05.09.2019
5 Komentarze

GhostWire: Tokyo – Gwiazda prezentacji gry na E3 opuszcza studio

GhostWire: Tokyo – Gwiazda prezentacji gry na E3 opuszcza studio
Ikumi Nakamura ogłosiła swoje odejście z Tango Gameworks.

Konferencja Bethesdy podczas ostatnich targów w Los Angeles była raczej średnio pasjonująca, chociaż miała swoje momenty. Jednym z nich była prezentacja GhostWire: Tokyo, gry Shinjiego Mikamiego (twórcy Resident Evil). Produkcję zapamiętaliśmy przede wszystkim nie z powodu zwiastuna (swoją drogą: całkiem niezłego), a opisującej tytuł Ikumi Nakamury, dyrektor kreatywnej i artystycznej gry, która zaraziła całą widownię swoim entuzjazmem. Developerka jest zresztą weteranką branży – wcześniej pracowała nad Bayonettą w Platinum Games, a debiutowała w Capcomie przy Ōkami.

Nakamura ogłosiła, że po 9 latach pracy w Tango Gameworks (czyli od samego jego założenia) opuszcza studio oraz cały Zenimax. Jednocześnie zachęciła wszystkich chcących z nią współpracować do kontaktu.

After 9 years as Creative director & Art Director at Tango and Zenimax – I felt here is one of ends of the journeys . I learned from the talented people I’ve worked with and I respect. Contact me if anyone wants to work with me! → https://t.co/4VKLdY2ejl pic.twitter.com/Hbsuta3Rgo

— Ikumi Nakamura @TGS2019 (@nakamura193) September 4, 2019

Po 9 latach pracy na stanowisku dyrektora kreatywnego i dyrektora artystycznego w Tango oraz Zenimaksie, poczułam, że pora zakończyć tę podróż. Nauczyłam się wiele od utalentowanych ludzi, z którymi pracowałam i których szanuję. Kontaktujcie się ze mną, jeśli ktoś chciałby ze mną współpracować!

Dla samego GhostWire jest to z pewnością szkoda, chociaż studio powinno sobie jakoś poradzić z jej odejściem. Zwłaszcza, że tytuł wciąż nie ma ustalonej daty premiery i wiemy jedynie, że pojawi się na pecetach, PS4 i Xboksie One.

5 odpowiedzi do “GhostWire: Tokyo – Gwiazda prezentacji gry na E3 opuszcza studio”

  1. Ikumi Nakamura ogłosiła swoje odejście z Tango Gameworks.

  2. Dość ciekawe, że odchodzi nie mając żadnej innej oferty pracy. Niemniej jednak życzę jej powodzenia w dalszej karierze, Evil Withiny (zwłaszcza dwojeczka) to bardzo fajne gry, a ona jakiś wkład przy ich tworzeniu miała.

  3. Jakoś mnie nie dziwi decyzja odejścia Ikumi Nakamura ze studia Tango Gameworks, The Evil Within 1 wyszło mocno średnio 2 trochę lepiej ale dobrze nie wróży na przyszłość studia, Shinji Mikami ma najlepsze lata za sobą i nie tworzy tak dobrych gier jak to miało miejsce za czasów współpracy z Capcom i dłuższa współpraca z Bethesda może doprowadzić do upadku studia.

  4. Zaczytuję jeden komentarz z FB, który trafił w punkt. Tak zwany „tryb dziennikarski” . xDD

  5. ehhhh, edycja komentarzy, kiedy 😀

Dodaj komentarz