Grid: Silnik chodzi równo, ale na pierwsze miejsce raczej nie ma co liczyć [RECENZJE][WIDEO]

Grid: Silnik chodzi równo, ale na pierwsze miejsce raczej nie ma co liczyć [RECENZJE][WIDEO]
Mogło być gorzej. Lepiej też.

Fani ścigałek rozgrzewają powoli maszyny przed zaplanowanym na 11 października starterem, a ci, którzy mieli już okazję siąść za kółkiem, wieszczą przyzwoitą, ale w żadnym razie nie powalającą zabawę. Średnia dla najczęściej ocenianej wersji PS4 wynosi 73%. Pomijając kilka skrajnych przypadków, opinie są przy tym dość zgodne. Popatrzcie zresztą sami:

  • Wccftech: 9/10
  • IGN: 8/10
  • GamingTrend: 80/100
  • Jeuxvideo.com: 15/20
  • PlayStation LifeStyle: 7/10
  • PlayStation Universe: 7/10
  • Game Informer: 7/10
  • Push Square: 7/10
  • TheSixthAxis: 7/10
  • Game Revolution: 3,5/5
  • DualShockers: 5,5/10
  • Gamer.nl: 5/10
  • Recenzent Wccftech przekonuje, że Grid to jedna najlepszych gier wyścigowych, z jakimi miał styczność:

    Grid okazał się jedną najprzyjemniejszych gier wyścigowych, w jakie grałem. Dzięki świetnej mieszance zręcznościówki i symulatora, z szeroką gamą opcji, które pozwalają dostosować grę do siebie, nadaje się dla każdego. Co więcej dzięki systemowi nemesis oraz 400 unikalnych osobowościach sztucznej inteligencji, dosłownie każdy wyścig wydaje się inny. Mówiąc krótko Grid wygląda i brzmi świetnie, świetnie się w niego gra i ogólnie rzecz biorąc, najprawdopodobniej jest najlepszą grą Codemasters.

    Podobnie jak większość innych redakcji, Push Square docenia chęć powrotu do korzeni, ale nie może się pozbyć wrażenia, że po drodze zagubiono gdzieś indywidualność i gra wydaje odrobinę nijaka:

    Grid to bardzo solidna gra wyścigowa, która ogląda się na oryginał z 2008 roku pod wieloma ważnymi względami. Napakowane akcją ściganie się samo w sobie jest świetne i często nieprzewidywalne, a system jazdy cudownie zachowuje równowagę pomiędzy zręcznościówką a symulacją. Jednakże sposób prezentacji tego wszystkiego nie spełnia oczekiwań i sprawia dość tandetne wrażenie. Nie możemy pozbyć się wrażenia, że pogoń za duchem starego Grida sprawiła, że paradoksalnie grze brakuje indywidualności. Niemniej mając to wszystko na uwadze, wciąż jest tu sporo dobrego i z całą pewnością jest to jedna z najlepszych skierowanych do casuali gier wyścigowych na PS4.

    Spośród anglojęzycznych portali, najsurowiej ocenił grę DualShockers, ale w gruncie rzeczy zgadza się z przedmówcami:

    Dokonana przez Codemasters próba przywrócenia Grida do życia ma sporo świetnych pomysłów, ale nie potrafi zebrać ich wszystkich w spójną całość.

    Jeśli mimo wszystko jesteście zainteresowani, zapoznajcie się z wymaganiami sprzętowymi i obejrzyjcie opublikowany jakiś czas temu zwiastun premierowy:

    6 odpowiedzi do “Grid: Silnik chodzi równo, ale na pierwsze miejsce raczej nie ma co liczyć [RECENZJE][WIDEO]”

    1. Mogło być gorzej. Lepiej też.

    2. Powtórka z przeszłości tylko nowe to znaczy podobne.

    3. To było przewidzenia Codemaster wraca do starej marki ale za optymalizację mogli by się zabrać wymagania ma dosyć wysokie po latach jakoś nie czuje potrzeby ogrania nowego Grida.

    4. Obecnie i tak jeszcze nie skończyłem Autosport (a najlepsze, że mam tę część od jej premiery…), więc i tak najprawdopodobniej poczekam aż gra porządnie stanieje i wtedy zakupi się wersję ze wszystkimi DLC. Obecnie taka kosztuje niebotyczne dla mnie 290zł…

    5. Ooo ale za V8 Supercars ich szanuję. Dziwi mnie jedynie, skoro dali auta klasy GTE to co szkodziło zrobić prototypy LMP1 i 2 skoro w pierwszym GRIDzie spokojnie można było uczestniczyć w LeMans to tu dałoby przecież radę zrobić wyścigi multi class

    6. „400 unikalnych osobowościach sztucznej inteligencji” – to najlepsza rekomendacja do polecenia gry innym.

    Dodaj komentarz