GC ´08: Nowe informacje o ArmA2

Jak twierdzą twórcy, główny nacisk położony został na kampanię dla pojedynczego gracza. Ta natomiast ma być pełna zwrotów akcji i oparta na obecnej sytuacji geopolitycznej. Fabuła będzie posiadała kilka alternatywnych zakończeń i oferować ma wolność w wykonywaniu misji. Akcja rzuci nas do wymyślonego, postkomunistycznego państwa Chernarus. Cały jego teren liczy sobie ponad 225 kilometrów kwadratowych, a w jego skład wejdzie 50 miejscowości (zarówno duże miasta jak i małe wioski) i 350 kilometrów asfaltu, który przemierzać będziemy za pomocą 50 rodzajów pojazdów. Wszystko to ma być ozdobione ponad milionem obiektów 3D.
Autorzy chwalą się specjalnym systemem Micro-AI, który pozwoli osobnikom sterowanym przez komputer wykorzystywać przeszkody terenowe do obrony. Eksterminację wrogów wspomoże 40 rodzajów broni.
Silnik graficzny, na którym bazuje produkcja Bohemii, ma w pełni wykorzystać moc pozostałych rdzeni procesora, natomiast za wygląd jednostek odpowiedzialna będzie technologia Parallax mapping.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
6 odpowiedzi do “GC ´08: Nowe informacje o ArmA2”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Chernarus? :O Postkomunistyczne? Co to za durna nazwa?
// Nie wiem… piszmy petycję co by zmienili 😀
// Hmm… Tak sobie myślę, że jeśli Belarus oznacza po angielsku Białoruś, to Chernarus pewnie oznacza Czarnoruś. W takim wypadku nazwa jest (moim zdaniem) raczej odpowiednia… 🙂
// Ale wam pewnie tak samo to się skojarzyło, więc żadnej Ameryki nie odkryłem czyż nie? 🙂
// No… faktycznie, teraz ta nazwa nie brzmi już tak dziwnie 😀