Ghost Recon: Future Soldier – tylko martwi walczą uczciwie [WIDEO]
![Ghost Recon: Future Soldier – tylko martwi walczą uczciwie [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/73c03332-abba-40b1-a517-6c102d820d56.jpeg)
W Ghost Recon: Future Soldier zobaczymy nieco inne oblicze wojny, która wymagać będzie stosowania gadżetów. Dzięki nim w walce nie będą liczyć się zasady fair play, a przeprowadzane fortele. Na wojnie, by wygrać trzeba robić to, co konieczne. Bo tylko martwi walczą uczciwie. Przed wami nowy trailer.
Nowy zwiastun Ghost Recon: Future Soldier:
Czytaj dalej
39 odpowiedzi do “Ghost Recon: Future Soldier – tylko martwi walczą uczciwie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W Ghost Recon: Future Soldier zobaczymy nieco inne oblicze wojny, która wymagać będzie stosowania gadżetów. Dzięki nim w walce nie będą liczyć się zasady fair play, a przeprowadzane fortele. Na wojnie, by wygrać trzeba robić to, co konieczne. Bo tylko martwi walczą uczciwie. Przed wami nowy trailer.
jeden wielki ślinotok po zwiastunie….DO WANT !
Powtórzę moje zapytanie z YT:|Czy ten Ghost Recon będzie tak samo trudny jak poprzednie części? GRAW’a nie skończyłem właśnie z tego powodu, a z trailera wnioskuję, że będzie łatwiej.
Teraz to jest prawdziwy konkurent intensywności akcji w singlu dla Call of Duty.
To jest lepsze od coda mw 3 i bf3 razem wziete !
Ja natomiast mam inne odczucie biedna wersja Crysis 2 jeśli chodzi o możliwości kombinezonu połączona z Gears of war w świecie Ghost Recon aż tak super to to nie wygląda szczerze oO.
To taki inny CRYSIS|Wraz z CoD-em wzięty
Nie wiem ale z tego co widzę z dobrego fps’a zrobił się TPP? tak na marginesie wątpię żeby zagroziło to pozycji CoD’a i BF bo to jest inna gra ale na pewno warto przetestować
Fajnie się zapowiada tylko zobaczymy czy na PC będzie :/
Tytułowe motto zdaje się być bardzo popularne wśród cziterskiej nacji. 😛
2ameba – polecam przyjrzeć okładkom pudełek w 2:02, w skrócie: tak będzie.
@marragot popatrz na historię ghost recon. Otóż pierwsze części jak mi się zdaje były FPS’ami, zaś GRAW na konsole był TPS’em (Ubi montreal) a GRAW na PC był FPS’em (GRIN).
ta gierka jest THE BEST 🙂
@Kadel|O tym, samym pomyślałem 😀 |@News |Nareszcie zainteresowałęm się serią i grą.
przepraszam czemu ktoś tutaj porównuje już tą grę do CoD ? czy wy jesteście jacyś myślący planktonem ? przecież to inny typ inny k***a gatunek literacki cytując Pulp Fiction
@ Skydevil fakt przepraszam tylko ludzie piszący „k***a” w całkowicie niepasującym miejscu nie jest planktonem, nikt tej gry do CoD-a czy BF-a nie porównuje! człowieku czytaj ze zrozumieniem, tu chodzi o dział pod tytułem „dynamika rozgrywki”. Potrafisz to zrozumieć?. A dla jeszcze innych, piszących „ta gra jest lepsza od CoD-a i BF-a” a czy Oskara może dostać tylko dramat, nie komedia, dramat i film sensacyjny startują razem, a tu gościowi chodziło o grę/gry ogólnikowo. Więc czytaj ze zrozumieniem, proszę
Skydevil fakt przepraszam tylko ludzie piszący „k***a” w całkowicie niepasującym miejscu nie są planktonemtak miało brzmieć to zdanie, sorry
Hmmmmm, muszę jeszcze wymaksować Revelations, przejść wzdłuż i wszerz Skyrima, wrócić do R6 Vegas………. A potem, o ile coś kupię z taktycznych shooterów, to będzie raczej właśnie Rainbow 6 Patriots.
Hmmm… jak jeszcze wczoraj olewałem totalnie tą grę, tak dzisiaj muszę powiedzieć, że przyjrzę się opiniom o wersji PC i pewnie kupię w jakiejś promocji.|@ameba: jednak będzie, wiadomo prawie miesiąc.|@kmm101: GRAWy przecież były dość łatwe, szczególnie druga część.
Jeżeli mi pójdzie to kupuje na 100%
Wygląda bardzo dobrze, dawno nie było taktycznego shotera
Pierwsze wrażenie: Wow przez duże W, wygląda zaje…beeep…iście coś mi się zdaje, że będzie godnym następcom Crysisa (jeśli tak dalej pójdzie to ta marka zejdzie na psy… dopuki czegoś lepszego nie wymyślą). Będzie zbieranie kasy na ten nowy rok, ile nie wyjdzie wcześniej Diabolos, wtedy będę się martwić ;D
@skoczny|Nie powiedziałbym, że GRAW’y były łatwe – ja po prostu jestem słaby w grach, gdzie można umrzeć od byle zbłąkanej kuli (ARMA, Operation Flashpoint, GRAW1 lub 2, ten który był w CD-A) :/ |I dlatego chciałbym wiedzieć, czy będzie to bardziej podobne do GRAW’a, czy do Rainbow Six Vegas (dynamika, nie ginie się od jednej kuli, auto regeneracja zdrowia, choć apteczkami nie pogardzę)
A ja jestem zawiedziony, GRAW 1 i 2 (już nie mówiąc o poprzedniach częściach Ghost Recon) to były bardzo fajne wymagające, taktyczne strzelanki, można powiedzieć że wręcz symulatory, tutaj widać coś pokroju pomieszania R6 Vegas z CoD, dla mnie kiszka….
