
Gears of War 4: „Największy update w historii gry” już jutro, od piątku darmowy okres próbny [WIDEO]
Na 6 czerwca developerzy ze studia The Coalition zaplanowali premierę Rise of the Horde – jak chwalą się ustami menedżera społeczności Gears of War, ma być to największa aktualizacja, jaka dotąd wzbogaciła czwartą część serii. Jedną z najważniejszych nowości jest 15 nowych umiejętności w trybie Hordy (w tym niewidzialność, zwiększenie obrazeń za headshoty, zyskiwanie amunicji za każde zabójstwo dokonane przez fortyfikacje) oraz możliwość otrzymania losowego skilla po pokonaniu fali przeciwników zawierającej bossa.
Zarówno Horda, jak i zwykła kampania doczekają się też dwóch nowych poziomów trudności: inconceivable („niepojęty”) oraz ironman. Inconceivable ma być po prostu trudniejszą wersją insane, a ironman – modyfikatorem, którego charakter uzależniony jest od wybranego trybu. W singlu aktywuje on permadeath, przez co każda śmierć wiąże się z rozpoczęciem gry od nowa. W Hordzie z kolei wyłączona zostanie możliwość podnoszenia nieśmiertelników COG po pokonanych kamratach – a jeśli graczom nie uda się ukończyć fali, będą musieli zacząć od nowa.
Poniżej oficjalny zwiastun rozszerzenia:
Fani multiplayera mogą liczyć za to na zestaw nowych loot dropów oraz rimejki dwóch klasycznych map: Avalanche (Gears of War 2) i Rustlung (Gears of War 3). Posiadacze przepustki sezonowej będą mogli je wypróbować od 6 czerwca w ramach playlisty developerskiej, która podwoi zdobywane przez nich doświadczenie i doda im 20% kredytów. Reszta graczy otrzyma je tydzień później. 9 czerwca rozpocznie się z kolei darmowy trial gry, dzięki któremu każdy będzie mógł za darmo spędzić nad grą dziesięć godzin. Okres próbny zakończy się 17 czerwca. Możliwe będzie przeniesienie poczynionych w nim postępów do pełnej wersji.

Czytaj dalej
-
Duchowy spadkobierca Return to Castle Wolfenstein z datą premiery. Twórcy udostępnią pełną wersję...
-
Twórca Bayonetty i Devil May Cry krytykuje zachodnich wydawców gier....
-
Andrzej Sapkowski nagrodzony Złotym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”
-
Valve blokuje wczesny dostęp grom dla dorosłych. Właściciel Steama...
10 odpowiedzi do “Gears of War 4: „Największy update w historii gry” już jutro, od piątku darmowy okres próbny [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Do 17 czerwca? nie 15?
Tej grze nic juz nie pomoze. Wole Ghost Recon: Wildlands niz to gowno.
@Gameronqyy „Tej grze nic juz nie pomoze. Wole Ghost Recon: Wildlands niz to gowno.” – złe porównanie to Ghost Recon. W Gears of War pomimo trybu gry z osłonami to rzeźnia, idziesz z buta w multi z gnasherem a jak strzelasz to całym magazynkiem z lancera. Porównanie twoje wygląda jakbyś porównywał stare FPS do nowych np. Quake’a do COD’a czy BF’a.
„Nowe poziomy trudności, mapy, loot, umiejętności… Nawet nie czuję, kiedy rymuję.” – dobry rym ale lepiej by było z sensem (zaczynasz ale nie kończysz dobrze.)|Nowe poziomy trudności,|mapy, looty oraz umiejętności
„Inconceivable ma być po prostu trudniejszą wersją insane, a ironman – modyfikatorem, którego charakter uzależniony jest od wybranego trybu.” – w końcu coś dla fanów Battletoads. W polskiej wersji GOW 4 Insane to wariat, ciekawe jak przetłumaczą Inconceivable żeby było ciekawej niż poprzednio, bo ostatni to wiadomo – człowiek z żelaza. Grałem na najwyższym poziomie więc spróbuję Inconceivable z modyfikatorem ironman
„Fani multiplayera mogą liczyć za to na zestaw nowych loot dropów oraz rimejki dwóch klasycznych map: Avalanche (Gears of War 2) i Rustlung (Gears of War 3). Posiadacze przepustki sezonowej będą mogli je wypróbować od 6 czerwca w ramach playlisty developerskiej, która podwoi zdobywane przez nich doświadczenie i doda im 20% kredytów. Reszta graczy otrzyma je tydzień później” -Z przepustką sezonową będą wymienione powyżej i niektóre looty za darmo, ale w wersji zwykłej tylko mapy reszta będzie do odblokowania
Tryb Horda 3.0 dla posiadaczy Golda.
@cali lecz nie chodzi mi tutaj o porownanie bezposredniej zawartosci, a o calosciowa jakosc. GR: WL bylo slaba gra, ale ogralem ja. GoW odlozylem na polke. Cos podobnego mialem, gdy wbilem 100% w FH3, a potem zagralem w The Crew. Swiat gry bardzo dobry, ale chociazby model jazdy. Odechcialo mi sie grac.
Poza tym ten twoj „Quake” tez nie za dobrze komponuje sie w calosc. Szanujmy sie. Dopisz moze, ze Quake Champions czy cos takiego, bo Quake to juz klasyk
Gears of War 4 niezależenie ile by aktualizacji dostało to i tak nie dorówna grywalnością oraz klimatem klasycznej trylogii (1-2-3).