04.03.2011
Często komentowane 134 Komentarze

GDC 2011: Zapis z prezentacji „Unreal Engine 3.975” [WIDEO]

GDC 2011: Zapis z prezentacji „Unreal Engine 3.975” [WIDEO]
W sieci pojawił się (niestety nakręcony kamerką) zapis z prezentacji nowej, next-genowej wersji Unreal Engine 3, która odbyła się na Game Developers Conference. Dzięki temu możemy zobaczyć, jak wyglądała głośna już, pokazana dziennikarzom, w całości wygenerowana na tym właśnie silniku. Rzeczywiście - chapeau bas!

Zapis z prezentacji Unreal Engine 3.975:

134 odpowiedzi do “GDC 2011: Zapis z prezentacji „Unreal Engine 3.975” [WIDEO]”

  1. WOW wygląda BARDZO realistyczne! Przynajmniej na tym filmiku (który jest robiony AMATORSKĄ kamerą)

  2. Pięknie, ale czekam na finalną wersje ;D

  3. Kurcze wydaje mi się że tak powinna wyglądać gra o jakimś superbohaterze marvela 😀 . Idealnie klimat pasuje.

  4. choć całość wygląda OBŁĘDNIE, a detale przypominające o tym, iż to jeno gra są na tyle nieliczne, że da się je ignorować, cóż… Te same drobiazgi sugerują, iż nie są to narzędzia zdolne generować „grafikę zza okna” xD

  5. TheDesertEagle 5 marca 2011 o 08:32

    Po prostu nowa jakość. Największe wrażenie zrobił na mnie efekt headshota w 2.00. Tylko przydałaby się normalna wersja a nie to z ekranu nakręcone kamerą.

  6. @TheDesertEagle lepsza jakość = więcej widać = mniejszy zachwyt, I guess

  7. rok dwa , i … przywykniemy i po 4 latach znów narzekania że branża graficznie stoi w miejscu

  8. Tylko czekać na kolejną generację konsol, która to udźwignie 🙂 . Piękne!

  9. zastanawia mnie za ile zaczną powstawać gry na tym silniku, bo wydaje mi się ze obecne pc są już wstanie to udźwignąć (nie mówię o tym co zostało zaprezentowane, mówię o samym silniku, wykorzystanym w jakiś sensowny sposób)

  10. No cóż, przepiękne, widać nadal tą samą stylizację i poświatę jak na Unrealu jednakże. Ale nie ma co, tak jak mówicie za pare lat to będzie normalka. A co do UE3 to uważam że i tak UT3 rządzi jeśli chodzi o silnik, inne firmy nawet takie jak PCF mogą spartolić ten silnik. W Bulletstormie albo chociażby Singularity grafika była o wiele gorsza niż od UT3 które wyszło 2-3 lata przed nimi. Ehh, aktualnie pykam w Alicję Mcgee’s’a i uważam że bardziej mnie wessała niż Crysis 2 multi, chcoiaż ma lepszą grafikę 😉

  11. To wygląda dużo lepiej niż Crysis 2! Nierealny znów rządzi!

  12. A swoją drogą niezłą gierkę można by wykroić z tego tech dema.

  13. aleksdraven 5 marca 2011 o 10:49

    @revan92-nie wiem gdzie ty widzisz lepszą grafikę w UT3 niż w bulletstormie. UT3 ma nawet gorszą grafikę niż Gears of war wiec widzę że to jedynie twój gust a nie obiektywna ocena.

  14. @Levis1995, zgadzam się. Dokładnie o tym samym pomyślałem w trakcie oglądania ;D

  15. A jaka to jest w ogóle gra?

  16. Thug – nijaka… Daaaaaa!

  17. Wszystkie te „magiczne” tech-demo, to wg mnie troche ściema. Pamiętacie tech demo UE3 pokazywane na E3 2004(http:www.youtube.com/watch?v=Plnh28ykavQ)? Wszystko niby w real time, ale pokażcie mi grę na UE3, w której są tak zaawansowane efekty cieni, lub dynamicznego,wielopunktowego oświetlenia.Nie ma takiej!I to nawet w tych tworzonych obecnie na UE3.To samo tyczy się jakości i rozdzielczości niektórych tekstur użytych w tym demo-wiadomo powszechnie, że gry na UE3,mają raczej niską rozdzielczość tekstur.

