Halo 4: Multi? Tylko jeśli masz HDD lub pamięć flash o pojemności 8 GB

Na karcie katalogowej Halo 4 na oficjalnej stronie Xboksa pojawiła się informacja, że do komfortowej rozgrywki zalecane jest skorzystanie z dysku twardego. A modele 4 GB, Arcade i Core go nie posiadają.
Znacznie gorzej wygląda sytuacja w przypadku, gdy posiadacze, którejś z powyższych wersji X360 będą chcieli pograć w sieci. O ile tryb dla pojedynczego gracza można uruchomić bez potrzeby posiadania HDD, do zabawy w multi wymagana jest pamięć flash o pojemności co najmniej 8 GB lub dysk twardy. Jeśli nasza konsola nie ma jednego z powyższych elementów, trzeba go nabyć.
Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku Halo: Reach – bez HDD nie można było grać w trybie kooperacji, co wywołało wzburzenie wielu graczy. Tym razem Microsoft postanowił zabezpieczyć się i wcześniej poinformował o wymaganym posiadaniu dysku twardego w przypadku zabawy w multi.
Czytaj dalej
-
Ghost of Yotei kosztowało prawie tyle samo co Ghost of...
-
Drugi patch do Hollow Knight: Silksong już dostępny do pobrania. Kontrowersyjne...
-
Stalker 2 z kolejną solidną porcją napraw i usprawnień. Patch 1.6...
-
Palworld otrzyma farmerski spin-off. Sadzenie, podlewanie i zbieranie plonów na pierwszym...
6 odpowiedzi do “Halo 4: Multi? Tylko jeśli masz HDD lub pamięć flash o pojemności 8 GB”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Halo 4 to największa premiera tego roku na Xboksie 360. Jeśli ktoś nie ma jednak dysku twardego lub pamięci flash o pojemności co najmniej 8 GB nie będzie mógł pograć po sieci.
To nowy feature.
Dysk twardy w konsoli, teraz pytanie, czym się ona w takim razie różni od komputera?
@rumbur|Na konsoli tylko pograsz, będziesz miał ograniczenia sprzętowe i brak „zmartwień” związanych z większymi możliwościami sprzętowymi i systemowymi.
A czy tu nie działa ta zasada, że każdy Xbox, nawet taki z kartą 256 MB musi być w stanie odpalić grę? Chyba że to dotyczy tylko single bez żadnych dodatków.
Przecież XBOX odpala grę, natomiast brak możliwości gry w multi jest dziwny. Czyżby czas odczytu DVD był za długi, ew. nie dało się na raz przenieść całej mapy do pamięci konsoli bez pomocy HDD? Sprawa jest o tyle dziwna, że Halo 3 było chyba jedyną grą, która dłużej ładowała się z dysku, niż z płytki.