„Gry, które trzeba znać. Lata 90. (i okolice)” – preordery w promocyjnej cenie!
Już w czerwcu do sprzedaży trafi trzeci tom naszego książkowego cyklu poświęcony grom. Teraz możecie go zamówić w niższej cenie.
W końcu mogę zaprezentować naszą najnowszą książkę, nad którą intensywnie pracowaliśmy od kilku miesięcy. Jestem z niej niesamowicie dumny – kolejny raz udało nam się wypełnić aż 400 stron tekstami na bardzo wysokim poziomie. A do tego szata graficzna jak zwykle robi wrażenie. No i ta okładka! Cudeńko...
Nad projektem pracowało ponad 50 osób (autorzy, graficy, korektorzy itp.) i każda z nich włożyła w swoją pracę dużo serca, abyście ponownie otrzymali produkt pierwszej klasy. Jeżeli lubicie retro klimaty, będziecie zachwyceni. Piszę to jako osoba, która miała przyjemność przeczytać całość dwa razy (a trzecie podejście przede mną!).
Przedsprzedażowa promocja
Premiera trzeciego tomu zaplanowana jest na 24 czerwca, ale nie czekajcie z zamówieniem swojego egzemplarza do tego czasu. Jeżeli „Gry, które trzeba znać. Lata 90. (i okolice)” kupicie w preorderze, zapłacicie jedynie 89 zł, czyli aż dyszkę mniej. Zamówienie możecie złożyć na sklep.cdaction.pl.

Ale to nie koniec promocji! Przygotowaliśmy dla was specjalny pakiet składający się z trzech tomów wchodzących w skład serii (czwarty zadebiutuje w grudniu tego roku), który również kupicie w niższej cenie. Za kolekcję zapłacicie tylko 267 zł. Więcej szczegółów znajdziecie w naszym sklepie.
Szczegóły trzeciego tomu
„Gry, które trzeba znać. Lata 90. (i okolice)” to sentymentalna podróż do przeszłości, dzięki której starsi gracze przypomną sobie ulubione tytuły z dawnych lat. Młodsi z kolei zobaczą, jak kiedyś prezentowały się produkcje, przez które nie sposób było się oderwać od ekranu. Bez względu na wiek, dla każdego czytelnika ta książka będzie stanowić prawdziwą skarbnicę wiedzy o elektronicznej rozrywce z dawnych czasów.

Rynek gier w latach 90. prezentował się zupełnie inaczej niż obecnie. To właśnie wtedy do sprzedaży trafiło wiele tytułów, które na dobre zmieniły podejście do gameplayu czy projektowania oprawy wizualnej. Wszakże wkroczyliśmy w erę trójwymiaru, co otworzyło przed twórcami zupełnie nowe możliwości. To wtedy rozwinęło się też wiele gatunków, z czego część po drodze straciła na znaczeniu, zaś reszta jest z nami do dzisiaj – choć w nieco unowocześnionej formie.
W trzecim tomie „Gier, które trzeba znać” chcieliśmy podkreślić tę różnorodność wydawanych w tamtych latach produkcji. Tym razem książka została podzielona na siedem dużych rozdziałów, traktujących o najciekawszych reprezentantach poszczególnych gatunków. Postawiliśmy też na różnorodność, dlatego znajdziecie tu omówienia tycoonów, pierwszoosobowych strzelanek, klasycznych erpegów, horrorów, strategii czasu rzeczywistego czy bijatyk.

Na 400 stronach znajdziecie przegląd prawie 90 gier konsolowych i pecetowych oraz omówienie ok. 80 najważniejszych serii z lat 90. (i okolic). Oprócz tego przygotowaliśmy dodatkowe artykuły tematyczne o gatunkach i zjawiskach w branży gier.
Macie pytania odnośnie trzeciego tomu? Walcie śmiało! Sekcja komentarzy jest wasza.
Czytaj dalej
O grach piszę od 16. roku życia i mam zamiar kontynuować tę przygodę jak najdłużej. Jestem miłośnikiem popkultury i nie narzucam sobie żadnych barier gatunkowych – wszystkiemu trzeba dać szansę. Tylko w taki sposób można odkryć prawdziwe perełki.