1
21.11.2019, 15:59Lektura na 1 minutę

GTFO: Twórcy objaśniają Rundown, czyli najważniejszy mechanizm gry [WIDEO]

W skrócie? Im głębiej, tym trudniej, a na dodatek z limitem czasowym.


Paweł „Cursian” Raban

O tym, że nadchodząca gra twórców Paydaya będzie przeznaczonym dla twardzieli kooperacyjnym shooterem, w którym czwórka zabijaków stara się odzyskać cenne artefakty i nie paść trupem w starciu z pierwszym lepszym wrogiem, wiemy nie od dziś, więc nie ma się co nad tym rozwodzić. W najnowszym filmiku twórcy postanowili objaśnić zasady działania głównego mechanizmu gry, czyli Rundown. Zaczynając sesję, ujrzycie podziemny kompleks, podzielony na misje-piętra. Im niżej uda się wam zejść, tym większe trudności napotkacie. Pomijając fakt, że gra sama w sobie ma być wymagająca, spawy dodatkowo komplikuje limit czasowy. Każdy kompleks będzie dostępny wyłącznie przez określony czas, a później twórcy zastąpią go innym. Okno czasowe ma się zmieniać w zależności od danego wyzwania: raz będzie to krótka wyprawa dostępna przez dwa tygodnie, innym razem potężny moloch, na ukończenie którego dostaniecie dwa miesiące. Aha, zabraknie też lootboksów, elementów pay-to-win i innych „atrakcji”.

Oficjalna data premiery nie została jeszcze podana, ale niedługo gra powinna trafić do wczesnego dostępu.


Czytaj dalej

Redaktor
Paweł „Cursian” Raban

Jestem wielbicielem turówek i wszelkiej maści erpegów: zarówno klasycznych, jak i współczesnych. Do tego zdeklarowanym zwolennikiem tytułów dla jednego gracza, przy czym od tej zasady istnieje jeden poważny wyjątek – World of Warcraft. W Azeroth przesiedziałem więcej godzin, niż chciałbym przyznać, raz ciesząc się każdą chwilą, kiedy indziej zrzędząc na czym świat stoi. Nie wyobrażam sobie dnia bez książki (niemal zawsze fantastyki), za to spokojnie obyłbym się bez kina i seriali. Z CDA związany jestem od 2011 roku.

Profil
Wpisów3209

Obserwujących6

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze