30.12.2009
Często komentowane 79 Komentarze

Half-Life 2 + Natal: więc tak wygląda przyszłość gier?

Half-Life 2 + Natal: więc tak wygląda przyszłość gier?
Natal przedstawiany jest jako rewolucyjna technologia, która całkowicie zmieni branżę gier. Wyciekł filmik, który przedstawia jej wykorzystanie w Half-Life 2. Przyszłość gier wygląda tak...

Natal Half-Life 2. Hit czy kit?

79 odpowiedzi do “Half-Life 2 + Natal: więc tak wygląda przyszłość gier?”

  1. Natal przedstawiany jest jako rewolucyjna technologia, która całkowicie zmieni branżę gier. Wyciekł filmik, który przedstawia jej wykorzystanie w Half-Life 2. Przyszłość gier wygląda tak…

  2. Narazie to wygląda dosyć pokracznie…

  3. Mieszane jakieś uczucia mam. Dla mnie wygląda to jakoś za sztywno, ale może to przez mape. Musiałbym walke zobaczyć by ocenić.

  4. Eeee, nie wiem jak reszta graczy, ale do HL2 to wolę klawiaturę 🙂 Trochę dziwnie to wygląda. Ja na szczęście nie mam x-kloca i się nie martwię/ekscytuje jak będą wyglądać na Natal’a gry 😛

  5. wyobrażam se FIFE 10 (lub 11) w Natal’u. Biegać jak głupi po pokoju, żeby pograć w grę ( gorzej sie można upocic niz na W-Fie

  6. Jak dla mnie to za mało tutaj jest pokazane, żeby ocenić to ;] Ale jak na ten kawałek, to nie wygląda to zbyt dobrze.

  7. skaczzzeee !

  8. Mi się to podobało tylko jakość nagrania kiepska. Z resztą ruchy też są dość ograniczone, ale to tylko test. Jakość produktu końcowego może się znacząco różnić. Dla mnie to już rewolucja. Ale takie granie mi się nie marzy. Dlatego ewolucyjna pałeczka Sony będzie fajniejsza do grania. Człowiek woli coś trzymać a nie poruszać się w powietrzu. Tyle ode mnie.

  9. Ta gra jest normalnie też tak rozmazana???

  10. Projekt Natal pasuje bardziej do gier RPG albo Logicznych. Nie bardzo widzę siebie w piłce nożnej, wyścigach czy Simsach.

  11. według mnie marnie to się zapowiada. Koleś macha tymi rękami, a postać chyba źle interpretuje jego ruchy…

  12. to się przyda jak np. bedzie gra ze machasz rejanu zeby wezwaqc pomoc albo pokazujesz na cos palcem a inni za tym ida ;P

  13. Kurcze… Jak ja się cieszę, że całe życie przede mną. Przyszłość gier rysuje się w jasnych barwach xD

  14. A dlaczemu on nie może sterować własną głową tylko rozgląda się ręką? ;pA tak na poważnie z mojego początkowego zaintrygowania nantalem, wychodzi teraz myśl czy czasem nie będzie to „przerost formy nad treścią”, ale czas wszystko wyjaśni. W sumie ja teraz muszę czekać tylko na Gema od Sony, bo bym kupował eks-boksa-trii-sixti się nie zanosi.BTW. osobiście stwierdzam, że sam sixaxis jest genialny w swej prostocie, nawet takie sterowanie ruchem jest przydatne 🙂 Oczywiście nantal (może) jeszcze zaskoczy

  15. Wygląda jak z tego filmu „Gamer” 😀

  16. DanteSynSpardy 30 grudnia 2009 o 14:45

    Straszna lipa. Bo co stać tak teraz ładne parę godzin. Wiem można siedzieć ale na siedząco to nie można będzie oprzeć się wygodnie o siedzenie czy kanapę bo będzie trzeba się ruszać rękami. To wtedy można zapomnieć o wygodnym ułożeniu się na fotelu itp. Zresztą nie ma to jak klawiatura + myszka najlepsza rzecz na świecie 🙂 . Half Life 2 genialna gra. Właśnie przechodzę epizod drugi 🙂

  17. Kit. Żeby jeszcze ten filmik jakoś wyglądał i coś pokazywał (akcję jakąś może? -.-) toby można o czymkolwiek gadać, a tak?

  18. Jak mi ktoś teraz powie, że granie w gry to tylko „głupie” wciskanie klawiszy to pokaże mu ten filmik.

  19. Sterowanie SAMYM Natalem w grach bardziej złożonych będzie IMO niemożliwe, ale np. wydanie ruchem ręki rozkazu sojuszniczym jednostką czy wskazanie jakiegoś celu byłoby bardzo fajne.

  20. Nie ciekawe nie wyobrażam sobie tak sterować,ale cóż od początku nie lubiłem tego natala

  21. Zapominacie, że w Natalu będzie również sterowanie głosem 😉

  22. + Nie pokazali strzelania. Chodzić to On sobie może. Jak nie będzie potrafił strzelać, biegać, kucać i skakać jednocześnie to pa-pa.

  23. @saders, a co mi to da podczas sytuacji które wymieniłem? Gram postacią i wcielam się w nią, nie uważasz, że to będzie trochę dziwne, kiedy będę się darł na siebie: „kucaj, kucaj no!”?

