God of War: W miesiąc od premiery tytuł zakupiło więcej ludzi, niż wynosi populacja Irlandii

Raptem trzy dni po debiucie God of Wara wiceprezes PlayStation poinformował, że tytuł Santa Monica rozszedł się w nakładzie 3,1 mln egzemplarzy. Wynik ten udało się w kolejnych tygodniach znacznie poprawić. John Kodera, prezes Sony Interactive Entertainment, ujawnił podczas spotkania z inwestorami, że miesiąc po premierze liczba kopii stanęła na ponad 5 milionach. Według analityków SuperData ok. 2,1 mln z nich to egzemplarze cyfrowe.
W zainteresowaniu tytułem nowych graczy pomogła zapewne kampania marketingowa, w ramach której z grą próbował się zmierzyć Conan O’Brien, a własną animację wyprodukowali autorzy „Robot Chickena”.
Przypomnijmy, że gra dzierży również tytuł najwyżej ocenianego tytułu na wyłączność PS4. Nasz tekst na jej temat możecie przeczytać w aktualnym wydaniu CDA. Recenzujący grę CormaC zaczyna swoje przemyślenia w ten sposób:
To nie jest stary, dobry God of War. Nie ma jednak powodu do szlochu – wręcz przeciwnie, bo ten „stary, dobry” zestawiony z nowym, oszałamiającym okazuje się przede wszystkim stary.
Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “God of War: W miesiąc od premiery tytuł zakupiło więcej ludzi, niż wynosi populacja Irlandii”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Najszybciej sprzedający się exclusive w historii PS4” nadal rozchodzi się bosko!
Jak śpiewała Celinka „My hype will go on”… czy jakoś tak 😉
Mam nadzieję, że kontynuacja będzie miała jaja i odstawi Kratosa na boczny tor.
Ejże, ale ten cytat to chyba tekst któregoś z zachodnich recenzentów, przysięgam że gdzieś to słyszałem, czy to nie sam O’Brien? Więc trochę nie bardzo pisać że to przemyślenia sir CormaC’a.
Gra zasługuje na wszystkie nagrody jakie uzyskała i uzyska. Nie jest perfekcyjna, ale jest po prostu grą w którą chce się grać. Minęło trochę czasu od premiery ale ja cały czas gram i myślę o god of war. Gram drugi raz na tym najwyższym poziomie trudności i fun jest niesamowity. Mało gier potrafi przyciągnąć jak ta. Naprawdę zaczynam doceniać takich ludzi z pasią i zaangażowaniem jak Cory Barlog i Hideo Kojima, bo dostarczają gry single player, graczom tak jak by to robili dla siebie samych, i to się chwali
zadymek, jaki hype? Gra jest dostępna od miesiąca i jest świetna i to jest fakt.
@nietrol Nie, to nie jest tekst któregoś z zachodnich recenzentów. A jeśli jest jakaś zbieżność, to wyłącznie przypadkowa.
Ciesze się że gra tak dobrze im wyszła i jest popularna jednocześnie nie cieszy mnie to bo teraz cena tytułu będzie dużo dłużej schodzić w dół.