Gods Will Fall za darmo w Epic Store. Za tydzień Galatic Civilizations III.

Opadł już kurz po świątecznym codziennym rozdawnictwie Epica. Promocję zamknęło odświeżone wydanie trylogii przygód Lary Croft, a od wczoraj w Gods Will Fall stawimy czoła gniewnym bogom dręczącym ludzkość.
Roguelike’owy erpeg akcji studia Clever Beans przenosi nas w celtyckie klimaty. Od tysiącleci mieszkające w podziemiach bóstwa nękały mieszkańców fantastycznej krainy. Wcielimy się w członków ostatniego wolnego klanu, który spróbuje wreszcie ukrócić okrutne rządy wyższych istot. Nie będzie to jednak łatwe – piekielnych domen każdego z bogów strzegą zastępy krwiożerczych potworów.
Jak na roguelike’a przystało, każda wyprawa może zakończyć się permanentnym zgonem naszej postaci i powrotem do początku. Będziemy mieć do dyspozycji ośmioro wygenerowanych wojowników i wojowniczek, różniących się od siebie konkretnymi perkami. Legowiska kolejnych Przedwiecznych oferują inne wyzwania i losowo dobrane poziomy trudności, ale to od nas zależy któremu najpierw stawimy czoła.
Chociaż Gods Will Fall nie zebrało może świetnych recenzji (metascore na poziomie 70/100, użytkownicy ocenili produkcję średnio na 4.9/10) głównie ze względu na niedopracowaną system walki i momentami niesprawiedliwy poziom trudności, to może pochwalić się ciekawą szatą graficzną i różnorodnością przeciwników.
Gods Will Fall możecie pobrać za darmo W TYM MIEJSCU do 13 stycznia. A co nas czeka za tydzień? Cóż, podbijemy galaktykę w Galactic Civilizations III.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Gods Will Fall za darmo w Epic Store. Za tydzień Galatic Civilizations III.”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„użytkownicy ocenili produkcję średnio na 4.9/10) głównie ze względu na niedopracowaną system walki i momentami niesprawiedliwy poziom trudności” hmm znam jeszcze jedną znaną i niestety lubianą serię gier, która ma te same mankamenty, a jakoś gracze się spuszczają nad nią… tylko jaki był tytuł… Dark Souls czy coś. A Galactic Civilizations3 już kiedyś Epic rozdawał. Skąd wiem? Mam w bibliotece, a nic tam nie kupowałem.
Wiesz jak to mówią, można tylko grę kochać, albo nienawidzić (sic!).
…ani chybi marne oceny właśnie stąd się borą. Nie z błędów, braku dopracowania itp.
Na ogół Dark Souls jest chwalone za system walki (między innymi). Trudno też powiedzieć, że poziom trudności jest niesprawiedliwy, bo jak walka stanowi problem, to zawsze można sobie wezwać kogoś do pomocy. Jakiś taki nietrafiony ten komentarz.
Właśnie w tym problem. Chwalona za system walki, który jest po prostu zły. Gorszy jest chyba tylko w grze „Piła”, ale że amebom się spodobał to ich sprawa. Poza tym widać, że jesteś fanem od razu po nicku, ale jak chcesz lubić ślamazarny, toporny system walki, który ogranicza gracza, a jeden atak trwa 2-3 sekundy, a potem trzeba się tarzać po glebie jak idiota to twoja sprawa. Ja po prostu nie lubie tego, że inni wzięli przykład z tych gier i powstał najgorszy podgatunek ever.
Akurat mój nick nie ma nic wspólnego z „Dark Souls”, a z grubym bogiem z „Księcia i Tchórza” 😉 Tak czy inaczej, Soulsy przechodziłem i system walki sobie cenię. Chociażby za to, że każdą bronią walczy się inaczej, więc zawsze można dobrać coś pod siebie. Tak więc, nie każdy atak jest ślamazarny, wszystko zależy od broni, której używasz. Przyznam, że fikołki też mi trochę nie pasują, psują feeling z gry. Wystarczyłby odskok, nie wyglądałoby to wtedy tak komicznie. Powiedziałbym, że walka nie jest „swobodna (?)”, trzeba się jej nauczyć, co ostatecznie daje dużą satysfakcję. No, ale każdy woli, co innego – mi pasuje, Tobie nie. Jaki system walki wg Ciebie jest byłby tym dobrym?
Przyznam szczerze, że jakbym czuł się swobodny jak Dante to może by mnie nie skręcało grając w DS 😉
Czyli DMC? To zupełnie inne gry, trudno nawet porównywać ;P
No wiem. Ale powiedz czy nie byłoby spoko gdyby można było z tak epickimi bossami nawalać się i móc robić combosy i być mobilnym ;p
Lepiej, to byłoby nie obrywać przez 1m grubości filar.
Just za samo to DS dostałoby +2 do oceny.
Walka niech sobie jest ślamazarna, albo jak fanboy’e wolą „rozważna”, ale ma być przede wszystkim uczciwa.
No i może na niskim Obładowaniu (Equip Load) postać mogłaby się ruszać tak z 50% szybciej. A nie powłóczyć nogami, jakby się posrała w gacie.