GRID 2: Pierwszy gameplay! Oczywiście „z maski”… [WIDEO]
![GRID 2: Pierwszy gameplay! Oczywiście „z maski”… [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6eb63a18-1fe6-4ae4-9dde-ce8f37532686.jpeg)
Nareszcie się doczekaliśmy – po suchych informacjach i zwiastunie przyszedł czas na gameplay z GRID-a 2. Dwa udostępnione filmy prezentują wyścig po ulicach Chicago oraz pojedynek jeden na jednego wzdłuż kalifornijskiego wybrzeża.
Dostępne poniżej filmy pochodzą z wczesnej wersji GRID-a 2, więc musicie pamiętać, że to, co na nich widzicie nie odwzorowuje pełnej wersji gry.
Wyścig w Chicago:
Pojedynek wzdłuż kalifornijskiego wybrzeża:
Jak oceniacie? Model jazdy? Grafikę? Emocje?
Czytaj dalej
40 odpowiedzi do “GRID 2: Pierwszy gameplay! Oczywiście „z maski”… [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nareszcie się doczekaliśmy – po suchych informacjach i zwiastunie przyszedł czas na gameplay z GRID-a 2. Dwa udostępnione filmy prezentują wyścig po ulicach Chicago oraz pojedynek jeden na jednego w bardziej dziewiczym terenie – na trasie wzdłuż kalifornijskiego wybrzeża. Widoku z kokpitu nie ma, ale gra prezentuje się świetnie.
Miodzio. Wielkich zmian nie widzę (grafika), ale jest ok. Model jazdy przypomina ten z jedynki (tak mi się zdaje). Ogólnie – must have!
Zaraz sie zacznie (a nawet już się zaczeło) ocenianie grafiki i fizyki. Nieważne że to dopiero Pre-alpha. Podejrzewam że do tego użyli fizyki z Dirta 3, ewentualnie trochę ją zmodyfikowali. Nawet nie ma jeszcze modelu uszkodzeń auta. No ale jako „zajawka”, to prezentuje się całkiem nieźle.
Wygląda jak jedynka, tylko ładniejsza… Więc tak, jak chciałem, żeby wyglądała ta gra 😛 Fajnie, że będzie różnorodność trybów. Head to Head to jeden z moich ulubionych. No i poznaję tę trasę z pierwszego filmiku, w jedynce też była (tylko nieco inaczej poprowadzona).
Grafika i model jazdy świetny. Nareszcie normalny, realistyczny model jazdy, a nie jakieś pseudo realistyczne, poślizgowe coś tak w NFS SHIFT (w prawdziwych wyścigach jakby ktoś tak jeździł to by zniszczył opony przed pierwszym okrążeniem, nie mówiąc o tym, że by był wolny, ponieważ poślizg jest w większości przypadków niepożądany. Zresztą w SHIFT w tym poślizgu samochód zachowywał się niedorzecznie stabilnie, praktycznie nie dało się go z niego nie wyprowadzić.) Ja czekam na GRID 2 z niecierpliwością.
@Mati171992 – z DiRTA 3 ? Co ty gadasz, w DiRT 3 modelu fizyki praktycznie nie było, samochody prowadziły się niedorzecznie prosto, można było walić bez problemu 200 km&092;h w zakrętach. Dla mnie DIRT 3 to największy crap w jakiego w tym roku grałem. Ze względnie realistycznego prowadzenia się samochodów zrobili w pełni arcadowy system jazdy, w którym auta prowadzą się jak po sznurku. Wg. mnie w GRID 2 jest zupełnie inny model jazdy, robiony specjalnie pod tą grę. Co do Colinów to dla mnie wymiata 04.
