Gloomwood: Spadkobierca Thiefa z nowym trailerem i datą premiery we wczesnym dostępie
Gloomwood to połączenie immersive sima z survival horrorem w stylu wprost z lat 90. Zobaczcie nowy trailer tego cuda.
Dwa lata temu na Steama trafiło demo Gloomwooda: inspirowanej Thiefem, rozgrywającej się w wiktoriańskim mieście skradanki FPP od Dillona Rogersa i Davida Szymanskiego, wydawanej przez kolektyw New Blood. Teraz twórcy pochwalili się nowym trailerem (i tak przy okazji: żart o topieniu piesia NIE był śmieszny :< ) oraz podali datę premiery we wczesnym dostępie: 16 sierpnia tego roku. Najprawdopodobniej powinniśmy się spodziewać w tym terminie dopiero kilku poziomów, a nie całej gry, ale to już zawsze coś.
Trailer Gloomwooda wraz z fragmentami kilku innych produkcji New Blood poniżej:
Czytaj dalej
-
Ostatni tom „Gier, które trzeba znać” trafił do drukarni. Zamów...
-
Stasis ponownie do zgarnięcia za darmo. Przygodówka z dreszczykiem w sam raz na dzisiejszy...
-
Znamy datę premiery i zawartość pierwszego DLC do Frostpunka 2. Fractured...
-
Halloweenowa aktualizacja trafiła do Cronos: The Dawn! Sprawdźcie darmową skórką...
3 odpowiedzi do “Gloomwood: Spadkobierca Thiefa z nowym trailerem i datą premiery we wczesnym dostępie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Wygląda ładnie, oby AI tylko nie zamulało + demo jest już na steam
Dwie rzeczy:
Naprawdę nie wiem, dlaczego inspiracja starymi grami musi oznaczać grafikę z lat 90. Nie mam problemów z brzydką (według dzisiejszych standardów) grafiką w starych grach i grywam w nie z przyjemnością. Ale współcześnie możliwości są jednak trochę inne, niż kiedyś (a i wtedy nie robiono „brzydkiej” grafiki, bo twórcy mieli taki kaprys, tylko na tyle pozwalała technologia), więc wypadałoby jednak iść z duchem czasu.
I druga sprawa, nie wiem, po co przeciwnikom zrobiono z oczu sygnalizatory drogowe. Są przecież bardziej subtelne sposoby pokazania stanu zaalarmowania wroga.
Zarówno pierwsze jak i drugie to wybór stylistyczny – grafika a’la low poly mająca przypominać oryginał, twórcy są z tego znani (Dusk też wyglądał jak wyglądał, nie przeszkadzało mu to być rewelacyjną grą). Oczy może kontrowersyjne, ale imho nie przeszkadza w grze.
Poza tym nie zapominajmy, że to dzieło kilku osób, nie dużego teamu, praca na takiej grafice na pewno idzie dużo szybciej i jest tańsza.