29.02.2012
Często komentowane 16 Komentarze

Guild Wars 2: Co nieco o systemie rozwoju postaci

Guild Wars 2: Co nieco o systemie rozwoju postaci
ArenaNet ujawniło szczegóły dotyczące systemu rozwoju postaci w Guild Wars 2, który różnić się będzie nieco od tego z pierwszej części. Czego się dowiedzieliśmy?

Na oficjalnym forum ArenaNet Jon Peters, projektant ArenaNet, ujawnił nowe informacje o systemie rozwoju postaci w tej sieciówce, który podobnie jak w „jedynce”, opierać się będzie na atrybutach i cechach.

W Guild Wars 2 prócz czterech głównych atrybutów – mocy, witalności, precyzji i wytrzymałości – pojawi się kilka kolejnych. Np. Malice zwiększy obrażenia zadawane przez ogień, czy truciznę, a Compassion wzmocni umiejętności lecznicze. Pojawią się też atrybuty przypisane do konkretnych klas postaci – np. Brawn zwiększy u wojownika liczbę zadawanych obrażeń od wybuchu, a Conning zmniejszy złodziejowi czas oczekiwania na ponowne skorzystanie z umiejętności skradania się. Na każdym poziomie doświadczenia gracz otrzyma punkty, które będzie mógł przeznaczyć na rozwój podstawowych atrybutów. Wartości pozostałych zwiększane będą poprzez cechy.

No właśnie – cechy. To kolejny element systemu rozwoju postaci w Guild Wars 2. Każda klasa ma pięć linii cech składających się z 30 punktów. Zwiększają one efektywność dwóch danych atrybutów – np. Discipline rozwinie ProwessBrawn, a Virtues wpłynie na MaliceWillpower. Po wykupieniu 5., 15. I 25 punktu danej cechy gracz otrzyma tzw. „drobną cechę” gwarantującą pewne bonusy do umiejętności.

Pojawia się też „duże cechy” znacznie zwiększające skille prowadzonych przez nas postaci – dostaje się je po zdobyciu 10., 20. I 30 punktu w jednej linii cech. W Guild Wars 2 będzie można też skorzystać z pomocy trenerów, którzy zresetują nasze umiejętności, dzięki czemu na nowo będziemy mogli rozdać posiadane punkty doświadczenia. Same cechy będziemy mogli rozwijać od 11. Poziomu doświadczenia – od tego momentu na każdym nowym levelu dostaniemy po jednym punkcie.

16 odpowiedzi do “Guild Wars 2: Co nieco o systemie rozwoju postaci”

  1. ArenaNet ujawniła szczegóły dotyczącego systemu rozwoju postaci w Guild Wars 2, który różnić się będzie nieco od tego z pierwszej części. Czego się więc dowiedzieliśmy?

  2. Może być ciekawie

  3. Jaki będzie maksymalny poziom postaci? 20 tak jak w GW?

  4. Maksymalny poziom to 80. Taki też jest poziom każdego gracza w PvP(jeśli masz niższy to cię podniesie do 80, żebyś mógł się cieszyć grą na równym poziomie, przy okazji ekwipunek nie będzie tam miał dużego znaczenia, bo wszystkie staty zostaną wyrównane, aby gra była nastawiona na taktykę, a nie zabawę w kto ma lepszy ekwipunek).

  5. 80 to maks

  6. thereisnohope 29 lutego 2012 o 19:02

    Chyba Cunning, a nie Conning.

  7. Wszystko to było w WoWie…

  8. Dużo statystyk… ciekawe czy da się zepsuć postać 😛

  9. Jak to w WoWie? to wszystkie jest zupełnie inne niż w WoWie, przeczytaj newsa jeszcze raz…

  10. to wszystko* (btw. Na każdym poziomie doświadczenia gracz otrzyma punkty, które będzie mógł przeznaczyć na rozwój podstawowych atrybutów) WoW rly?

  11. @Bosmanone niby co bylo w wowie ? chyba tylko to ze „XP” ci sie nabija i tyle. Miałem przyjemnosc grac w wowa i czytajac o gw2 to nie jest to typowy klon wowa tylko inowacyjna produkcja ktorej wlasnie brakuje na rynku gier mmo . |A taka Ciekawostka |W wowie mag ma 3 „profesje” lod , ogien i Arcan power |W gw2 elementalista czyli „mag” ma az 5 profesji 1Fire , 2Air ,3Earth ,4Water , 5Arcane Power

  12. Widze ze poziom newsow szuka nowego dna. Byly regularne newsy o dupie maryni, literówki były i są zawsze, a teraz dochodzi wymyślanie informacji, albo niestaranne tłumaczenie.

  13. już na stronach fanowskich jest to lepiej opisane ehm np:fan blog gulid wars 2 .

  14. News napisany na pałę, dużo niedociągnięć, np: Malice nie zwiększa obrażeń zadawanych przez ogień lub truciznę (tutaj z braku dokładnej informacji można zrozumieć że chodzi o „instant damage”), a zwiększa obrażenia zadawane przez „obrażenia w czasie” czyli DoT, które to mogą pochodzić od ognia, trucizny, krwawienia i zmieszania. Następnie działanie atrybutu „Brawn” też jest błędnie przetłumaczone, potem typo w słowie „Cunning” i ofc. błędne tłumaczenie tego atrybutu….

  15. Hej to może ja też mogę pisać news’y co? Byki strzelam jak każda ludzka istota, ale to się tutaj najwidoczniej nie liczy, ale za to potrafię tłumaczyć z angielskiego na polski 😀 :D:D

  16. To bardzo fajny news jest, więcej informacji mamy w komentarzach niż w tekście na górze XD.

Dodaj komentarz