Half-Life 2: Mod śledzący ruchy głowy gracza [WIDEO]
![Half-Life 2: Mod śledzący ruchy głowy gracza [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6c6322c2-b5d7-4859-b87d-c0a1b77b803c.jpeg)
FaceOff Paintball to mod do Half-Life 2, który pozwala na śledzenie ruchów głowy gracza za pomocą zwykłej kamerki internetowej. Nie potrzeba żadnych konfiguracji, nie potrzeba Kinecta - wystarczył jakaś gra z Source SDK, darmowa nakładka na nią... no i kamerka.
Teoretycznie miał być to mod stricte paintballowy, jednak w jego najnowszej wersji pojawiła się też obsługa map z Half-Life 2. Całość za darmo możecie ściągnąć z oficjalnej strony projektu, a zobaczyć jak to się prezentuje na poniższym filmiku:
Czytaj dalej
-
Europa Universalis 5 zaoferuje zaawansowany system dyplomacji. Twórcy opublikowali...
-
Borderlands 4 doczeka się kolejnych poprawek w optymalizacji. Twórcy ostrzegają...
-
Dwukrotnie przekładane DLC do Cities: Skylines 2 z datą premiery. Bridges &...
-
The Elder Scrolls 6 uhonoruje zmarłą fankę. Powstanie bazowana...
48 odpowiedzi do “Half-Life 2: Mod śledzący ruchy głowy gracza [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
FaceOff Paintball to mod do Half-Life 2, który pozwala na śledzenie ruchów głowy gracza za pomocą zwykłej kamerki internetowej. Nie potrzeba żadnych konfiguracji, nie potrzeba Kinecta – wystarczył jakaś gra z Source SDK, darmowa nakładka na nią, no i kamerka.
Pierwszykomentarz !
Naprawdę fajny pomysł! W dodatku dobre wykonanie. !00x lepsze niż kinekty srinekty
Świetna rzecz, a jedyny minus tego moda to tekstury broni, które, jak widać, nie były przygotowywane pod tego typu mody. Mimo to nadal warte zachodu.
A jak myślicie zadziała w Portalu ??
No właśnie zadziała w innych grach z source?
Super sprawa, może w innych grach coś takiego zaimplementują !
kolejny dowód na to że Source mimo lat nadal rządzi i kopie tyłki ^^
Jestem ciekawy,czy zadziała w Left 4 Dead 2 🙂 . Próbujemy? 🙂
Kinecty i te inne bajery to zwykły chwyt marketingowy, tak naprawdę działają na takiej samej zasadzie jak powyższy mod. Wystarczy pobrać mod’a, kupić kamerkę z marketu za 15 zł i mamy! Ale nie Microsoft i Sony muszą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klienta. Brawa dla twórców, że chociaż oni udostępniają coś za darmo.
Fajna rzecz ale szkoda że brakuje części modelu broni
Zaraz zainstaluję jakąś grę pod Source i sprawdzę.
@hydron69 move od sony nie dziala na takiej zasadzie jak kinect czy ten mod… jak nie jesteś czegoś pewny to nie zakładaj z góry że tak jest
Czy TF 2 też obsluguję?Muszę to sprawdzić.
Widziałem to już jakiś pare miesięcy temu w innym filmiku. Jest potencjał 😉
No i to jest prawdziwy next-gen! Połączenie klasycznej klawiatury i myszki z gestami ciała. Jestem na tak!
@Igoreshkin – prawdopodobnie tak, ale pewnie będzie podchodził pod „haki”.
wreszcie nie będę wyglądać głupio jak się zawsze wychylan w fps jak chce coś zobaczyć
Mod jest czymś w stylu wersji demonstracyjnej. Nie da się go połączyć z innymi grami na Source.
