GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]
![GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/20/9ed417c6-1c88-4338-951b-9e1a11562e11.jpeg)
O tym, że nadchodząca gra twórców Paydaya będzie przeznaczonym dla twardzieli kooperacyjnym shooterem, w którym czwórka zabijaków stara się odzyskać cenne artefakty i nie paść trupem w starciu z pierwszym lepszym wrogiem, wiemy nie od dziś, więc nie ma się co nad tym rozwodzić. W najnowszym filmiku twórcy postanowili objaśnić zasady działania głównego mechanizmu gry, czyli Rundown. Zaczynając sesję, ujrzycie podziemny kompleks, podzielony na misje-piętra. Im niżej uda się wam zejść, tym większe trudności napotkacie. Pomijając fakt, że gra sama w sobie ma być wymagająca, spawy dodatkowo komplikuje limit czasowy. Każdy kompleks będzie dostępny wyłącznie przez określony czas, a później twórcy zastąpią go innym. Okno czasowe ma się zmieniać w zależności od danego wyzwania: raz będzie to krótka wyprawa dostępna przez dwa tygodnie, innym razem potężny moloch, na ukończenie którego dostaniecie dwa miesiące. Aha, zabraknie też lootboksów, elementów pay-to-win i innych „atrakcji”.
Oficjalna data premiery nie została jeszcze podana, ale niedługo gra powinna trafić do wczesnego dostępu.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
Jedna odpowiedź do “GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy gdzie tam zwykliście trzymać Switcha.