Ghost Recon Breakpoint: Tryb realistyczny powinien trafić w gusta fanów [WIDEO]

Ghost Recon Breakpoint: Tryb realistyczny powinien trafić w gusta fanów [WIDEO]
Chociaż wszyscy, którzy pamiętają początki serii, wciąż nie będą raczej zachwyceni. A, i nie dostaniemy obiecywanego drugiego rajdu.

Można się kłócić, czy ostatni Ghot Recon zawiódł nasze oczekiwanie – w końcu chyba mało kto wierzył, że będzie on czymś więcej niż Wildlands (sympatyczne w multi – i tyle). Kiedy gra pojawiła się jednak na rynku i tak byliśmy zaskoczeni jej formą; Breapoint zebrał średnie oceny (jeżeli okolice 57% dla tytułu AAA to w naszej branży jeszcze średnie) i zdecydowanie nie przypadł do gustu graczom. Przełożyło się to na rozczarowującą sprzedaż, a Ubisoft całkiem szczerze przyznawał, iż powodem była nijakość produkcji.

W drodze rozwijania tytułu firma zdecydowała się na dość oryginalny pomysł: zapowiedziała wprowadzenia specjalnego immersyjnego/realistycznego trybu, który nieśmiało przypomina o korzeniach serii. W nim nie uświadczymy poziomów sprzętu, a z zabitych przeciwników podniesiemy „realistyczną broń”. Poziom trudności dostosujemy zresztą sami – ekstra brzmi chociażby opcja utraty amunicji po przeładowaniu niepustego magazynku. Wyłączymy lub włączymy także jedynie częściową regenerację zdrowia i garść innych rzeczy. Nie spotkamy też osób spoza drużyny, co dla niektórych będzie na pewno sporym plusem. Wszystkie elementy wymienione są zresztą w poniższym wideo:

Pomiędzy trybami realistycznym i standardowym przełączymy się w dowolnym momencie. Będziemy również mogli tworzyć mieszane drużyny.

Niestety, Ubisoft jednocześnie zapowiedział, że Breakpoint nie otrzyma drugiego rajdu. Szkoda. Chyba.

Czy uczyni to z Ghost Recon Breakpoint atrakcyjną produkcję dla graczy? Trudno w to uwierzyć, chociaż niechętni loot shooterem być może zechcą teraz wypróbować ten tytuł.

Ghost Experience w grze pojawi się 24 marca.

7 odpowiedzi do “Ghost Recon Breakpoint: Tryb realistyczny powinien trafić w gusta fanów [WIDEO]”

  1. Hmn, może człowiek teraz dałby temu szansę, gdyby jeszcze dorwać to w jakiejś logicznej cenie. Orientuje się ktoś czy może gra została połatana z premierowych bugów? W okresie free to play na trialu jakość gry była tragiczna.

  2. Czy w trybie realistycznym przeciwnicy zaczną chować głowy za przeszkodami, czy dalej będą wystawać, by pozwalać na banalne headshoty? Czy w trybie realistycznym dalej najlepszą taktyką będzie lądowanie helikopterem na szczycie jakiegoś budynku i wystrzelanie wszystkich stamtąd (bo nie mogą/nie potrafią wejść na dach)?

  3. Też bym się zastanawiał teraz nad kupnem, gear level to był głównt powód, dla którego gry nie kupiłem.

  4. Bardzo fajnie brzmi ten tryb.

  5. @hijack Na Epicu jest za niecałą stówkę. Ale nie orientuję się jak sprawa z bugami, bo grałem tylko w betę.

  6. No i w końcu mnie zainteresowali tym tytułem. Nie można tak było od razu? Fajne trailery hypowaly dobrze grę. Potem wszyscy wiemy jak wyszło. Miejmy nadzieje, ze tym razem Ubisoft robi krok we właściwym kierunku.

  7. TonySoprano 7 marca 2020 o 05:12

    Jeden tryb ma uratować to coś? Nie będzie więcej rajdów? Przeciwnicy z mózgami orzeszków laskowych, którzy albo mnie nie widzą i można zabijać ich z pół metra, albo stoją jak kołki i tylko się patrzą. Dno z przepascią. Powinni przeprosić oddać pieniądze i skasować tego twora. A następnym razem mocno się zastanawić się, czy robić kolejną część.

Dodaj komentarz