Gracze rzucili się na gry z serii Devil May Cry po premierze serialu Netfliksa. Capcom zadbał o bardzo korzystne promocje na Steamie
Seria Devil May Cry przeżywa drugą młodość na Steamie.
Netfliksowe „Devil May Cry” ukazało sie 3 kwietnia i po raz kolejny utwierdziło nas w przekonaniu, że seriale i filmy na podstawie gier zwiększają zainteresowanie fanów powrotem do pierwowzorów. Zarówno „Wiedźmin”, jak i „Cyberpunk: Edgerunners” spowodowały, że gracze masowo wracali do produkcji CD Projektu Red. Podobnie wyglądało to z „Falloutem” Amazonu i nie inaczej jest z adaptacją przygód Dantego.
Na fali popularności serialu Devil May Cry Franchise Pack stało się 9. najlepiej sprzedającą się grą na Steamie, a Devil May Cry 5 – dwunastą. Spora w tym zasługa nie tylko anime Netfliksa, ale także bardzo atrakcyjnych promocji. Wystarczy spojrzeć na SteamDB – wczoraj w DMC5 grało aż 13 tys. osób, co jest całkiem niezłym wynikiem jak na sześcioletnią grę dla pojedynczego gracza.
Gry z serii DMC przeżywają drugą młodość mimo mieszanych opinii o serialu. „Devil May Cry” co prawda cieszy się aż 95% pozytywnych recenzji krytyków w serwisie Rotten Tomatoes, ale drastycznie słabiej prezentują się wrażenia widzów – tylko 62% z nich zdecydowało się polecić animację Netfliksa.
Oglądaliście „Devil May Cry”? Jak wrażenia?
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.