02.03.2011
11 Komentarze

GDC 2011: Nowy dodatek do Sins of a Solar Empire

GDC 2011: Nowy dodatek do Sins of a Solar Empire
Rebellion - oto podtytuł pierwszego samodzielnego dodatku do Sins of a Solar Empire, zapowiedzianego przez Ironclad Games i Stardock Studios podczas tegorocznej Game Developers Conference. W grze ma znaleźć się sporo nowych statków, jednak nie dane będzie zagrać nam w kampanię dla pojedynczego gracza.

Pokierujemy jedną z dwóch frakcji – The Rebels lub The Loyalists. Każda z nich będzie posiadać swój unikatowy wygląd i styl. Ponadto stronnictwa będą miały właściwe dla siebie drzewka rozwoju technologii.

Oprócz tego lista nowości zawiera:

  • nowe statki klasy Titan – masywne statki, zdolne do niszczenia całych flot
  • nowe statki Capital, które dadzą więcej możliwości strategicznych
  • nowe statki klasy Corvette – małe, zwrotne i wielozadaniowe maszyny
  • charakterystyczne dla poszczególnych frakcji wersje statków Sins, z których każda ma swoje wady i zalety
  • usprawnione efekty świetlne i cząsteczkowe
  • nowe warunki zwycięstwa, które wprowadzą zróżnicowanie do rozgrywki
  • nowe poziomy zdolności statków
  • mechanika społecznościowa Impulse::Reactor – czat, listy znajomych, osiągnięcia i inne
  • Premiera Sins of a Solar Empire: Rebellion pod koniec 2011.

    11 odpowiedzi do “GDC 2011: Nowy dodatek do Sins of a Solar Empire”

    1. LOL! To ktos w to badziewie w ogole gra? Nie jestem, moze wielkim fanem strategii, ale moim zdaniem Homeworld jest o wiele lepszy od strasznie kiepskiego Sins of Solar Empire 😛

    2. BTW sama gra wyszła baardzo dawno temu, i teraz dodatek?|Chyba szykuje się druga część, SoSE było niezłe nawet, tylko zbyt słabo rozwinięta ekonomia była.

    3. Shemaforash 2 marca 2011 o 10:37

      H4ku – Do 'Homeworld’ nie ma co tej gry porównywać, bo to całkowicie inny rodzaj gry. Ale 'badziewiem’ bym jej w żadnym wypadku nie nazwał – kwestia gustu 🙂

    4. @H4ku – Howerold to RTS, SoSe to 4X rozgrywane w czasie rzeczywistym (standardem dla tego typu gier są tury). Widzisz różnicę?

    5. Alpharadious 2 marca 2011 o 11:26

      @Haku Nie mam sił żeby ci grzecznie wytłumaczyć jak ograniczony jesteś, więc powiem ci pokrótce, spadaj na drzewo! Co do SoaSE, nie włączam tego draństwa nawet, przepadam przy niej na minimum 3 godziny xD

    6. Trolled.

    7. Co wy tak marudzicie? Ta gra jest naprawdę fajna. Dobra, może i konsumuje dużo czasu, ale to nie oznacza że jest z samych wad zrobiona. Naprawdę nie mogę się doczekać nowego dodatku.

    8. Fakt gra jest czasochłonna ale nie policzyłbym jej to za wadę, wręcz przeciwnie. |A nazwanie jej „badziewiem” jest kompletną bzdurą (H4ku grałeś w nią troche dłużej niż 30min.?). |Gra jest warta uwagi, zwłaszcza jeak się zejdzie pare osób na”lan party” 😛

    9. Ciekawe o co konkretnie chodzi z Rebels i Loyalists. Pewnie nowa mechanika gry.|Dodatkowe Capitale nie są chyba aż tak potrzebne ale za dodatkowe poziomy doświadczenia się nie obrażę. Titany mogą dość sporo wnieść do rozgrywki – pewnie to takie mobilne stacje będą. Zastanawiam się też nad celowością wprowadzania korwet, jeśli jak dotąd był skuteczny podział między frejki i cruzy. Poza tym zapowiada się fajnie.

    10. szkoda, że bez singla; przez to nie kupię, mimo że SoaSE zamieszczony we wrześniowym z 2009 na coverach w CDA bardzo mi się podobał i przeszedłem go 2 razy

    11. Do piotrekn:|To chyba raczej coś w stylu czegoś znacznie większego od statków typu Capital. A sama nazwa Titan i zdanie „masywne statki, zdolne do niszczenia całych flot”, mówią same za siebie. A Loyalists i Rebels to chyba chodzi o dwie różne wersje trzech dostępnych w grze ras.|Do kjm9:|Można ściągnąć sobie za opłatą dwa poprzednie dodatki ze strony producenta (jeżeli byś chciał).

    Dodaj komentarz