Gdzie podziały się czasy gdy w Ghost Reon planowałeś każde posunięcie? Gdzie podziały się czasy gdy nie chodziło o grafikę, eksplozje, przeniesienie gry z konsoli na PC a która potem trwała jedyne 3 godziny? Gdzie podziały się czasy, gdy producent szanował konsumenta, a nie tylko liczył na zysk z multi…. Gdzie podziały się czasy Red Storm…
Jeżeli ktoś ma informacje o wymaganiach technicznych tej gry na pc oczywiście to piszcie tutaj albo na privie
Mi się podoba. Chociaż pamiętam czasy kiedy dostałem Rainbow Six Reven Shield na urodziny w 2/3 klasie … to była gra planowałeś każde posunięcie… ale strzelanką nowej generacji nie pogardzę
Muzyka trochę podobna do…BF’A 3,ale i tak gra jest świetna :)/
@Ravage- dokładnie, teraz już nie ma porządnych „symulatorów”, Operation Flashpoint też dopadła „nowoczesność” i zrobiła się z tego jakaś średnio udana strzelanka, pozostaje ARMA 2 która niestety ma spore wymagania sprzętowe…
Te duchy mają optical camo już w zaawansowanym stanie który daje im niewidzialność z pewnej odległości, nawet jeśli po akcji ofensywnej on się im wyłącza ale na chwilę obecną kamuflaż optyczny jest w tak prymitywnym stadium rozwoju, że nie ma na metamateriały zbyt dobrej teorii iż to zadziała kiedyś w rzeczywistości ale są jako takiego przypuszczenia, że za 10 lat może się naukowcom udać coś ruszyć w tym kierunku. Następny gadżet to dron – dlaczego na tak niskim pułapie one się poruszają?
Ślepy by zauważył takie małe cholerstwo. Dron powinien latać znacznie wyżej aby była jakaś minimalna szansa wypatrzenia go przez nieprzyjaciela, nie mówiąc już o tym że istnieje szansa że mogą usłyszeć te pracujące wirniczki. Natomiast nie mam pojęcia skąd ubisoft wytrzasnął jakis tryb magnetyczny który działa jak tryb sonar w goglach ze Splinter Cell: Conviction
no i skąd ci żołnierze mają na wyposażeniu coś takiego jak granat sensoryczny który po rzuceniu aktywuje jakieś pole dzięki któremu Navy Seals może widzieć wrogów przez ściany. Nie wiadomo nawet w jakich konkretnie czasach odbywają się wydarzenia prezentowane w Future Soldier.|Dobrze chociaż że już nieco spuścili z tonu z tą futurystyką bo rok temu było to sci-fi pełną gębą a na chwilę obecną jeśli dalej będą spuszczać z tego tonu to gra może się udać. |Ubi podkreśla, że to wciąż będzie taktyczny shooter.
Jak byście choć trochę interesowali się nauką : |http:hotnews.pl/artnauka-185.htmlW którymś z wywiadów kierownik UBi powiedział , ze programiści i cała ekipa kieruje się najnowszymi wynalazkami , które są nawet tylko prototypami , ale za kilka lat z pewnością uda się osiągnąc to co narazie niemożliwe
Ok, dzięki za linka, przegapiłem to jakimś cudem. |Teraz to ma ręce i nogi i jeśli będzie to taki tactical shooter wzorujący się na starszych częściach z dużymi połaciami terenów na taktyczne działania jak w swoich wywiadach ubisoft mówi to ta gra ma szansę namieszać na rynku.
Tak powinien wyglądać Modern Warfare 3, rozwój panowie, rozwój. FPSy czasem muszą przeobrazić się w coś innego. Świetne, czekamy, czekamy.
Jeżeli znają taki przepis na sukces: gra musi mieć coop od 2-4 osób, całkiem spore mapy, nieliniowość czyli losowe zdarzenie mnóstwo sposobów by podejść cel, wbić się do jakiejś bazy itp., oprócz tam poziomów trudności: Każual (nie potrafisz grać) Normal (taki, że przejdziesz na bank nawet robiąc rozróbę i ginąc maks parę razy lub wcale) Hard (który wcale nie jest taki trudny jak się wydaję) dadzą jeszcze tryb „Realny”
w którym gra nie wybacza błędów i TRZEBA wszystko planować, mieć połączenie mikrofon+słuchawki komunikować się faktycznie między sobą to będzie hit. Ale jeżeli to będzie głupi liniowy jak cholera shooter z coop’em, który jest, bo jest, bo w grze jest kilku bohaterów, pełen wybuchów z jakąś nie stworzoną historią i żenującymi akcjami to niech spadają na drzewo prostować banany. xD
Według ubisoft ma to być taki taktyczny shooter gdzie dojść do celów będzie wiele i mapy będą obszerne, plus w 90% AI będzie nie oskryptowane w całej grze. Na tym się ci twórcy skupiają, jak dla mnie bomba jeśli nie kłamią.
bardzo w stylu call of duty.