Stare, mam od paru lat
@Attis to powiedz mi na jakiej zasadzie działa owy Kinect bo może jestem słabo poinformowany.
uuu ide obczaic:D
@hydron69 …a mało to jest informacji o tym w Internecie?
błedy textur, niedorobione z prawej strony bronii ;d
racja SOKoL90 widać 🙁 w 17 sekundzie
Fajne 😀
Chyba kupię sobie kamerkę jakąś, żeby sprawdzić jak to działa 🙂
@SOKoL90 To nie wina moderów, ale gry, ponieważ model jest zrobiony tylko na pół strony którą widać, a drugiej połówki nie ma. Lecz teraz model widać z dwóch stron więc widać i nie dorobioną część. (trochę się znam na tym, bo bawię się z texturkami w half life 1 i 2)
Słabe, nie działa. No sorry, ale nie będę się bawił godzinę żeby w kilka minutek obczaić jak działa. Dla ciekawskich, działają tylko mapy z hl2.
A SDK ponad 1GiB. Podziękował.
Według mnie takie coś producenci powinni wprowadzać do gier. Ale niestety boją się, że to nie wypali i , że się nie sprzeda… Tylko lepiej oklepywać stare sprawdzone schematy.
@ Kontakt Faktycznie.Nie pomyślalem o tym.
mega patent! sprawdzi sie napewno lepiej niz niejeden obecny
Daaawno temu powstał taki oto projekt mini mocap. Testowałem i działa idealnie a jest o wiele bardziej rozbudowany, dokładny i… „lżejszy”. Polecam jak ktoś ma wolną chwilę:|http:www.elektroda.pl/rtvforum/topic796643.html
Bardzo fajne!A gdyby tak dali do dzisiejszych produkcji ten mod? Wyobrażacie sobie Battlefield 3 z takim realistycznym modem? 😀
hydron69 -> zwykła kamerka odczytuje ruchy tylko w 2D, po płaszczyźnie (np. w lewo, prawo, góra, dół), a Kinect może odczytywać ruchy także w 3D, w głebi, choć faktycznie drogi jest. Jednak do fps-ów i tak lepszy jest Move (np. w Killzone 3).
A mi ostatnio HL2 przestał się w ogóle uruchamiać (wraz z modami do niego)… -,-
Działa to komuś? Testowałem na dwóch różnych kamerkach (Logitech STX Deluxe i jakaś 'noł-nejm’) – podpinane osobno. Za każdym razem przy włączeniu gry tylko mignie dioda na kamerce – a w grze nie świeci (czyli kamera nie jest aktywna).Czego to może być przyczyna? System W7 x64 z najnowszymi aktualizacjami, stery też najnowsze 🙁
„W7 x64” masz odpowiedź… Zapewne aplikacja nie obsługuje 64-bitowych sterowników. Możesz jeszcze zrestartować kompa to może podziała.
EdwardAcki Prawdopodobnie to wymaga więcej kombinacji i nie wszystkie kamery wystarcza
Być może mod obsługuje tylko… 7 kamerek (i to tych „high-end’owych”).|Można to wywnioskować po plikach konfiguracyjnych z nazwami kamerek, które znajdują się w folderze bin -> cal.
Przed chwilą przetestowałem ten mod i powiem tyle: chcę to we wszystkich FPS’ach!!! „Sterowanie” głową jest naprawdę intuicyjne, radocha z gry wzrasta niemiłosiernie. Mam kamerkę a4 tech usb2.0 pc camera j i windows 7 64x u mnie wszystko działa bez problemu.
Wiele gier dzisiaj potrafi pracować z Track IR. Po ściągnięciu Face Tracka (darmowe) i podłączeniu zwykłej kamerki internetowej dostanie się ten sam efekt w innych grach bez budowania freetracka czy kupowania TrackIRa. Działa bezproblemowo z np. Test Drvie Unlimited, Sturmovik czy ArmaII oraz wiele inncyh.
A gdyby tak zamiast kamerki używać specjalnego stroju analizującego ruchy całego ciała? Gry typu Mirrors Edge nabierają innego znaczenia…
to moze zrewolucjonizowac fps’y tak jak samoczynne odnawianie sie zycia
pamietam jak jeszcze nie dawno próbowałem wyjrzec zza rogu za przeciwnikiem hehe ; D
@TheAnt |To skacz bez przerwy w ciasnym stroju i rób przerwy co 10 minut :/ . Co najwyżej w fps miało by to zastosowanie.
fajne