Przeciwnicy jak zwykle , „zwalniamy przed końcem wyścigu , dajmy wygrać dla gracza”|Gdzie sie podziały wyścigi z Amigi czy Pegazusa , gdzie trzeba było sie natrudzić aby kogoś doścignac , nawet na takim gameboyu posiadam Racing Gears Advance oraz Downforce trzeba być uważnym na każdym odcinku drogi , zeby wygrać wyścig
Kupuje. Oby nie w*ebali tu GFWL. PRZEZ TEN CRAP NIE MOGE GRAC W MULTI*gre wygrałem w konkursie PLAYA’a*
Nie kupię jeżeli nie będzie kamery z kokpitu. Nie lubię jak twórcy gry mówią mi jak mam grać. Wystarczy już, że w MW2 i MW3 w trybie hardcore można grać tylko w te tryby, które twórcy uznają za słuszne.
@mateo91g – Podaj mi jedną rzecz, która jest w tych filmikach REALISTYCZNA. I nie, konieczność hamowania przed zakrętem nie jest realistyczna. W dodatku widać, że przeciwnicy też się ślizgają na zakrętach jak na lodzie. 90 degree curve w takim tłoku nie pokonuje się w poślizgu. Nigdy.
@lubro – na radzie wgłębnych analiz modelu jazdy nie można robić, bo trzeba w to zagrać, żeby to ocenić. Na filmiku realizm widać szczególnie przy pokonywaniu zakrętów gdzie przegięcie kończyło się uślizgiem. Co do skrętu 90 stopni to faktycznie, ale poślizg zaczyna się dopiero przy wychodzeniu z zakrętu, widać przeciwnicy zbyt ostro dają w gaz przy wychodzeniu z zakrętów, ale jednak przy SHIFT to jest niebo a ziemia, tam samochody prowadziły jak zupełnie jak na lodzie, z tą różnicą, że …
… w ogóle nie dało się stracić panowania nad autem, niby samochód się ślizgał ale prowadził jak po sznurku. Bardziej mi to przypominało drifting z arcadowym modelem jazdy niż niż wyścigi po torach.
Model jazdy moze nie jest realistyczny, ale jest WIARYGODNY. Ktos kto gral w sumylatory z prawdziwego zdarzenia bedzie sie smial, ale ta gra jest adresowana do bardziej kazualowych graczy. A ci szukaja nie realistycznego, a wlasnie wiarygodnego modelu jazdy, ktory sprawia wrazenie bardzo dokladnego, a w rzeczywistosci ma zwyczajni nie przezkadzac w sciganiu sie. Musze przyznac, ze gra wyglada bardzo atrakcyjnie, ale na PC na 90% bedzie miala GfWL, wiec nie kupie.
W jedynkę grywam do dzisiaj. Dwójka na 100% znajdzie się w mojej kolekcji. :3
Taki DIRT3 na asfalcie im trochę wychodzi. Widać to szczególnie po zachowaniu kierowców AI, w DIRT3 identycznie się zachowywali. Model jazdy także niemal identyczny. Emocji na razie brak.
@mateo91g Nie napisałem że fizyka w Dircie 3 jest super, mi się w ogóle nie podobała, w stosunku choćby do Dirta 2. Miałem na myśli, że tutaj użyli trochę zmodyfikowanego modelu jazdy z Dirta 3, „pozbawiając go” przyczepności, przez co samochody wchodzą lekko bokiem w zakręty.
Przyznam szczerze, że jedyna rzecz, która mi się spodobała, to to że otoczenie odbija się w masce auta. Nic więcej powiedzieć nie mogę.
Do tej gry idealnie pasuje widok zza kierownicy. Szkoda że go nie ma 🙁
Ogólnie mi się podoba, ale bez jakiś fajerwerków. Po dramatycznym Dirt Showdown liczyłbym, że Grid2 będzie lepszym tytułem. Jako, że jest to wczesna wersja nie ma co oceniać, ale już częściowo widać czego można się spodziewać.
Widac ze nowy Dirt gotowy teraz niech sie wezmna za porzadnego Dirta tylko rally cos w stylu Dirt2 i FUEL 2 POPROSZE TAKZE 😀
beznadzieja, wolę nowego most wanteda.
Widzę, że nastała nowa moda. Ocenianie gier na podstawie reklam (sić!) oraz wersji (pre)alpha.
