GC ´08: Pierwsze info i screeny z GTA IV na PC!
Zgodnie z obietnicą sprzed kilku dni, GTA IV na PC zawitało do Lipska, gdzie zostało zaprezentowane przedstawicielom prasy i serwisów internetowych. Przybyli mieli okazję zobaczyć jedną misję, która w konsolowej edycji znana jest jako Three Leaf Cover, gdzie gracz ma za zadanie obrabować bank i uciec stróżom prawa. Na pozór proste, jednak po drodze czeka wiele niemiłych niespodzianek, które skutecznie utrudniają wybrnięcie z sytuacji.
Swymi wrażeniemi z pokazu podzielił się redaktor serwisu IGN.com. Informacje są skromne, choć dają nam zarys tego, co zobaczymy w finalnej wersji gry. Będzie kilka zmian i nowości. Pojawi się możliwość nagrywania powtórek i zapisywania ich w 30-sekundowe filmiki, które później poddać można edycji za pomocą narzędzia o szerokim zastosowaniu. Stworzonym przez nas klipem pochwalić się będziemy mogli światu, wykorzystując stronę Rockstar Social Club, która zawiera m.in. statystyki dotyczące odniesionych sukcesów.
Multiplayer pozostanie bez większych zmian poza poprawioną filtracją wyszukiwania serwerów. Będziemy mogli w ten sposób przyłączyć się do wybranego przez siebie typu rozgrywki. Prawdopodobnie, choć nie zostało to jeszcze potwierdzone, zostanie zwiększony limit osób grających w sieci. W konsolowych wersjach liczba ta wynosi 16 graczy.
Jeszcze nieco o grafice, która według zapewnień ma być ładniejsza od konsolowej dzięki lepszemu cieniowaniu, pełniejszym teksturom oraz żywszemu środowisku. Ponadto, obraz wyświetlany będzie w rozdzielczości do 2560×1600.
Bez zmian pozostał termin premiery gry – w USA odbędzie się ona 18 listopada, a w Europie 21. Zapraszamy Was na koniec do galerii, w której znajdziecie pierwszych dziesięć screenów z edycji na PC!
Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “GC ´08: Pierwsze info i screeny z GTA IV na PC!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nareszcie! // A czas do listopada zleci w mgnieniu oka 😉 . Trzymam kciuki za chłopaków z Rockstara żeby zdążyli z premierą 😉
Ojaja // Spodziewałem się dużo lepszej grafiki na PC, a tutaj wygląda mi na gorszą niż w wersji na PS3. 🙁
// Mi się też screeny nie spodobały! Grafika miała być lepsza, a tu jest taka sobie. Coś jak SA.
Przesadzacie… // Proponuje zobaczyć screeny z San Andreas… a zaraz po tym tę – poczujecie różnicę 😀 . A po za tym do premiery jeszcze jest chwilę czasu (może Rockstar grafikę na LOW ustawił na prezentacji ^_^). No i też widziałem te same screeny na innej stronce…
Przesadzacie… cd. // …(czyli IGN), i tam wyglądają znacznie lepiej, te na stronie CDA jakieś takie zdeformowane 😀
No i jeszcze coś // Proponuje też obejrzeć screeny w galerii na stronie CDA, które pochodzą z wersji konsolowej (te z końca maja – są zaraz pod tymi z wersji PC ^_^), wyglądają tak samo…a nawet gorzej.
Przegięcie // Wyście chyba nie grali w San Andreas – screeny są przepiękne, graficznie nie ma porównania z SA. Mi już ślinka cieknie na premierę 😀
// Według mnie to jest dalej ten sam silnik tyle że jeszcze więcej dynamicznego oświetlenia, więcej detali… i chyba tyle. Postacie wcale lepiej nie wyglądają, budynki i ogólnie miasto być może…rewolucji nie będzie. _GTA III: NYC_ ?
Ah, zapomniałem…. // A już na pewno odrzuca mnie widok tego płonącego samochodu. Co to ma być ? Na dzisiejsze możliwości [nie mówię od razu DX10 ale jeszcze 9], można wygenerować coś bardziej realistycznego. A nie szkielet samochodu i w nim jakieś _płomienie_….
K4cz0r: // Ten screen z planacym samochodem to jest z wersji konsolowej pacanku.
IMO grafika w GTA IV wyglada bardzo ladnie.
No dobra… // Może trochę przesadziłem, ale… Spójrzcie na 1 obrazek. Tło wygląda super, nie mam się do czego przyczepić. Ale postacie. Wyglądają, jakby zostały tam wklejone, na dodatek na tym screenie wygląda to fatalnie według mnie. Tak samo słupy (?) na końcu tego
ehhhh… // JCraft: _Proponuje też obejrzeć screeny w galerii na stronie CDA, które pochodzą z wersji konsolowej (te z końca maja – są zaraz pod tymi z wersji PC ^_^), wyglądają tak samo…a nawet gorzej._
Jestem za a nawet przeciw
// molo… Chodź no dobra przyznaję, grafika na konsole po dłuższym przyglądaniu też już takiego wrażenia nie robi.
Ahh k4cz0r, jak według Ciebie ma wyglądać wrak płonącego samochodu? Jeśli długo się palił, to nie ma siły, musiał pozostać tylko szkielet.
k4cz0r // To NA PEWNO nie jest ten sam silnik co San Andreas, jest to całkiem nowy silniczek zwany RAGE (Rockstar Advanced Game Engine), który możliwościami wychodzi daleko po za to co widzieliśmy w San Andreas.
// wygląda chyba gorzej niż konsolowy. Chociaż nie daje głowy.
// Może lepiej poczekajmy do premiery, a nie oceniajmy po paru screenach czy lepsza grafa czy gorsza. Bo przecież w serii GTA grafika wcale nie była najważniejsza…