Gothic II: Kroniki Myrtany – Prawie dwie godziny rozgrywki [WIDEO]
![Gothic II: Kroniki Myrtany – Prawie dwie godziny rozgrywki [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/835fe41b-c405-46ec-af30-95211fab1780.jpeg)
Kroniki Myrtany, czyli jednej z najambitniejszych modów w historii Gothica przeszedł długą drogę i miał po drodze kilka potknięć, ale jakiś czas temu twórcy opanowali wreszcie wewnętrzny bałagan i pewnie zmierzają do celu. Pierwsza część ich dzieła ma trafić w nasze ręce tej jesieni i pokazać wydarzenia, które miały miejsce 10 lat przed „jedynką” na wyspie Archolos. Wszystko to jednak już zapewne wiecie, więc przejdźmy do konkretów, czyli blisko dwóch godziny rozgrywki. W pakiecie cały wachlarz atrakcji: walki, eksploracja, rozmowy… co ja wam zresztą będę pisał, oglądajcie:
Warto pamiętać, że równolegle powstaje inna imponująca modyfikacja, czyli Dzieje Khorinis. Ona również powinna trafić w nasze ręce w tym roku.
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Gothic II: Kroniki Myrtany – Prawie dwie godziny rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Mógłbym się wysilać z bardziej krzykliwym tytułem, ale sądzę, że w przypadku tego projektu nie ma takiej potrzeby.
Myślałem że ten mod będzie dłuższy, a nie tylko na 2 godziny….
@taz|Ale to jest fragment…
Returning 2.0 -> dzieje sreje
Jak uwailbiam action rpg to Gothic: Dzieje Drewna haha;)
Oj, z dialogami mają jeszcze sporo do roboty.
@DarZ dialogi zostały w tym gameplayu zrobione przez syntezator mowy. W oficjalnej wersji mają być profesjonalni aktorzy
@taz159357 Myślałem że ludzie ogarniają w newsie coś więcej niż tylko tytuł. Zresztą jest to w tej samej konwencji co np. (strzelam, z głowy) Cyberpunk 2077 – 15 minut rozgrywki [WIDEO]
@trzpelek Syntezator to jedno i co do dubbingu sprawa oczywista. |Chodzi mi o urwane kwestie czy błędy merytoryczne.|Przykłady: 1:09:37 gdzie mamy urwaną powtórkę tego samego tekstu.|Nie chce mi się szukać dokładnego momentu, ale pojawił się w którymś dialogu tekst „mamy wiele załatwień”, co również rzuca się w oczy.|Podsumowując mój wywód – ktoś będzie miał jeszcze sporo roboty nad korektą dialogów 😉
Fade screeny? Ugh. Wczuwka dostaje kopa w jaja.
Ten FOV… You son of a bitch, I’m in.
Ciekawe co tam sie dzieje w Dziejach Khorinis:P
Na moje oko w tytule newsa wystarczył sam „Gothic”, by przykuć uwagę wielu graczy 😉