Ghost of Tsushima: Oglądajcie wraz z nami nowy gameplay z gry Sucker Punch [STREAM]
![Ghost of Tsushima: Oglądajcie wraz z nami nowy gameplay z gry Sucker Punch [STREAM]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/49d8b94f-03ce-4221-b0d8-82c419b35940.jpeg)
Oczywiście przy czarce herbaty.
Nowa produkcja twórców serii Infamous na prezentowanych do tej pory materiałach wyglądała świetnie – problem w tym, że do jej premiery zostało już tylko kilkadziesiąt dni, a my wciąż znamy tak naprawdę niewiele szczegółów dotyczących gry. Sony zamierza więc to naprawić i wynagrodzić nam niedawne przesunięcie premiery, publikując nowy gameplay.
Już o 22:00 zobaczymy więc 18-minutowy fragment, prezentujący m.in. walkę i eksplorację. Tylko tyle i aż tyle – firma od razu zaznaczyła, że mamy nie liczyć na żadne zapowiedzi związane z PS5.
Gameplay z Ghost of Tsushima zobaczycie poniżej:
Ghost of Tsushima na PS4 pojawi się 17 lipca.
Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Ghost of Tsushima: Oglądajcie wraz z nami nowy gameplay z gry Sucker Punch [STREAM]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Sucker Punch
W koncu zobacze czy kroi sie kolejny blockbuster dla casuali, czy cos ciekawego.
no zobaczymy, oczekiwania mam wysokię, myślę, że się nie rozczarujemy 🙂
W mojej osobistej trójce najbardziej wyczekiwanych gier 2020. Mam tylko nadzieję, że nie dostaniemy kolejnego Souls-like’a. Byłby to ogromny zawód dla mnie.
Nawiązując do SolInvictusa, liczę że to będzie blockbuster dla casuali z fajną fabułą i mało wymagającą, ale za to efektowną, rozgrywką 🙂 Nie mam już tyle czasu co kiedyś na granie więc casualowe gry mi pasują:D
@Tangorn Zwyczajnie nie chcialbym Asasyna w samurajskich laszkach. Przyglupi wrogowie, ale duzo (upierdliwie duzo), konieczonosc grania tak, jak przewidzieli tworcy, a nie po swojemu, walka opierajaca sie na wciskaniu kontry. Nie chcialbym tez drugiego Sekiro, bo nie mam juz cierpliwosci, bo czasu dla zbyt wymagajacych gier. Zyczylbym sobie Phantom Pain (imo najlepsza skradanka ever) w samurajskich laszkach z wymagajacym, skomplikowanym systemem walki, w ktorym latwo zabic, ale i zginac.
Nie mam nic do casualowych gier czy graczy. Po prostu casualowe gry sa dla mnie niesatysfakcjonujace. Zbyt trudnych tez nie lubie, bo gram dla funu i nie lubie sie przy nich irytowac czy stresowac.
Tangorn,|Mam podobnie. Dlatego odpuszczam ostatnio wszystkie gry Souls-like. Nie żeby były złe. Wręcz przeciwnie, niektóre z nich to prawdziwe perełki. Za bardzo jednak szanuję swój czas, którego nie mam już tak wiele, żeby podchodzenie po raz 25 do tego samego bosa sprawiało coś innego niż narastającą irytację.
Jakże Polskie jest zdjęcie dołączone do tego newsa 🙂
Myślę, że @SolInvictus chce po prostu gry opartej o oryginalne i nieszablonowe rozwiązania i mechaniki. Coś co wyróżniałoby się w tłumie podobnych do siebie gier.
@Xellar To tez i razem z moja wypowiedzia dokladnie tak. Dlaczego Phantom Pain bylo fajna skradanka? Malo, ale ogarnietych wrogow, mozliwosc pelnego stealth, mozliwosc wykorzystwania gadzetow, mozliwosc wyrzniecia wszystkich, gdy cos pojdzie nie po mysli – Kojima nie kazal nikomu grac w konkretny sposob, a stworzyl warunki dla kazdego stylu. A walke chcialbym po prostu dajaca pole do finezji – zrecznego i stylowego wykanczania wrogow i bron Boze nie siepania ich katana po 15 razy, bo to glupie.
SolInvictus,|Brzmi fajnie. Byłoby spoko, gdyby Sucker Punch dostarczyło nam podobny model rozgrywki. Kiedyś oglądałem gameplay z wczesnej fazy produkcji (a może to był target render?) i twórcy pokazywali system walki, który był bardzo zdynamizowany i reaktywny. Wyglądało to imponująco. Był system bloków i zasłon, ale jeśli już się przedarłeś przez obronę rywala, to w zasadzie wystarczyło jedno, dwa celne cięcia aby go powalić. Dodać do tego arsenał gadzetów/umijętności typu stealth i byłoby epicko.
