GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]
O tym, że nadchodząca gra twórców Paydaya będzie przeznaczonym dla twardzieli kooperacyjnym shooterem, w którym czwórka zabijaków stara się odzyskać cenne artefakty i nie paść trupem w starciu z pierwszym lepszym wrogiem, wiemy nie od dziś, więc nie ma się co nad tym rozwodzić. W najnowszym filmiku twórcy postanowili objaśnić zasady działania głównego mechanizmu gry, czyli Rundown. Zaczynając sesję, ujrzycie podziemny kompleks, podzielony na misje-piętra. Im niżej uda się wam zejść, tym większe trudności napotkacie. Pomijając fakt, że gra sama w sobie ma być wymagająca, spawy dodatkowo komplikuje limit czasowy. Każdy kompleks będzie dostępny wyłącznie przez określony czas, a później twórcy zastąpią go innym. Okno czasowe ma się zmieniać w zależności od danego wyzwania: raz będzie to krótka wyprawa dostępna przez dwa tygodnie, innym razem potężny moloch, na ukończenie którego dostaniecie dwa miesiące. Aha, zabraknie też lootboksów, elementów pay-to-win i innych „atrakcji”.
Oficjalna data premiery nie została jeszcze podana, ale niedługo gra powinna trafić do wczesnego dostępu.
Czytaj dalej
-
Brakuje wam przestrzeni dyskowej na Xboksach Series X/S? Z okazji Black...
-
Zapraszamy na międzynarodową konferencję ETHER – Eternal Heritage / Wieczne...
-
Kolejna gwiazda Hollywood zawita do World of Tanks. Benedict Cumberbatch...
-
ARC Raiders z gorącą aktualizacją. Update 1.4.0 rozpali oszustów do czerwoności

Czy gdzie tam zwykliście trzymać Switcha.