili że w pełnej w walce z takim bossem trzeba będzie działać bardziej taktycznie np. niszczyć kościany mur wokół smoka czy bić jego specjalne miniony.|Choć przyznaje że NA TYM filmiku tego nie wydać z powodu cieć i nobbskiej gry.

  30. Na tym filmiku dużo lepiej widać na czym polega ta walka.|http:www.youtube.com/watch?v=f0nCHPl_mEU&hd=1

  31. Jak to w MMO, smok zdecydował, że najlepszą taktyką na tak dużej przestrzeni będzie stanie w miejscu, plucie na niewielką odległość i tupanie, jak ktoś do niego podejdzie.

  32. co to za klasa?

  33. @lokijek Hahahaha! Nie przeczytałem.

  34. Eeeeh.. widzac ten filmik i niektóre komentarze trochę chce mi się śmiać…. po pierwsze, poziom jest znacznie obniżony, to na pewno będzie trudniejsze… po drugie, ten tutaj konkretnie koleś sterujacy inżynierem sylvarii był przykładem kolesia który postanowił wykorzystać czas kiedy ten smok jeszcze [beeep] robi i pooglądać jak wygląda z różnej perspektywy bla bla bla… na rozgrywce się nie skupiał w ogóle ( z drugiej strony mógł to być ktoś z arena net, więc tym bardziej… ;p)

  35. A po trzecie… oni nie chcą nikogo detronizować… robią to mmo z myślą o osobach którym podoba się „społeczna gra”… ale nie zamierzają rezygnować z realnego życia. O rajdach trwających conajmniej 3h zapomnijcie….

  36. I po czwarte… To jest pierwsze mmo od Arenanet… guild wars nie było mmo, i jedyne co ma wspólnego z guild wars 2 to lore….

  37. lokijek – Na jednym z gameplay właśnie zobaczyłem że regeneracja mobów działa jak w WoW czyli twa ułamek sekundy.

  38. Dal ludzi, którzy nie chcą 3 godzinnych raidów jest hello kitty online …

  39. @Oromis Ataki smoka mają większy zasięg niż się wydaje, a za plecami casterów (przy wieżyczkach) respi się mała armia. Co do nie ruchomości smoka, też miałem co do tego wątpliwości, ale po przejrzeniu tematów na forach o gw2 doszedłem do wniosku, że poruszanie się bossa mogłoby negatywnie wpłynąć na gameplay.

  40. Jakoś mi nie pasuje sylvari inżynier…

  41. @lokijek Gdy obejrzałem ten film http:www.youtube.com/watch?v=roB93zls4Rw też zobaczyłem „epicką” walkę z Bossem. Stoi w miejscu i nic nie robi ale tego to już nie pamiętamy co? Tempo rozgrywki jest o wiele gorsze, a ruchy kwadratowe. Jeżeli trudno ci jest zrozumieć, że demo zazwyczaj nie jest trudne, żeby pokazać grę, a nie od razu wymagać od ludzi ogarnięcia za pierwszym podejściem do wysoko levelowej postaci to przykro mi. Łatwo jest hejtować ale pytanie brzmi po co?

  42. @Lumin Na tym gameplayu z ToR widać, że grają jakieś randomy nie mający pojęcia o MMO, bo widać np że nikt tam nie leczył 😛 To była tylko pokazówka taka sam jak tutaj w GW2.Jesteś fanem GW i wiadomo, że będziesz tej gry bronił i jeździł po innych MMO.Domyślam się, że urwałeś się z tej strony co nie?:P – http:guildwars.pl/

  43. @Deamon92 Wybacz, ale niektórzy nie są i nie chcą zostać no life’ami, mają inne ważniejsze rzeczy do zrobienia niż siedzieć przed kompem 24/h i przechodzić rajd w 3h. To nie będzie WoW i od początku miał nim nie być. Feinvellius bardzo dobrze opisał dla jakiego typu odbiorcy ta gra będzie przeznaczona. Ona będzie bawić, przy niej będziemy spędzać miło czas a nie udowadniać całemu światu kto pierwszy zdobędzie max lvl lub kto najszybciej przejdzie jakiś dungeon…

  44. @Narsil Nie jeżdzę po innych grach tylko nie rozumiem takiego hejtowania gry na podstawie dema z targów, które musi być proste bo to jest dla niektórych First Look i jak tu mają ogarniać walkę z Bossem na wysoko poziomowej postaci? Myślcie ludzie…

  45. Więc wyjaśnij mi jaki jest sens poświęcania czasu na grę w której każdy może osiągnąć wszystko ?

  46. A no taki, że miło spędzasz czas na ciekawej grze, do której możesz wrócić kiedy chcesz, ponieważ gra nie wymusza twojej aktywności poprzez abonament, oferując na end game’ie ciekawe tryby PvP jak choćby WvWvW:) Nie każdy chce udowadniać światu jaki to on jest Pro Gamer tylko miło spędzić czas:)

  47. Polać dla Lumina!!|Twórcy postawili sobie za cel stworzenie nowego „gatunku” gier MMo. Jak widac zamiast tysięcy skili mamy 10 (które zmieniają się wraz z bronią, żywiołem itp.) Podobnie jak w Wowie będą dugenony/ raidy, które będą krótsze a zarazem bardziej emocjonujące (tak zapowiadają twórcy 🙂 ) Deamon92|W tej grze nie będzie się liczył lepszy gear tylko ogarnięcie swojej profesji

  48. Dungeony i rajdy maja być wymagające a nie ekscytujące. Jak będę chciał coś ekscytującego i do czego będę mógł wrócić w każdej chwili to odpalę sobie jakiegoś singla.

  49. @Deamon92, rajdy będą wymagające. Monk w zapowiedzi napisał, że padli parę razy, ponieważ po prostu wparowali w grupę mobów.|W GW2 nie będziesz musiał poświęcić xxx czasu, żeby zdobyć dobry sprzęt, nie będziesz musiał czekać xx czasu, żeby znaleźć tanka/healera/dps-a. To jest założenie tej gry. Nie będziesz musiał chodzić na dany rajd/dungeon xx razy tylko po to, żeby wypadła ci broń/zbroja, na której tak ci zależy. To ma być gra przystępna dla każdego. To będzie gra, gdzie dziennie będziesz mógł wejść

  50. przejść jakiś dungeon bez obaw, że nie starczy ci czasu, bądź nie znajdziesz kolegi do teamu. To właśnie jest piękne w GW2 – wejdziesz, zrobisz parę questów i nie będziesz do „tyłu”.|Żeby dobrze się bawić, nie będziesz musiał mieć xx levela, Super Uber Pro, po prostu wchodzisz i grasz.

Dodaj komentarz