  18. I co najlepsze, w 2004 r. ta prezentacja była pokazywana na GF 6800! Spróbujcie odpalić GOW na GF6800 w takich detalach i otrzymując taką płynność,jak na filmiku. Nie ma bata. Nie jestem fanem różnych teorii spiskowych, ale z tymi tech-demo coś nie gra.

  19. Nie możecie dać normalnego filmiku tylko nagrany z ekranu?

  20. Czy tylko mnie miasto z tego filmika przywodziło na myśl Blade Runnera? 😀

  21. @s1ekier – znajdź mi PCa, który by taką grafikę uciągnął… : ) To nie jest tak, że jeśli silnik jest zdolny do renderowania kosmicznych efektów specjalnych, to twórcy będą robić gry wykorzystujące je wszystkie w 100%. Twórcy mają na uwadze specyfikację przeciętnego komputera użytkownika, do którego dana gra ma trafić i do niej dostosowują grafikę.

  22. @Thug – nie mogą, bo Cię nie lubią, robią Ci na złość!

  23. KozikTheOne 5 marca 2011 o 12:26

    Filmik, efekty fajne itd. Ciekawi mnie tylko po co ten typ na filmiku przepalał palnikiem łańcuch, skoro mógł go spokojnie rozerwać:P

  24. @Sagitt jesteś pierwszym który to zauważył ;/

  25. jak ktoś by nie wiedział to demo zostało odpalone na 3x gtx 580 wiec trzeba go troche zoptymalizować aby działa z cała rodzina 5xx

  26. @Alkanar zgadzam się, ale chodzi mi o to, że skoro w 2004 r. pokazano, że UE3 potrafi generować takie cienie działając na GF 6800, to czemu w dzisiejszych grach na tym silniku nie ma takich efektów, skoro karty są x razy mocniejsze?

  27. Alaknar sorry za przekręcenie nicka :>

  28. Czy to jest fragment z Unreal Tournament 4?

  29. burakgalazka 5 marca 2011 o 13:57

    Ludzie którzy porównują CryEngine3, Frostbite 2 do UE3.875 i piszą że jest gorszy i mniej zoptymalizowany to albo się nie znają albo są niepoważni. Pooglądajcie sobie filmik na YT, gdzie pokazano składowe grafiki wchodzącej w to Demo- bije na wszystko na głowę (ale wiadomo z tym idą też wymagania)|Wreszcie modele składają się z dużej liczby poligonów, cienie nie wyglądają jak „schody”, a proporcje tekstur: postacie-otoczenie zostały zachowane.|Wchodzimy w 8 „ere” gier 😀

  30. Trzeba odłożyć pieniążki na nową kartę graficzną, mój radek 4850 już chyba wymięknie xD

  31. Jak dla mnie bez rewelacji, owszem demko fajne ale wyglada jak uwczesne cinematic trailere z dzisiejszych gier. Może i się nie znam ale dla mnie rewolucja i next genem będzie silnik dzięki któremu bezie można zastosować efekt wiatru i powiewające na nim ludzkie włosy (oczyśćcie w czasie rzeczywistym ;p)PS Grafika dal mnie i tak nigdy nie będzie na pierwszym miejscu

  32. w sumie nie wiem skąd się bierze fatalna jakość cieni w co poniektórych grach … to już stareńki chaos theory miał lepsze

  33. Szczerze to po następnej generacji spodziewałem się trochę więcej ale na pewno nie jest źle.

  34. Ciekawe czy wyjdzie ps4. Oby nie bo lubie mieć konsolę na czasie.

  35. @wilklynch – jak wyjdzie, to chyba będzie ją można kupić, nie? A więc nadal możesz mieć konsolę na czasie. Nie rozumiem o co ci chodzi…

  36. Tia, kierujmy całą moc przerobową w grafę i twórzmy więcej „kretynoprzyjaznych” fps’ów z gameplayem na góra sześć godzin, liniowych crpg z lokacjami, w obrębie których podążać możemy, w jednym, jedynie słusznym kierunku, żeby się nam przypadkiem idiota gracz nie zgubił i tak dalej. Niech żyje postęp!

