03.07.2012
6 Komentarze

Halo 4: Multi? Tylko jeśli masz HDD lub pamięć flash o pojemności 8 GB

Halo 4: Multi? Tylko jeśli masz HDD lub pamięć flash o pojemności 8 GB
Halo 4 to największa premiera tego roku na Xboksie 360. Jednakże, jeżli ktoś nie ma dysku twardego lub pamięci flash o pojemności co najmniej 8 GB nie będzie mógł pograć po sieci.

Na karcie katalogowej Halo 4 na oficjalnej stronie Xboksa pojawiła się informacja, że do komfortowej rozgrywki zalecane jest skorzystanie z dysku twardego. A modele 4 GB, ArcadeCore go nie posiadają.

Znacznie gorzej wygląda sytuacja w przypadku, gdy posiadacze, którejś z powyższych wersji X360 będą chcieli pograć w sieci. O ile tryb dla pojedynczego gracza można uruchomić bez potrzeby posiadania HDD, do zabawy w multi wymagana jest pamięć flash o pojemności co najmniej 8 GB lub dysk twardy. Jeśli nasza konsola nie ma jednego z powyższych elementów, trzeba go nabyć.

Podobna sytuacja miała miejsce w przypadku Halo: Reach – bez HDD nie można było grać w trybie kooperacji, co wywołało wzburzenie wielu graczy. Tym razem Microsoft postanowił zabezpieczyć się i wcześniej poinformował o wymaganym posiadaniu dysku twardego w przypadku zabawy w multi.

6 odpowiedzi do “Halo 4: Multi? Tylko jeśli masz HDD lub pamięć flash o pojemności 8 GB”

  1. Halo 4 to największa premiera tego roku na Xboksie 360. Jeśli ktoś nie ma jednak dysku twardego lub pamięci flash o pojemności co najmniej 8 GB nie będzie mógł pograć po sieci.

  2. To nowy feature.

  3. Dysk twardy w konsoli, teraz pytanie, czym się ona w takim razie różni od komputera?

  4. @rumbur|Na konsoli tylko pograsz, będziesz miał ograniczenia sprzętowe i brak „zmartwień” związanych z większymi możliwościami sprzętowymi i systemowymi.

  5. A czy tu nie działa ta zasada, że każdy Xbox, nawet taki z kartą 256 MB musi być w stanie odpalić grę? Chyba że to dotyczy tylko single bez żadnych dodatków.

  6. Przecież XBOX odpala grę, natomiast brak możliwości gry w multi jest dziwny. Czyżby czas odczytu DVD był za długi, ew. nie dało się na raz przenieść całej mapy do pamięci konsoli bez pomocy HDD? Sprawa jest o tyle dziwna, że Halo 3 było chyba jedyną grą, która dłużej ładowała się z dysku, niż z płytki.

Dodaj komentarz