16.06.2011
11 Komentarze

Guild Wars 2: Kwestia dodatków wciąż nieprzesądzona

Guild Wars 2: Kwestia dodatków wciąż nieprzesądzona
Wiele kontrowersji wśród fanów gier spod znaku Guild Wars wzbudziła niedawna wypowiedź Erica Flannuma, przedstawiciela studia ArenaNet, i głównego projektanta Guild Wars 2, który w wywiadzie dla serwisu Gamerzines ogłosił, że po premierze "dwójki" nie doczekamy się samodzielnych dodatków a'la Nightfall czy Factions z pierwszej części.

Kontrowersje dotyczyły zarówno tego, czy Flannum rzeczywiście to powiedział (poddawano w wątpliwość dziennikarski warsztat Gamerzines), jak i tego, czy to dobre czy złe wieści dla fanów. Widząc zamieszanie, studio ArenaNet opublikowała oficjalny komunikat na ten temat. Czytamy w nim:

„Zespół ArenaNet jest w całości skoncentrowany na [dokończeniu prac] nad Guild Wars 2 i sprawieniu, by gra reprezentowała najwyższy możliwy standard już w dniu swojej premiery. Jakiekolwiek plany dotyczące przyszłych rozszerzeń, kampanii czy dodatkowego contentu nie zostały więc jeszcze sfinalizowane. Choć temat samodzielnych, sklepowych dodatków został poruszony przez Erica Flannuma z ArenaNet, sposób dostarczania przyszłych treści do gry nie został jeszcze w 100% określony. Kiedy tylko [decyzje te] zostaną podjęte, będziemy się nimi dzielili zarówno kanałami PR-owymi, jak i za pośrednictwem forów Guild Wars 2”.

11 odpowiedzi do “Guild Wars 2: Kwestia dodatków wciąż nieprzesądzona”

  1. Wiele kontrowersji wśród fanów gier spod znaku Guild Wars wzbudziła niedawna wypowiedź Erica Flannuma, przedstawiciela studia ArenaNet, i głównego projektanta Guild Wars 2, który w wywiadzie dla serwisu Gamerzines ogłosił, że po premierze „dwójki” nie doczekamy się samodzielnych dodatków a’la Nightfall czy Factions z pierwszej części.

  2. Bardziej mnie interesuje kiedy będzie w końcu beta 🙂 Oby tylko nie spotkały się terminowo z wyjściem bf3/cod mw3

  3. Może powinniście doprecyzować o co chodzi bo będzie zamieszanie. Ten artykuł dotyczy SAMODZIELNYCH dodatków, czyli właśnie Factions i Nightfall, które mają swoje tutoriale, starting area i bajery. Dodatki takie jak Eye of the North (dla wyżej levelowych graczy) będą w sklepach normalnie.

  4. Jak dla mnie dodatki powinny wyglądać jak w WoW’ie, nowe rasy, nowe classy, nowy content itd.

  5. Babrania znowu w balansowanie rasy/klasy eh niech lepiej przygodami powinny być ciekawe/trudne .

  6. @Reaper7027|W Guild Warsie dodatki właśnie tak wyglądają.

  7. Oficjalna odpowiedź jednego Dev-a Martin Kerstein:As I already commented on Twitter:|Eric is talking about Stand-Alone Campaigns – Like Factions or Nightfall. We will not do them for Guild Wars 2.| He did not say anything about us not doing boxed expansions.link: http:www.guildwars2guru.com/forum/no-gw2-expansions-and-possibly-t17916.html?p=756672

  8. Zdecydowanie nie powinny wyglądać tak jak w WoW. Powinny dawać po prostu więcej, tej samej dobrej rozrywki, ale bez dawania przewagi tym, którzy te dodatki mają. Jeśli po wejściu dodatku ci, którzy go nie mają tracą szansę na dorównanie tym, którzy go mają to coś jest nie tak.

  9. @QuQ nieprawda. Nie dają możliwości osiągnięcia wyższego poziomu.

  10. Oby nie były takie jak w Guild Wars gdzie były to osobne kampanie…

  11. Wolałbym osobne kampanie, niż zabawy w PayPal.

Dodaj komentarz