  37. remigiusz764 5 marca 2011 o 16:32

    Bez rewolucji.

  38. NieJestemzPolskiPL 5 marca 2011 o 17:03

    OMG

  39. noobki to nie jest następna generacja , epic pokazuje co mozna wycisnąc z silnika unreala 3 :)a to jest kresowa i szczytowa wersja tego silnika , jak dla mnie bomba , mozecie sie spodziewac na tym napewno mass effecta 3 . A co do PS 4 , wyjdzie wtedy kiedy wyjdzie silnik unreal 4 , a wydaje mi sie ,że bedzie dużo lepszy.

  40. @eustachy80|Po co takie zerojedynkowe myślenie? Dobra grafika nie musi oznaczać słabej fabuły…|@bart-2pl|Ja zawsze wyłączam cienie, więc nie nigdy nie mogę ocenić ich jakości 😉 |A wracając do tematu, po tym silniku spodziewałem się więcej… Ale co tam, poczekamy na CryEngine 4.

  41. @KB1, tyle, że od dekady w branży utrzymuje się stała tendencja, krócej, prościej byle ładniej. Są wyjątki i owszem, ale o te coraz trudniej. Większość tak zwanych hitów otrzymujących oceny z przedziału 8-10 to nic więcej jak puste wydmuszki. Ładne, efekciarskie i na tym w zasadzie kończą się zalety.

  42. Taka giera byłaby niezła xD

  43. Może to kresowa wersja silnika ale wygląda lepiej niż crysis 2, fajnie byloby gdyby po tej prezentacji ruszylo sie cos w temacie gier na komputer z grafiką pod konsole…ps ciekawe czy xkloc to udzwignie XD

  44. moim zdaniem pierwsza gra NEXT-GEN wyjdzie nie wcześniej niż za 2-3 lata, dopiero gdy wyjdą nowe konsole.Graczy komputerowych znów pominą chociaż może to i lepiej (przynajmniej dla mnie) bo mnie na taki sprzęt nie stać, a nowe konsole będą tańsze i znów starczą na wiele lat.

  45. @aleksdraven Być może subiektywna, ale jednak ocena. Ja to tak postrzegam. A poza tym UT3 ma nadal ładną grafikę 😉 . Grałem dzisiaj. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że Bulletstorm jest brzydszy nawet od Crysisa 2 i to nawet nie na max detalach, zważając na to że wyszedł prawie w tym samym przedziale czasowym co Crysis 2 🙂 . A co do Gearsów to zgadzam się, jest ładniejsze niż UT3.

  46. aleksdraven 5 marca 2011 o 19:49

    @revan92- Nie no oczywiście ze crysis 2 jest ładniejszy graficznie od bulletstorma,tu nie ma co gadać. Tylko pamiętaj ze bulletstorm jest pod UN 3.5( jest mniej plastikowy), i dokładnie o jakie aspekty graficzne chodzi, czy lepsze tekstury, modele, złożoność obiektów??

  47. Co z tego, że takie efekty można już osiągnąć, skoro NIKT oprócz Cryteka nie próbuje ich osiągnąć gdyż konsole, na które robi się 100% blockbusterów nie mogą sobie poradzić z takimi efektami. Gdyby nie hegemonia konsol to takie efekty byłyby pokazane już 2 lata temu, a może i wcześniej. Szkoda gadać ;( Poza tym nie zostałem powalony na kolana jak było w przypadku Far Cry w 2004…

  48. to tylko animacja – bajka. faktycznie robi wrażenie ale trzeba zobaczyć gameplay z tego silnika żeby moc (przynajmniej ja) się naprawdę zacząć podniecać xd

  49. @Frendli93|masz absolutną racje.

  50. bukazmuminkow 5 marca 2011 o 22:10

    Gdyby facet nie był xmanem byłby maxem paynem ;]

Dodaj komentarz