God of War Ragnarok: Nowy system walki na krótkim gameplayu
Kratos powróci już niedługo, a twórcy zaostrzają nam apetyty, prezentując zmiany w systemie walki.
God of War Ragnarok zbliża się wielkimi krokami. Twórcy umilają nam ten czas, publikując całkiem nieźle zrealizowane podsumowanie fabuły poprzedniej części czy zdradzając kilka szczegółów odnośnie do nowego systemu walki. Informacje przekazane przez głównych projektantów tejże były ciekawe, ale bez zobaczenia tego w akcji trudno sobie to wyobrazić. I tutaj przychodzi z pomocą opublikowany niedawno, krótki materiał.
Zdaniem niektórych Ragnarok zaliczył zbyt mały progres w stosunku do poprzedniej odsłony. Inni są zachwyceni możliwością powtórnego wcielenia się w Kratosa i nie przeszkadza im obrany przez Santa Monica Studio kierunek powolnej ewolucji, zamiast kolejnego przebudowania podstaw serii. Kto ma rację, przekonamy się już po premierze zaplanowanej na 9 listopada.
Czytaj dalej
I have no mouse and I must click.