GreedFall znalazł w ciągu niecałego roku milion nabywców

Francuskie Focus Home Interactive naprawdę uwierzyło w projekt swoich rodaków ze studia Spiders i zadbało o odpowiedni rozgłos dla gry. Na GreedFall fani erpegów czekali więc z zainteresowaniem: choć średniobudżetowość kazała raczej studzić oczekiwania, trudno było oprzeć się unikatowym realiom (świat fantasy inspirujący się XVII-wieczną kolonizacją Nowego Świata) i obietnicom sporego wpływu graczy na fabułę.
Po swojej premierze produkcja oceny zebrała raczej przyzwoite, ale daleka była od walki o tytuł gry roku. Z pewnością jednak ugruntowała pozycję studia, dzięki czemu mogło się ono zająć tworzeniem Steelrising – szczególnie że w ciągu niespełna roku sprzedał się naprawdę bardzo dobrze. Developerzy pochwalili się bowiem, że Greedfall na całym świecie znalazł już milion nabywców.
GreedFall has sold over one million copies worldwide. Teer Fradee has been welcoming a lot of new Renaigse!
— GreedFall (@greedfall) August 5, 2020
Thank you so much for making the journey this incredible pic.twitter.com/OXT1ZQ3YlF
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “GreedFall znalazł w ciągu niecałego roku milion nabywców”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I bardzo fajnie. Nadal w potworkach Spajdersow wiecej potencjalu, niz faktycznej jakosci, ale licze, ze kiedys zaskocza w koncu z jakims hiciorem – poza tym, po upadku Bioware action RPGi z zarzadzaniem druzyna przyjme nawet w formie sredniobudzetowej 🙂
Jak dla mnie to już GreedFall jest hiciorem w swojej „kategorii wagowej”. Bez ogromnego budżetu, bez ciśnięcia w kampanię reklamową, ale za to z pasji.|”
Jedna z tych gier, których przejście cały czas odkładam na odległe „potem”. Nawet pomimo tego, że już kupione na przejście czeka od chyba 5 miesięcy 🙂
Muszę w końcu zagrać…
Jak na projekt średnio budżetowy wynik jest naprawdę imponujący.
No i dobrze, fantastyczny produkt robiony z pasją, i przypominający typowe, mega klimatyczne europejskie erpegi. Mam nadzieje że ta firma nigdy nie przestanie robic gier.
Chciałem niedawno kupić, ale zniechęciły mnie opinie, że wiele misji jest na zasadzie „idź tam i z powrotem”, a od pewnego momentu gra robi się dosyć nużąca. Może się do tego odnieść ktoś, kto ograł całość?
Gra calkiem dobra, skonczona. Ale jak słyszałem „jestem Legat bla bla bla nalężę do kongregacji kupieckiej” to leciała mi już krew z uszu. Ale ogólnie fabuła klimatyczna, taki Gothiclike.
@panslonce Ja oglądałem całość ;)|Świat korytarzowy (szklane ściany, brak lokacji pobocznych) i pusty, lokacje kopiuj/wklej, dużo ganiania fakt, ale i dużo gadania. Walka jest „najlepsza”: tak sili się na dynamikę, że można się pośmiać …z tych pokracznych animacji. Wątek główny trzyma poziom, poza nadętymi wypowiedziami bohatera (tradycyjnie). Każdy kto to łączy tego sterylnego potworka z Gothic’kiem, to idiota.I jak tam, dużo oglądanie odstaje od gameplay’a?
@zadymek Gothic trzyma podobny poziom, jedyne w czym jest lepszy to w swoim klimacie i pewnymi mechanikami świata. Ludzie lubią go wychwalać, bo grali za dzieciaka i są zaślepieni nostalgią, w najlepszym przypadku jest to „tylko” ok gra. Z resztą wypowiedzi zgadzam się w 100%, Greedfall wygląda na strasznie męczącą grę.
To mało jak na taką grę, która do tego jest na 3 największych platformach…
@Nezi23 Jedyne podobieństwa pomiędzy Gothic i Greedfall to „średniopółkowy” budżet i rozwiązywanie zadań na różne sposoby. Mechanika i konstrukcja świata, a nawet animacja walki (toporne vs pokraczne) bez porównania. PlusGreedfall zrzyna z kogo popadnie, Gothic wprowadził nową jakość do RPG (udźwiękowione dialogi, zręcznościowa walka, minigierki, pełnoprawna eksploracja świata bez ekranów ładowania…w większości ;). Pomijając toporność i grafę, przestarzałą już w dniu premiery, Gothic trzyma się nieźle