@Xellar Chyba wiem, o ktory Ci chodzi. Jakis kleczacy przeciwnik i walka z paroma zbrojnymi, z ktorych kazdy padal po cieciu, dwoch. Pozniej jakas altanka i walka wsrod opadajacych lisci. Byle mozna bylo wykazac sie inwencja, a system dal mozliwosc stworzenia wlasnego stylu. W takich Asasynach tez walki wygladaja kozacko, a w praktyce wszystko leci z automatu, a Ty wciskasz dwa przyciski. Fajny system byl w Dzikim Gonie. Prosty w obsludze, ale na tyle rozbudowany, by walczyc jak Ci sie podoba.
Już wiem dlaczego Ubisoft nie poszedł w azjatyckiego Assassyna
Podoba mi sie aspekt immersyjny (wiatr, lis) i eksploracja oparta na obserwacji. Podoba mi sie tez walka i wrogowie padajacy po jednym, dwoch ciosach. Nie moglem ocenic skradania, a to pewnie zawazy o tym, czy gra mi sie spodoba, czy nie. Nie podoba mi sie zbieranie roslinek i wymuszone rozwojem zaliczanie swiatyn czy czyszczenie obozow, bo to zapowiada zawracanie dupy i spulchniacze rozgrywki. Na ten moment widze kolejnego, zwyczajnego sandboxa, ale mam nadzieje, ze to mylne wrazenie.
@Kolo5141 Jeszcze pojdzie, bo co im zostalo? Plemiona afrykanskie i eskimosi? Z normalnych opcji widze jedynie Majow czy Aztekow, ale szczerze mowiac, coraz ciezej bedzie im cos z tej serii rzezbic bez powtarzania klimatow.
Żadna rewolucja się tutaj nie szykuje i pewnie wielu będzie psioczyć, że znowu sandboks z otwartym światem. Ale mam nadzieję, że mimo wszystko szykuje się solidny tytuł ze świetnym klimatem i (mam nadzieję) satysfakcjonującym oraz angażującym systemem walki, który bez wstydu będzie można postawić obok świetnych: Horizon Zero Dawn i Days Gone.
@SolInvictus że co? serio uważasz że historie naszej cywilizacji a sie rozgraniczyć tylko na te częsci AC co wyszły ;P ? |prosty przykład… I wś, starożytne chiny, starożytne indie a moze coś w bliższej histori jak wojna w Wietnamie… Chłopie oni maja setki możliwości 😀
@SolInvictus z tego co zaobserwowałem, to akurat skradanie wygląda bardzo zwyczajnie, czyli bez szału. Przeciwnicy sprawiają wrażenie trochę głupich, trochę głuchych i oczywiście mają klapki na oczach. Co pewnie doprowadzi do tego, że będą zachowywali się zgodnie z oczekiwaniami gracza i niczym nie zaskoczą. Ale to w sumie problem praktycznie wszystkich gier, może trzeba zaczekać na nowe konsole, żeby coś się w tym aspekcie poprawiło. Choć TLoU2 daje nadzieję na coś lepszego jeszcze w tej generacji.
@SolInvictus Zapomniałeś o czasach współczesnych.
W sumie to wygląda jak wszystko co najgorsze w Horizonie i Wieśku. Nic ciekawego na razie, a szkoda bo byłem ciekawy.
@Shunex Od biedy moga po kolei zaliczac kazdy kraj i serwowac opcje typu najazd Zygmunta na Czechy jak w Kingdom Come, ale w moim mniemaniu najciekawsze lokalizacje i okresy w historii swiata juz wyczerpali. Oprocz tego co wymienilem, przychodzi mi do glowy wlasnie Azja, a konkretnie Chiny. @ajst47 Tez cos mi sie tak zdaje, ale nie widzialem tej slepoty i gluchoty wystarczajaco dokladnie. Moment z ogniskiem czy tuptaniem po materialowym daszku wzbudzil we mnie podejrzenia. Petarda to tez absurd.
Pierwsza minuta, a ja już jestem oczarowany
Gra broni się interesującym systemem walki, ale poza tą jedną względnie unikalną rzeczą przypomina nowe Asasyny w tak wielkim stopniu, że śmiało może być brana za kolejną część serii. Jeśli ktoś (błędnie) uważał Odyseję za „reskin” Początku, to co powie o Ghost of Tsushima? Niemniej, gdybym miał konsolę, grałbym, bo od premiery Valhalli dzieli nas znacznie więcej czasu. 🙂