  24. Prawa ręka celownik, lewa ruch, zaciśnięcie prawej strzał, złożenie obu przeładowanie, wysunięcie lewej do przodu ruch, zależnie od przechylenia szybkość ruchu, położenie dłoni wzgl. powiedzmy barku czy mostku pozycja postaci, cofnięcie lewej dłoni – cofnięcie się postaci. Kombinacji są tysiące, po za tym w gry należy grać max 45 min i 10 min przerwy także „jak ja w to będe grał 5 godzin?!” jest bez sensu:p

  25. Jeżeli to jest przyszłość gier, to ja wolę jej nie doczekać.

  26. Zapowiada się ciekawie.Zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce,ale mimo to jest to chyba rewolucja.

  27. @xXPunisherXx: miałem to samo napisać 😛 niesamowicie kojarzy się z filmem „Gamer”

  28. No no no:) zapowiada się ciekawie i to bardzo, będzie trzeba uważać żeby tylko nie uderzyć kogoś rękami machając tak na nimi:D @FireStorm@ z przyjemnością odwiedzę Twój grób kwiatów mi będzie szkoda na Ciebie.;p

  29. Jeżeli dopracują to do perfekcji, sterowanie będzie proste i przyjemne to będzie hit!

  30. No to teraz gry będziemy przechodzić dłużej, bo będziemy chcieli wszystkiego dotnąć, „ooo to może się przydać” 😛

  31. Tylko żeby to dopracowali , a będzie rewolucyjne !!

  32. Zbyt skomplikowane dla mas , więc pachnie porażką .

  33. Eeee, mi się nie podoba, ciężko sobie wyobrazić sensowne chodzenie, celowanie. Ten koleś na filmiku jakoś tak niemrawo się porusza… eee, kolejny kit. W końcu czy Microsoft zrobił kiedyś coś porządnego i dopracowanego? Heh 😛

  34. jakos mnie to nie przekonuje :/

  35. A jak mozna oddać chodzenie bez chodzenia? Albo strzelanie bez trzymania karabinu? Za pomocą myszki i klawiatury? Pada z 2 gałkami i paroma guzikami? Ludzie, nie bądzcie konserwatystami i ignorantami jak pokolenia przed Wami :-P|Wyjdzie, to się okaże czy sterowanie intuicyjne, czy nie. Jeśli stanie się to standardem za 5 lat, to bedziecie psioczyć, na wszczepy neuronowe, choćby i oddawały 100% realizmu 🙂 |Poza tym, filmik NIC nie mówi. Trzba poczakać na oficjalne trailery. Ja czekam z niecierpliwością

  36. Hehehe – ja dostałem Orange Boxa pod choinkę – i to co widać na filmie to nic w porównaniu ze sterowaniem myszką i klawiaturą.

  37. nie kit, nie hit, po prostu szok!

  38. Trzeba pamiętać, że jest to dopiero raczkująca technologia i faktycznie rewolucyjna. Moim zdaniem pomysł jest ciekawy, ale wymaga kilku lat na dopracowanie.

  39. nie rozumiem tylko jednej rzeczy w Natalu ogólnie i nie mogę tego zobaczyć na filmiku – jaki ruch/gest trzeba wykonać żeby iść albo biec? przecież nie będzie się biegać po pokoju…

  40. Kit. Do tego nawet nie pokazali gameplaya z jakąkolwiek akcją, tylko się porozglądał.

  41. Reizen, 45 minut to za mało. Ja gram 2 godz. dziennie (1 godzina, po niej przerwa i znowu godzina grania).

  42. A filmik to kit! W 25 sekundzie nic nie zrobił, a kamera się przybliżyła!

  43. Gamer się przypomniał. Technologia naprawdę fajnie się zapowiada, ale najpierw trzeba coś z niej pokazać, inaczej mało kogo będzie ona interesować.

  44. @FireStorm – Wyjąłeś mi to z ust.

  45. Co mnie jakiś Natal obchodzi! ja chcę newsa na temat dodatku do gta 4 na pc,dwa dni minęło od premiery czasopisma i nic!

  46. KB1 a w 27 widac jak lapie i ciagnie do siebie lewa reka co skutkuje przyblizaniem…

  47. Prawa ruch glowa, lewa ruch 'ciala’. Kiedy sie przybliza, prawa rekastabilizuje glowe robiac minimalny ruch do przodu, lecz faktycznie do poruszania sie uzywa lewej reki… uff <:) (sorki za 2 naraz)

  48. kozirek, też mnie to dziwi. Newsmani zaspali, czy co?

  49. Znacznie ciekawiej wyglądała taka eee… „kula” w której się chodziło. Gdyby to połączyć z natalem coś by mogło z tego być. Moim zdaniem najciekawszą możliwością byłoby sterowanie myślami. Teraz już jest to możliwe. Trwają prace nad rozwinięciem tej technologii. Gdy będzie to dokładniejsze będziemy mogli sterować postaciami z gier tak jak własnym ciałem. Od biedy już nawet teraz by można zaaplikować środek zwiotczający mięśnie i przekazywać sygnały do gry. Myśle, że za 10 lat to może być standard.

  50. Tymczasem chodzenie bez chodzenia, obrót bez obrotu, brak fizycznego wyczucia przedmiotów, konieczność uważania na przypadkowe ruchy… Eeee… to już lepiej chyba myszką i klawiaturą grać. A ja nic do nowych technologii nie mam, wręcz przeciwnie. Tyle, że ta konkretna to mym zdaniem kolejny kit Microsoftu…

Dodaj komentarz