ZERO emocji, nie widzę żadnych zmian w stosunku do jedynki. Wydaje mi się, że Codi robi drugi raz tę samą grę, tyle że z nową grafiką. Mam tylko nadzieję, że w finalnej wersji gry będzie model zniszczeń, bo na tej pre-alphie najwidoczniej go jeszcze nie dodali. Ale żeby nie być zbyt surowym – ładne efekty świetlne są 🙂
@Czytelnik21 Co do emocji, nie uświadczysz ich na trailerze. a jeżeli tak, to wskaż mi taki. Co do żadnych zmian.. czego ty oczekujesz? Lawiny w połowie drogi? Poza tym, jak można poprawić arcydzieło? Grid 1 + nowa grafika = grid naszych czasów. A nie sądzę żeby to były jedyne zmiany
Codemasters lepiej niech zrobi Micro Machines 5
Początek trasy z pierwszego filmiku to po prostu trochę przerobione San Francisco z jedynki. Widzę że Codemastersi nieźle idą po kosztach z sequelem.
Nowa grafika nawet nie jest czerwono-pomarańczowa jak na codemasters przystało, ale co do modelu jazdy… na pierwszym trailerze wydawało mi się, że oglądam jednego z ostatnich NFS (choćby the RUN)…
W Grid 3 powinni zrezygnować z widoku samochodów i poświęcić więcej mocy na grafikę bo jakoś nie widzę tej rekompensaty za utratę widoku z kokpitu. Jak to nie pomoże to powinni zrezygnować z fizyki. Powinni też dorzucić jedną lalkę Monster High. Pozdrawiam,fan „symulatoruw” Kodemaster.
Można pomylić z prawdziwością.
kokpity będą ale w DeeLCe
Wygląda jak wyścigi poduszkowców, zwłaszcza z kamerą z nad maski.|Grafika jakoś mało przemawia, wydaje się że w Hot Pursuit 2010 była lepsza.|Więc tłumaczenie odejmiemy kokpity i damy lepszą grafę, jest, no cóż….raczej skokiem na kasę.
ilość butthurt’u z powodu braku widoku z kokpitu wzrasta powoli z zima nadchodzi.
Grafika to nie wszystko, wprawdzie wygląda ładnie, ale na rynku jest już tyle gier wyścigowych, że na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Póki co GRID mnie do siebie nie przekonuje i raczej panowie z Codemasters będą musieli jeszcze troszkę popracować, aby zaskoczyć nas (graczy) innowacyjnością i przyjemnością płynącą z niezwykle „płynnej” rozgrywki.
Według mnie to: http:www.youtube.com/watch?v=oQVy1ZYx5Ms&feature=plcp będzie dużo lepsze i do tego ma widok z kokpitu 😀
Brak widoku z kokpitu przekreślił u mnie definitywnie zakup tej gry.
Nowy Ridge Racer?
wuwu to jeszcze nie koniec tworzenia tej gry,ale ta seria bedzie lepsza od grida 1,lepsza grafa i model jazdy ale emocje no coz,jak moge opisac emocje skoro jeszcze nie gralem sam w ta gre
@Wuwu1978|Skąd wiesz, że nie będzie widoku z kokpitu ? A co do GRID to „jedynka” jakoś szczególnie nie przemówiła do mnie, natomiast w „dwójce” podoba mi się sceneria (drugi filmik), ale i tak uważam że jest to gorsza podróbka Shifta. : )
@FeniXsz|Jak mnie denerwują takie debile jak Ty, man. Po pierwsze: codemasters mówili, że nie będzie widoku z wnętrza. Po drugie: GRID nie może być podróbką shifta, bo został wydany rok wcześniej.|@Wuwu1978|Widok z kokpitu w pierwszym GRIDzie i tak był nie grywalny, więc nie ma to różnicy 😛 Co nie zmienia faktu, że jak nie kupisz to i tak pewnie ściągniesz 😉
Uwielbiam ta kamerke z maski 😀