Half-Life: Alyx tylko na VR oficjalnie potwierdzony!

Half-Life: Alyx tylko na VR oficjalnie potwierdzony!
I po co były te wszystkie [PLOTKI] wczoraj?

Jeszcze wczoraj temat powrotu legendarnej serii FPS-ów w wersji na VR był tylko pogłoską. Niezależnie od jakości źródeł przez te wszystkie lata nauczyliśmy się patrzeć sceptycznie na wszelkie plotki na temat Half-Life’a 3 i innych projektów związanych z marką. Dlatego najnowsze doniesienia potraktowaliśmy z pewnym dystansem – nawet jeżeli stała za nimi godna zaufania osoba.

Wieści obiegły jednak świat i Valve – pozbawione efektu zaskoczenia – postanowiło odkryć swoje karty dużo wcześniej, niż pierwotnie planowało.

Z podekscytowaniem przedstawimy Half-Life: Alyx, naszą flagową grę VR, w czwartek o 10 rano czasu pacyficznego [19:00 w Polsce – red.]. Nie możemy się doczekać, aby podzielić się nią z wami wszystkimi!

Jako że wczorajszy wyciek był prawdziwy, to Half-Life: Alyx doczekamy się w 2020 wyłącznie na gogle VR. Jakie konkretnie (tylko Valve Index? Raczej nie, chociaż…), dowiemy się najpewniej w ten czwartek o 19:00.

19 odpowiedzi do “Half-Life: Alyx tylko na VR oficjalnie potwierdzony!”

  1. I po co były te wszystkie [PLOTKI] wczoraj?

  2. o kurde za młody jestem by mieć do tego sentyment

  3. StarDiabloGothic 19 listopada 2019 o 08:16

    Kiedy half life 3 stało się tak memiczne że twórcy nie chcą zabijać tego formatu mema więc robią speen off.

  4. @StarDiabloGothic – tak, na pewno taki byl powod, memy. Robia co?

  5. To wszystko to tylko gdybania ale..Przez lata oczekiwań wymagania co do gry urosły do nibotycznych rozmiarów. Valve wie o tym, że w obecnych czasach nie mogą zrobić staroszkolnej tunelówki. Chcą wyznaczać nowe trendy i wprowadzić nową jakość. Stąd inwestycje we własne gogle. A wydanie gry Alyx VR jest następnym krokiem do HALF LIFE 3 VR. Byłoby pięknie.

  6. skurczybyczek666 19 listopada 2019 o 09:45

    @Witold:|”serii FPS- ów” – niepotrzebna spacja po myślniku.

  7. skurczybyczek666 19 listopada 2019 o 09:47

    A, jeszcze jest błąd w linku do poprzedniego newsa o grze: brakuje dwukropka po „https”.

  8. @jazu Myślę że Alyx to test czy wydawanie gier na vr jest opłacalne, sukces tej gry pewnie zdecyduje czy następny half-life będzie robiony pod gogle vr czy pc

  9. VR…

  10. RE7 dało się przejść od początku do końca w VR, a była to normalna, pełnoprawna gra. Na pewno więc się da zrealizować dobry projekt, ciekawe jak to ogarnie Valve.

  11. No ja mam nadzieję że to jednak będzie krok w stronę HL3. Na razie nic nie było mówione o nowej grze od Valve i nagle dostajemy taki news. Też mi się wydaje że może to będzie na zasadzie testu, jak się przyjmie itp

  12. Drugi HALF – LIFE rozpropagował steam’a. Valve wie że aby sprzedać swoje gogle potrzebuje nośnego tytułu. I dlatego właśnie powstaje ta gra by bazując na sentymencie graczy wcisnąć im kolejny produkt.

  13. A ostatniego epizodu Black Mesa na Steam dalej nie ma. Chodzi mi o poziomy Xen. Ludzie, ile można czekać? Babrają się z tym chyba od 2012 r.

  14. Za Half-Life VR gracze znienawidzą Valve tak samo jak Blizzard za Diablo Immortal.|Gracze hejtują za:|- gry mobilne|- gry VR|- gry z kontroleriami ruchowymi (kinect; move)|Wszyscy już oberwali od graczy jak Microsoft; Sony; Blizzard a teraz Valve oraz inni wydawcy np. w tym EA. Nigdy się nie nauczą, ale widać chcą tworzyć sprzęt, a nie skupiać się na grach. Innowacje technologiczne = inwestycja, gry = ryzyko względem jakości produktu.

  15. @ w1ntermu7e – było mówione. Sam Gaben powiedział rok temu, że pracują nad trzema dużymi grami na VR. Obstawiam Left 4 Dead oraz Portala jeśli chodzi o pozostałe tytuły.

  16. @cali – Valve na szczescie jest w takim miejscu, że może mieć wyjebane w dzieciaczki subujące TheQuatering, ja sam chętnie zagram w jakis porządny AAA tytuł na VR.

  17. Valve zapowiada nic. No nie ma co, ale news. xD

  18. @LordPoland – właśnie half-life był jedną z pierwszych gier testowych dla prototypu Kinect’a. W obecnym rozwoju technologicznym VR, nie podstaw do zapewnienia doskonałej grywalności. Obecnie to immersja oraz interaktywność pozostaje głównym celem tych gier na etapie produkcji.

  19. @cali|Nie wiem, jak VR sprawdzi sie w przypadku tej gry, ale wiem, ze we wszelkich grach, w ktorych tworcy wrzucaja gracza za kierownice czy joystick pojazdu, VR sprawdza sie doskonale. Elite: Dangerous w VR jest niesamowite, zupelnie inne wrazenia niz na plaskim monitorze. Subnautica w VR tez zrobila na mnie spore wrazenie, podobnie Project CARS.

Dodaj komentarz