25.06.2012
Często komentowane 17 Komentarze

Grand Theft Auto 3 i Grand Theft Auto: Vice City ? Klasyki wracają na PlayStation?

Grand Theft Auto 3 i Grand Theft Auto: Vice City ? Klasyki wracają na PlayStation?
W katalogu amerykańskiej organizacji ESRB, zajmującej się przypisywaniem grom odpowiednich klasyfikacji wiekowych, pojawiły się dwa odświeżone wpisy dotyczące Grand Theft Auto 3 i Grand Theft Auto: Vice City, z Sony Computer Entertainment America w roli wydawcy. Co to oznacza?

Do końca nie wiadomo, z dużą dozą prawdopodobieństwa możemy jednak wyciągać daleko idące wnioski, zgodnie z którymi oba tytuły trafią do cyfrowej dystrybucji i pojawią się w PlayStation Store, w wersji która umożliwi uruchomienie ich na Ps3 (a może na Vicie?).

Istnieje cień szansy, że będą to wersje HD, ale jest on niewielki – w podobny sposób (m.in. zmieniając wydawcę) ESRB aktualizowało dotąd wpisy gier, które trafiały do cyfrowej dystrybucji w ramach programu PS2 Classics. Edycje te, niczym nie różniły się od oryginałów (np. Maximo).

Czekamy na oficjalne komentarze w tej sprawie od studia Rockstar i firmy SCEA.

17 odpowiedzi do “Grand Theft Auto 3 i Grand Theft Auto: Vice City ? Klasyki wracają na PlayStation?”

  1. W katalogu amerykańskiej organizacji ESRB, zajmującej się przypisywaniem grom odpowiednich klasyfikacji wiekowych, pojawiły się dwa odświeżone wpisy dotyczące Grand Theft Auto 3 i Grand Theft Auto: Vice City, z Sony Computer Entertainment America w roli wydawcy. Co to oznacza?

  2. Do tego trofea i jestem w niebie. 😀

  3. Jakby zrobili Vice City i Vice City Stories na silniku GTA4 i wydali to na PC/XBOX to ja bym był w niebie 😀

  4. Deathdealer, dobry pomysł. Jeszcze czekam na Vice City i San Andreas na andka.

  5. Ciekawe czy dałoby się tak zrobić by rozegrać fabułę GTA 3 na mapie z GTA IV w końcu to Liberty City i to. Hmmm….. Szkoda, że Rockstar o tym nie pomyślał robiąc mapę do IV, bo mamy teraz tak jakby dwa miasta, które nazywają się Liberty City w świecie GTA ale są totalnie różne a przecież różnica czasu akcji fabuł między GTA 3 i IV chyba duża nie jest heh. Przebudowali całe miasto hehe

  6. @Theron23, pomijam fakt, że miasto z GTA IV jest ponad dwukrotnie większe od tego z 3, a Rockstar podejrzewam, że nie miał zamiaru się cofać, jeżeli chodzi o wielkość.

  7. Banan1 Nie chodzi mi o cofanie się czy robienie takiej samej mapy, chodziło mi raczej o to, że w IV mogli uwzględnić jakieś ważne pojedyncze miejsca z 3, żeby były nawet tylko podobne, jak np. Luigi’s Sex Club 7, albo jakiś ślad po nim. Tak samo z innymi miejscami, żeby po prostu dało się określić, że to faktycznie to samo miasto jak to, że każdej części z Liberty City jest „Central Park” choć wygląda inaczej.

  8. A co z GTA Vice City na Androida?

  9. Racja GTA Vice city na androida z poprawionym celowaniem w stosunku do III to byloby cos:P

  10. @ PiotrekDG też bym chciał ale przy optymalizacji androida, wielkośći świata, grafice w porównaniu do 3. To ledwie uciągnełyby 2 rdzeniowce

  11. kwanat, vice city było koniec końców mniej wymagające na piecu niż trójka. Poza tym gta3 na androidy jest zrobione perfekcyjnie, działa nawet płynnie na takim starym złomie jak moja motorola milestone. Nie wydaje mi się żeby mogli to zoptymalizować lepiej. Wielkość świata nie ma znaczenia, przecież w gta jest draw distance.

  12. @Zkirtaem |Jak to chodziła płynnie jak na Galaxy Gio trzeba wgrywać patche na grafikę żeby można było dość płynnie pograć? Gio ma 800Mhz procek i RAM 384 MB (jakaś połowa dla użytkownika).

  13. GTA 3 działa płynie na pewno na andku4.0 z Biochipem A10 (cortex a8 1GHz, 512MB ramu i mali[jednordzeniówki]) bez dźwięku… z dźwiękiem pewnie gorzej. VC jest mniejsze niż GTA3 i także nie ma lepszej grafy (jedynie zmienili zakres kolorów z wyblakłych szarości, na wyblakłą „tęcze”), więc potencjalnie wcale nie musi mieć większych wymagań, a nawet może mieć mniejsze z racji coraz lepszego poznania systemu

  14. MiChu01 – wywaliłem dźwięk i ustawiłem najniższe detale na gta w wersji 1.3. A mój milestone jest podkręcony do 1,2 ghz.

  15. @kwanat Nie widzę problemu. Zarówna GTA III, Vice City i San Andreas chodziły na jednej platformie – PlayStation 2.

  16. ja nie wiem jak wy to robicie zeby trzeba bylo podkrecac procek do pogrania w gta3. Mi na xperii mini pro (procek 1ghz, 512mb ram i chyba adreno 205) chodzi plynnie na najwyzszych z dynamicznymi cieniami i tylko draw distance na polowe:P

  17. Heh no wlasnie wiem, dlatego wybralem ten telefon. Nie dosc ze wygodniejszy to jeszcze lepiej gry na nim chodza:)

Dodaj komentarz